@ sterretje, volgens mij kunnen zaadjes daardoor beïnvloed zijn. Als hij koorts heeft, is de temp in de balzak ook hoger en dat komt het zaad niet ten goede. Maar dan nog, niet geschoten is altijd mis....
Ja dat dacht ik dus al helaas... Maar goed we hebben gister ook ons best gedaan, en beter proberen dan nu toch maar, das beter dan niets... Wie weet heeft het toch nog effect
ik heb babyboon gevolgd en toen hun een terug plaatsing kregen was de vraag of het wel door ging omdat hij last van koorts had...en dat zouden de zaadjes beinvloeden! beterschap
@ryanne: te gek zo'n reactie. @nen: sorry zie geen streep....hopen dat de volgende duidelijker is...hoeveelste ronde zit je.... @myzelf: visite is net de deur uit... was gezellig. had ik weer even afleiding was nodig..denk dat ik toch morgen maar ga testen. maar kan best dat ik nog van gedachten verander hoor. volgens mijn vriend ben ik deze week veel eerder moe dan anders... en hij zou dat nooit zeggen om mij valse hoop te geven.
NOu dat zou dan toch nog wel goed nieuws zijn haha... Nou ja we doen gewoon ons best, meer kunnen we niet doen
Spannend bos, morgen testen! Ik hoop zo op een positest voor je! Echt waar hoor, we worden allemaal zwanger deze maand!
@ bos, het is ook echt een wazige foto. Maar in het echt was het ook heel licht. Ik kan me niet voorstellen dat het een indrooglijntje is geweest, want die had er dan later moeten komen toch? En hij was volgens mij echt lichtblauw. Nouja, heeeeel licht blauw Ik zit in de 2e ronde. Maar van echt rondes is bij mij niet echt sprake, want we klussen niet bewust op de goede dagen. Gewoon als we zin hebben en dan zien we wel hoe het loopt. Wat spannend als je morgen gaat testen. Ik hoop echt voor je op een positief resultaat! En diep respect dat je het al zo lang hebt kunnen uitstellen. Ik ben veel te ongeduldig daarvoor, ook al is de kans op een teleurstelling eigenlijk groot.
tuurlijk kun je het wel rondes noemen. zodra je kinderen wil ga je toch een ronde in of ligt dat aan mij. of je nou gericht klust of niet.. dus voor jou gewoon ronde 2. en in het begin kon ik ook niet eens wachten tot mijn NOD maar na die onzekere twee weken van mijn vmk (niks te zien op echo maar wel positieve test) zit de schrik er wel in hoor dus als ik positief test zal ik nog geen gat in de lucht springen. mijn hart zal even een sprong maken tuurlijk maar eerst een echo en dan zal ik pas blij zijn. gelukkig kan ik eerder terecht bij de vk als het raak is...
Ja ik begrijp het wel. Zeker na een vmk. Maar zolang er geen bloed is, is dat al een goed teken! Ik duim voor je Meiden, ik ga even eten. Al heb ik al 2 dagen geen trek. Het eten smaakt me niet. Tot straks!
Eetse nen! Bedenk me dat ik zo ook iets voor mezelf moet gaan maken, hubbie ligt weer lekker te kotsen, dus die zal niets willen Denk dak maar lekker een pizza in de oven gooi! kun je ook je ei hebben op de dag dat je een posi ovu test hebt?
ik mag waarschijnlijk in december oefenen kleine van mijn collega komt dan waarschijnlijk en blijft ook slapen. heb nog nooit een kleine bij mij thuis laten slapen dus ben benieuwd. ze is nu zes maanden en slaapt niet elke nacht door 8) heb er nu al zin in...
Wel leuk om op zo'n manier te oefenen Dan word je niet gelijk 24/7 in het diepe gegooid, maar gewoon 1 nachtje
yep.... zoals zo veel hier heb wel vaker last van mijn borsten voor mijn NOD maar nu heb ik het idee dat mijn bh te klein is en (vooral links) doet mijn tepel echt zeer. het steekt gewoon. herkent iemand dit.?
oke..maar dan weet ik nog niet of het komt door ongi of door zwanger zijn. .... had jij het vorige ronde ook of niet?