Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meiden,

Vanmorgen een test gedaan. En volgens mij zag ik heeeeel licht een tweede streepje. Mijn vriend zei niks te zien. Maar die is kleurenblind, dus die heeft wel vaker moeite met kleuren zien. Zeker als er weinig contrast is. Ik heb een foto gemaakt met mijn tel. Maar doordat het streepje zooo licht is, is het erg lastig te zien. Ik zal zo proberen om em in mn album te plaatsen. Misschien verbeeld ik me wel vanalles. Het was trouwens een test van etos huismerk. 2 in 1 verpakking. De vorige had ik eerder deze week gedaan, maar daarin zag ik niet dat lichte streepje. Pfff laat ik me weer gek maken?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmmm wat stil hier.....

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Het lukt me niet om de foto erop te krijgen...

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nen,

Ook niet met camera?

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Heb de test al weggegooid.. Zal het nog ff proberen met mijn telefoon. Ik snap het programma gewoon niet waarmee de foto's op de pc kunnen worden gezet... :S

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry dames daar was ik weer...jullie hadden gereageerd...met mij alles goed...we krijgen jochie...en we zijn super blij...dus ook druk met de kamer enzo..

verder groeid mijn buik goed....

ik lees altijd wel mee maar ik snap dat jullie niet altijd de behoefte hebben dat er een zwangere hormonale vrouw mee typt...

maar als je denkt dat ik jullie kan helpen dan moet je gewoon mijn naam typpen en ik reageer op jullie!

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    He lynn, super hoor de babykamer. En een bugaboo kinderwagen zag ik. Een jochie, wat leuk, hebben jullie al een naam?

8. Niet meer actief

Hoi,

Ik breek even in, heb helemaal niets terug gelezen dus weet niet of er al zwangere bij zijn.
    Als dat wel zo is , van harte gefeliciteerd!

Ik heb een vraagje en het gaat over de ovulatie-testen.
    In de 1e ronde had ik toch duidelijk een 2e donkere 2e streep, niet zo donker als de controle streep maar wel duidelijk.
    Nu deze ronde krijg ik maar geen 2e duidelijke streep.
    Zit inmiddels op dag 15 dus ik test nog enkele dagen door en dan stop ik en wacht ik op m`n ongi.
    Ben al vanaf dag 8 gaan testen.
    Ik dacht dat ik op dag 8 of 9 een eitje voelde, maar ben er niet zeker meer van.
    Raar, misschien kunnen jullie eens kijken in m`n album.
    Op dag 9 is het 2e streepje het donkerst tot nu toe.
    In 1e ronde was het 2e streepje pas zichtbaar op dag 14 a 15.
    Vind het deze ronde moeilijk te bepalen.
    Wie weet moet het eitje toch nog komen.

Nou alvast bedankt.

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb een foto van mijn test van vanmorgen in mn album gezet. Hij is alleen echt ontzettend vaag, waarschijnlijk omdat hij met mijn tel gemaakt is. Tussen de witte lijntjes is het lichte streepje. Maar je moet wel goed kijken om het te zien... Pff ik word gek van de spanning!

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nen,

In de verte zie ik wel een licht streepje.

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wendy,

Ik zie de testen wel weer donkerder worden.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee hebben nog geen naam...maar heb net nieuwe foto;s voor de gene die het leuk vinden in mijn album gezet!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie duidelijk wel een streep hoor...maar is dit een zwanferschaptest? als dat zo is gefeliciteerd! :)

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een mooie spulletjes allemaal Lynn :)

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Het is een zwangerschapstest van Etos. Zo een van 2 in een doosje. Ik heb vorige week nieuwe tests besteld via praxisdienst dus als die binnen zijn, ga ik een nieuwe doen. Voel wel steeds kleine krampjes onder in mijn buik (heel af en toe lichte steekjes). Dat maakt me wel een beetje bang..

16. Niet meer actief

*Breekt even in*

Hey dames,

Ik lees even mee vanwege het berichtje van Wendy.. maar ik was even in het album aan het kijken van Nen..
    Volgens mij ben je zwanger hoor.
    En die krampjes en steekjes herken ik als geen ander!
    Niks om je zorgen over te maken!
    Een voorzichtige gefeliciteerd! ;)

*Breekt weer uit*

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dan ben je voor 99 % zwanger hoor...er komt niet zomaar een blauwe streep die voor mij zichtbaar is met mijn ogen...en die krampen die horen erbij hoor...ik heb de eerste paar dagen ook flinke buikpijn gehad...zodat ik dacht dat ik ongi werd...dus hoort er denk ik bij!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie wie je bent...heb stiekum in je beebiesite gekekn...dus toch zwanger gefeliciteerd....

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ Wendy, ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Maar misschien moet je eitje idd nog komen en heb je een lange cyclus deze maand?

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ryanne, wat mooi dat je het al aan je schoonouders hebt verteld, fijn dat ze zo gelukkig met het nieuws waren, echt heel lief!
    HIer was hubbie net ff op, nu weer ff aant slapen, maar we gaan straks als tie weer wakker is wel ff proberen te klussen, want we willen allebei heel graag een nov beebje!

@nen, ik zie ook een streep hoor!
    Morgen of overmorgen weer testen hoor!

@wendy, ik zou als ik jou was nog even door testenwant tot nu toe geen positest nog hoor, het kan goed zijn dat tie morgen of overmorgen opeens oositeif is hoor!
    Ik heb soms een oplopende streep, maar soms ook zomaar opeens van heeeel licht naar knallend, dus ook bij jou kan het nog alle kanten op hoor meis!

@all, weet iemand of de zaadjes worden beinvloed als je ziek bent?
    Hubbie is nu ziek en ben bang dat zijn zaadjes dan verminderd zijn van werking bedoel ik :cry:

Deel Deze Pagina