Ik ben 182 en woog de laatste keer 56 geloof ik. Daarna niet meer gewogen, wil t niet meer weten. Krijg nu medicijnen, dus hoop dat ik wel wat aankom! Ik ga nog ff film kijken en dan mn bedje in. Slaap lekker dames
ow.. dus iedereen gaat weg.. ik ga dan maar eens vriendlief wakker maken (ligt op de bank te slapen) hij kan dan de hondjes uitlaten en douchen en dan kunnen we ook naar bedje.. @dreamer: ik wil wel een beetje van mij vet aan jou geven.. ik ben 1.65 en weet niet meer wat ik weeg.. maar denk wel 70 ofzo (als het niet meer is want de weegschaal doet het niet meer) heb dus wel overgewicht
@iemand lama lekker gewoon Gebleven. @lili ik heb ook dat witte slijm na mijn ei gehad nu word tminder ik ga morgen na de Ns endie verwijstme waarschijnlijk door naar te zh voor een mri vanwege mijn bekken en lage rug klachten loop er al 15 maanden mee @ sam 2x you go girl @gaby dat snap ik wel dat je ook een kitten wil. Voor de rest weet ik t niet meer sorry
Heel mooi beeldje meis. Heel erg lief van je mannetje. Ik heb het gevoel dat het allemaal wel goed gaat komen en dat jullie er samen uit komen, al wordt het een pittige weg. Heel veel sterkte en geluk voor jullie 2. Dikke knuffel over-over-overgrootoma.
Wow ziet er goed uit volgens mij, heb er nog niet veel temp. van gegeten maar volgens mij is het erg hoopvol.
Ik ben weer werken, en waarschijnlijk kom ik op m`n werk nog wel even neuzen. Iedereen vandaag weer veel succes. Groetjes
goedemorgen allemaal.. rose: volgens mij moet iemand anders het hier op t forum over een kitten hebben gehad... ikke niet volgens mij! haha.. ben lekker de ochtend vrij vandaag..vanmiddag werken van 13.15 tot 17.15..
hey dames. jullie schreven veel bij gisteravond. dreamer ik zie da je in de medische molen zit hopelijk lukt t zo wel snel. en ben je snel zwanger! ik ben 171 en weeg iets van 63-65 kg ik heb volgen smij de grie bah wat haat ik dat. neus zit dcht voel me zo slap beetje koorts hopelijk is t snel weg. nog iemand tips of ik dr iets aan kan doen ? ooh en vanncht gruwelijke krampen in mn buik. volgens mij wortd ik binnen kort ongesteld
Hoi, Ben op m`n werk en ik heb nieuws. Mijn collega is gisteren bevallen van een dochtertje met de naam Nina. Ze heeft een keizersnede gehad met 37,5 weken. Ze was net 1 week met zwangerschapsverlof. De kleine lag in een stuit, weet niet presies waarom nu al bevallen is hoor. Alles is helemaal goed. Leuk toch weer he. Nu wij allemaal nog zwanger worden. Dit wilde ik even kwijt. Ik ga weer verder met werken. Groetjes Wendy
wendy: wat leuk... en idd nu wij nog! chiquita: dat veel bij schrijven van gisteravond valt reuze mee.. t kan nog echt veel erger.. haha..en beterschap.. ik ga zo denk ik maar es hier de boel opruimen..
Goeie morgen ladiesss! Zit ik hier op mn werk.... helemaal geen zin natuurlijk! Wie gaan er vandaag testen?!?! Gisteraaf kreeg ik nog even een flinke pijn aanval in mn onderbuik.... dat trekkerige gevoel, zo'n gevoel heb ik ook altijd als ik ongi ben.... maar nooit tussendoor.... was best wel even heftig.... einde van mn ei dan denk ik maar. Vandaag geen buikpijn meer.... wel werd ik vanmorgen in de auto even misselijk.. maarjaaa wat ik al heb gezegd... wil niet bij elk pijntje denken dat ik zwanger ben! Ik wacht wel af tot 18 nov..... Nou ik hoop dat er vandaag ook wat zwangeren bijkomen... hoe meer zielen, hoe meer vreugde
suus: hopelijk heb je 18 nov ene positieve test.. maar als je ei bevrucht is dan krijg je vak pas last van missleijk heid 6 dagen na bevruchting of later.. hoop dat je zwanger bent!
hoi dames, ik heb een heel tijd even geen berichtjes gestuurd omdat ik even wat afstand wou nemen.... Dat lukt dus gewoon niet haha want het is hier volges mij nog steeds veel te gezellig! haha dus vandaar dat ik d8 ik ga gewoon weer eens een berichtje sturen, ik probeer het wel nog niet elke dag weer te gaan doen...maarja jullie weten hoe het hier gaat....eenmaal weer begonnen en je bent weer verslaafd! ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn! ik ben alleen benieuwd wanneer mijn ei zou komen, en of ik uberhaupt een ei krijg! ( wat ik wel heeeeeeel erg hoop...) maar zit nu op dag 27 en heb nog steeds geen ei gehad......ik hou nog hoop maar zie het toch een beetje somber in... nou lieve groetjes allemaal en fijne dag!
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Dreamer, Wat lief van je man! En wat een mooi beeldje! Hier gaat alles goed! Mijn vriend kwam gister thuis met een onwijs mooi boeket bloemen! :smile: We hebben lekker gegeten, alleen was het zoveel! 2 bakken bami,1 bak groente met kipfilet, 1 bak groente met champions, 1 bak zoete vlees,1 bak met 8 vleesballetjes, 2 bakken soep en 2 loempia's en 2 sate! We kregen niet eens de helft op samen En natuurlijk geklust, het was een top avond! Vanochtend de eerste ovutest gedaan en hij geeft al een licht streepje. Dus ben benieuwd of ik een vroeg eitje krijg, heb babyboom testen. Verder weet ik het even niet meer... Ohja, Nieuwe welkom!
Ahwww.... wat hebben jullie lieve vrienden zegggg.... het enige wat ik gisteraaf kreeg was een bak zelfgemaakte popcorn en een dikke kus hahaha Maar anyway... nu zit ik dus op mn werk..... misselijk en last van mn onderbuik.... soort van blaasontsteking gevoel.... al sinds maandag.... je zou dan denken blaasontsteking maar nee dat is het niet... dus ik zit hier nog steeds met een groot vraagteken ?¿?¿
Kristel, Ik wens je voor morgen een onwijs mooie dag om nooit te vergeten! Jij en je vriend een hele mooie bruiloft gewenst! En vanaf morgen zijn jullie officieel man en vrouw. Dat je maar een mooie toekomt met je toekomstige man tegemoet mag komen! Liefs