Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja idd dreamer.......

2. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    11de ronde

nog 3 dagen te gaan endan kan ik testen.
    ja helelaas wel. roken jullie?

3. gaby1986

nee ik rook niet... nooit gedaan ook.. mijn vriend wel.. die heeft 7 jaar gerookt maar is nu al iets meer dan 10 maanden gestopt..

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ dreamer: ik ga echt voor je duimen dat er in januari wel zaadjes gevonden worden.. en anders dat het lukt met tesa of mesa.. Ik gun het je zo erg! Hele dikke knuffel voor jou :cry:
    @suuus: hier is 1 van de andere suusjes.. welkom op dit heel verslavende forum.. ik vind het ook wel heel verwarrend worden soms.. (weet soms niet meer wie ik zelf ben :) )
    @ bos: echt klote dat de ongi is doorgekomen.. echt balen.. had het zo gehoopt!.. kan heel goed begrijpen dat je moet huilen :( Hoe heette da nieuwe nummer van de lama's ook alweer?
    @ gaby: wel gezellig :D Daalijk gaan wij uit eindelijk op dezelfde groep werken.. ik hoop het.. laat wel even weten als je iets gehoord hebt..
    @chiqiuta(ofzoiets): welkom hier.. 22 is niet jong.. ik ben pas 21 :)
    @sammie: gefeliciteerd! gelukkig hebben jullie een fijne avond gehad.. :whistle:

@all: als ik iemand vergeten ben moet je het even zeggen.. dan spijt me da heel erg :oops: maar moest zoveel bijlezen.. Ik heb net een heel lief kadootje gekregen van gaby en rachel.. een rompertje met de foto's van mijn hondjes.. ben er heel blij mee.. dank je meiden (K)
    Verder niet zoveel bijzonders.. nog steeds harde borsten met onbekende reden :p Ga maandag testen en dan meteen ontslag nemen want heb het vandaag nog niet gedurft :) :oops:
    Wie lezen er nog allemaal mee? Of liggen de meeste al in bed

5. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    owkeej..die is ook gestopt omdat jullie een kindje wilden of zomaar?

ik rook nog wel maar morgen niet meer. dan ga ik proberen te stoppen en zou dat echt heel veel uitmaken dan?

6. gaby1986

suus graag gedaan hoor.. kreeg je nog tegoed voor je verjaardag.. wat vond pascal er eigenlijk van ..

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @lili: sucses morgen dan met stoppen.. ik rook ook niet.. ben er blij mee.. hoef ik ook niet af te kikken ;)

8. gaby1986

neej hij is gestopt omdat ik dat vies vond.. hadden toen nog niet besloten om voor een kindje te gaan.. succes met stoppen.. mijn vriend had geen enkele moeite mee...

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik rook niet meer.
    Heb 12 jaar stevig gerookt (40 peuken per dag minimaal) en ben er in januari van de 1 op de andere dag mee gekapt.
    Manlief ook gestopt na 12 jaar zware shag.
    Ben ook gestopt met drinken.
    Mn man is met zn 18e al gestopt met drinken, sinds ie zn rijbewijs heeft gehaald.

10. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    @ suus

kan je ook bijna testen>>>?
    ff raar vraagje ik moet ook nog 3 daaagjes voordat ik kan testen maar lees dat jij ook zere borsten hebt. ik ook namelijk enb ook snottige wit slijm. en rugpijn herken je dat?

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @gaby: Pascal vond het ook geweldig.. hij is er helemaal verliefd op :p hij vond hem super gaaf zei hij :D

@lili: ik ben trouwens sinds februari bezig

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Een gezonde levensstijl heeft zeker wel invloed aldus de gyn vandaag.
    Dus ook gezond eten en voldoende beweging, geen overgewicht, niet drinken en niet roken en zeker geen drugs.

13. gaby1986

mooi dat hij het leuk vond.. hij krijgt zijn kadootje ook nog zodra die binnen is.. die is ook echt super leuk..

14. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    owkeej wat knap allemaal

nee ik rook niet zo heel veel maja dan toch he
    ik rook miskien 12 op 1 dag...

dus ik ga het proberen

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik heb niet zo zeer zere borsten.. maar echt beetje harde.. had het niet eens echt in de gaten.. maar toen vriendlief dit zei voelde ik het wel :p
    Let eigelijk nooit zo goed op mijn slijm.. En rugpijn heb ik altijd wel een beetje.. (door mijn zware voorgevel).. maar het is nu in ieder geval niet erger dan anders ofzo

@dreamer: knap hoor.. zomaar ineens helemaal gestopt

16. gaby1986

nou wens je veel succes.. hoop dat t lukt voor je :)

17. gaby1986

zo bijna bedtijd.. als vriendlief klaar is met douchen...ga ik lekker ''slapen'' misschien.. haha

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    owja.. ik ga trouwens zondag of maandag testen :p

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik wil ook een zware voorgevel :)

Succes met stoppen!

20. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    owkeej...

ja vandaag zei zelfs een colega het van dat ik dikke borsten had en die van mij zijn al niet eens zo groot kleine b

en net was ik aan het douchen maar als er een straal op je tepel komt dan deed dat gewoon zeer en verder de borst zelf ook

Deel Deze Pagina