Ja dat was ik Sannehai! ik hoop dat je gelijk hebt.. ik ga zondag of maandag testen.. denk dat het zondag word.. geloof niet dat ik kan wachten tot maandag.. mijn langste cyclus tot nu toe is 33 dagen.. ik zit nu op dag 29.. dus kan nog altijd ongi worden.. maar dat hoop ik echt niet.. Doe jij niet aan ovutesten.. hoop voor je dat je snel je ei krijgt.. dan hoef je niet zo lang meer te wachten!..
hoi hoi haha ja ik hoop het ook voor je! ik heb het echt vaker gehoord hoor! heb je nog meer "klachten"? nee ik doe nog niet aan ovu testen, mn mannetje vind dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn.. ik zit ook nog maar in de 2e ronde... zou het zelf misschien wel willen maarja.. volges mij kost het een fortuin als ik danal vanaf dag 10 zou moeten gaan testen... maarja denk jij dat het nog kan dan? een jumping egg? of dat ik wel een eisprong gehad kan hebben maar dat je het bij fertilityfriend gewoon niet kon zien? of komt dat nooit voor? heb wel echt een paar dagen steekjes enzo in mn buik gehad en 1 dagje echt een mini mini stipje bloed bij toilet bezoek... dusja weet het ook niet meer! ga maar gewoon zondag testen jij deste eerder weet je het haha groetjess
ronde 2 is ook wel al heel vroeg ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gedaan en zit al in ronde 8.. Ik denk ook wel dat ik zondag al doe testen.. dan doe ik het samen met vriendlief en dan kunnen we die dag nog de ouders uitnodigen Misschien dat toen wel je ei is geweest dan.. wanneer was dat dan.. en laat je temp kaartje eens zien dan.. ik heb ook niet overal heel veel verstand van
oww ik weet niet hoe ik dat tempkaartje er op moet zetten.... ik weet ook niet meer precies waneer die steekjes waren, er staat dan wel bij ff ovulation pain enzo wat je kan invullen, maarja, ik weet toch niet of ik dan een ovulation heb dus hoe moet ik nou weten of het ovulation pain is! hahaha maar zeg ff hoe ik hem hier kan zetten....dan doe ik het dan kan je hem ff zien, maar ik wee wel dat die steekjes enzo echt al wel vorrige week waren ja leujk joh samen met je mannetje testen spannend!
ehm oke.. ik ben heel slecht in engels maar heb het ook van iemand geleerd.. je gaat dus naar ff .. dan klik je links sharing aan .. home page setup.. en dan krijg je een soort link net als deze: en dan doe je die zwart maken.. ctrlv en dan bij antwoord geven op deze site ctrl c hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd
hmmm.. lijkt niet of je je ei al gehad hebt nee.. temp is nog laag.. maar de eerste ronde had je ook 53 dagen ofniet.. lastig zo'n kaartje.. (je hebt et trouwens wel goed gedaan hoor )
ja bah eerste ronde duurde ook al zo lang, maarja of ik toen een ei heb gehad....:S:S je kan ook ongi worden zonder eisprong volges mij... dat heb ik al vaker gelezen.....hoop toch echt wel op een eisprong! naja we zullen het wel weer zien! maar had jij nou nog andere klachten.. van zwangerschap?
Hoop dat je dan je ei heel snel krijgt.. ik heb eigelijk niet echt klachten.. heb alleen harde borsten.. maar als je zwanger bent hoor je juist zachte te hebben hoorde ik.. dus ik moet gewoon nog even geduld hebben.. en er niet te veel op hopen want dan maak ik mezelf alleen maar helemaal gek
@suus1987 jij ook dit weekend testen he spannend gaan we samen de boel op roze zetten ben de frogers hebben niks te makken aan t kijken vind die 2 jongens zo'n schatten echt lieve kinderen en hoe ze met die kids omgaan ook echt mooi om te zien geloof neit dat dat show is.. veel kinderen zijn ondankbaar of verwend en hun zijn zo lekker gewoon en dankbaar
ja dat is ook zo... gewoon maar weer afwachten en zien... en jij binnekort testen! nou meid ik ga dr weer ff vandoor ff tvtje kijken met mn lover xxx
ik hoop het rose.. maar kan niks beloven.. vriendlief wilde perse so you think you can dance zien.. maar hij is in slaap gevallen.. dus ik denk dat ik ook froger op ga zetten
Ik was ook mee naar Mill hoor... Witslijm had ik toen ik zwanger was maar kan ook betekenen dat je ongi eraan komt, even afwachten dus! Heb je het eerder gehad?
ik weet het echt niet.. of ik dat normaal heb.. viel me nu gewoon op.. hoop echt dat het om die reden is.. had jij als je ongi moest worden ook dik wit slijm
pff ben kotsmisselijk en alweer het gevoel dat er een steen op mijn borst ligt had ik gister ookal echt raar:S ohja was trouwens nog naar de dokter geweest vandaag ga naar de ortopedagoog ofzoiets en het is nu chronisch wat ik heb aan mijn rug was er best overstuur van want ik weet gewoon niet of het nog weg gaat en heb er echt veel last van in mijn dagelijks leven.
@ knarboor ja dat is wel raar denk ik want mijn gyn zei dat je wel onder controle moet blijven door middel van echo's in verband met overstimulatie. en vaak is bij de eerste echo je eitje nog niet volgroeit en dan niet je 2 dagen daarna weer enz enz enz om zo in de gaten te houden of je eitje groeit en zo ja om te kunnen zien wanneer hij precies gaat springen. bij ryanne ging het ook net zoals bij mij geloof ik. het kan namelijk ook zo zijn dat de clomid niet aanslaat vanwege een te lage dosis en dan groeit je eitje dus helemaal niet en gaat hij ook niet springen en gevolg is dus dat je geen eisprong hebt en ook niet ongi wordt. kan je het nog een beetje volgen hahah je moet het maar even aan je gyn vragen. xx