Ja toen ook. En toen had ik ook een licht posi test, maar werd 2 dagen later ongi. Maar ik kan je niet zeggen of het door zwanger of ongi komt.. Als ik topics lees over de eerste symptomen zou ik zeggen zwanger.. Maar bij jou voelt het nu anders dan eerst?
test zegt: niet zwanger denk dat ik vanavond maar vroeg naar bed ga want mijn lijf houd me vast weer voor de gek.. ook al voelt het dit keer erger als anders... !@#$%^&*()*&^%$#@#$%^&*()zooi......
Oww bos, wat balen zeg! Maar misschien is de concentratie HcG nog niet hoog genoeg? Ik wil je geen valse hoop geven hoor. Met welke test heb je het gedaan?
Die vereist volgens mij al wel een hogere concentratie HcG. Ik heb die ook liggen, maar doe em alleen als ik op een goedkopere test een tweede duidelijke streep zie. Nogmaals, ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien is deze test nog niet gevoelig genoeg voor 4 dagen na je nod.. Wel balen meis! Ik had veel liever gelezen dat er zwanger op staat! *knuf*
en je geeft me geen valse hoop hoor....vind het alleen maar lief dat je het zegt. misschien heb je wel gelijk.....geen bloed geeft moed. alleen als ik niet zwanger ben mag ik ook wel gewoon ongi worden.
hallo allemaal, dacht kom weer eens kijken hier. mijn eigen laptop is kapot en me iemienminie laptop is binnen dus ideaal hoe is het hier? nen ik las iets over vage test en keek in je album en ik zie wel duidelijk een streep ben benieuw super spannend @ de rest sorry heb het niet bijgelezen veeeeelste veel alles goed?
Het wordt wel reuze spannend met iedereen die zegt dat ze de streep zien! Over een paar dagen zal ik opnieuw testen. Ben gewoon te bang voor een teleurstellig van een nega test. Zeker omdat ik die rare steken voel in mijn buik. Maar volgens Lynn hoort dat erbij.
kijk ik dan zo scheel of mis ik die foto in je album omdat ik geen lijn zie... volgens mij word ik gek...
Wel gemeen van je lichaam eigenlijk... Ik heb die steekjes ook altijd als ik ongi moet worden en daardoor voel ik me wel een beetje onzeker.. Maar een test over een paar dagen zal het uitwijzen.
Ik vind het zeker niet gek als je hem niet ziet. Hij was in real life al superlicht, maar op de foto helemaal vaag.. Mijn vriend zag em ook niet.
@ nen: echt spannend! hoop voor je dat het raak ik.. Ga voor je duimen.. weet je al wanneer je precies een nieuwe test gaat doen? @bos: Balen dat je een nega test had.. misschien is die zaterdag wel positief.. Hoop het echt voor je.. @all: ik ben best wel kapot.. Gister hele dag feest gehad.. lag rond 1 uur een keer in bed.. moest ook nog de hele dag met de hand afwassen omdat de vaatwasser het begeven heeft :S Vanmorgen ging om half 8 de wekker alweer omdat we naar de efteling gingen.. en ben nu net een uurtje thuis! en maandag dinsdag en woensdag moet ik alledrie de dagen om 7 uur al aanrijden naar het werk! denk niet dat ik dat ga overleven
Kom we weer even schamen dat ik een maand ofzo niet geweest ben.. @nen, spannend! Zijn er al meer meiden zwanger geworden in de tussentijd? Had het erg druk met het huis, meubels uitzoeken, dingen regelen, mn eind opdracht voor school.. hoop er nu weer wat meer te zijn!
en was het leuk in de efteling. je hebt mooi weer gehad. ik ga ff eten. vriendlief heeft macaroni gemaakt..