Hey, Komt wel goed bij mij allemaal hoor! Ik ga dr voor...over anderhalve maand is het eraf....dus dan ben ik over 2 maand ongeveer zwanger
Nee geen ziekenhuis dieet...mijn eigenste persoonlijke dieet van dr. Cohen...speciaal voor hormoon probleemen waar ik een jaar terug ook al 50 kg van ben afgevallen in 5 maand tijd!
@Eva: in 6 weken 14 kilo is zeer ongezond he. Zou er toch zeker mee oppassen. Beter gezond afvallen wat iets langer duurt dan een crashdieet waardoor je heel je lichaam kapot maakt. Wel kl*te dat je pcos hebt. Horen die cystes daarbij dan? Of is dat weer iets los daarvan? En zwanger kan je sowieso worden, want dat ben je ook al geweest natuurlijk! Krijg je ook meds ervoor? Of moet het met puur afvallen lukken? @iedereen die op vakantie gaat: veel plezier alvast! Kan ik dat alvast niet vergeten te zeggen @Lynn: succes bij de gyn. Hoop voor je dat hij meer duidelijkheid kan geven. @Sterretje: wat megavreemd dat je ovu test gisteren alsnog negatief was zeg. Vraag me echt heel erg af wat het dan geweest is. Vraag het eens na wanneer je bij de gyn moet voor nacontrole! Misschien heeft zij wel antwoord. @Debora: je mag idd ook niet drinken. Ik hoef maar 3 uur niet te drinken/plassen btw. Heb de testen van sensitest. Zou 4 uur ook echt niet volhouden (drink heel veel) @Leeuw: als je zelf denkt dat je ei al geweest is zou ik gewoon stoppen met testen. Je wordt er alleen maar onzekerder van nu. Blijf anders gewoon elke 2 dagen klussen, dan mis je je ei niet mocht ie er nog aankomen. Zo en dat uit mn blote hoofd he! Oma's geheugen werkt zo af en toe nog Hier niks bijzonders trouwens. Ben aan het wachten tot ik weer mag gaan ovu testen Ben benieuwd of ze deze ronde wel positief worden!
Sorry sorry ik heb niets gelezen maar wil even sneaky op mn werk melden: Jipppie, eindelijk ongi Nieuwe rondes, nieuwe kansen!
@ dreamer.....ik ben dieetcensulent van me werk en ik weet precies wat je moet eten en hoeveel je waarvan binnen moet krijgen om gezond af te vallen! Ik heb een dieet door een arts laten aanpassen op mijn lichaam gewicht bloedwaardes en al...en op deze manier afvallen is niet ongezond...maar veel gezonder dan afvallen bij een dieetiste! Maak je daar dus maar niet druk om!
@Romy: fijn dat je ongi doorgebroken is! Hoop dat deze ronde een positiever einde gaat krijgen Viel het nog mee hoe onregelmatig je cyclus was? @Eva: ik maak me er niet druk om hoor
@romy: dat hadden we niet afgesproken he! maar wel fijn dat je weer aan je nieuwe ronde kan beginnen. Omdat ik zo snel werk heb gevonden en omdat wij financiele zekerheid hebben gekregen van een derde partij kunnen wij gewoon verder! Ga deze maand ovu-testen gebruiken voor het eerst. @iedereen die op vakantie gaat: veel plezier! ben jaloers @Lynn: en en en weet je al wat? @eva: dus voor jou ziet het er, in combinatie met het dieet, erg goed uit.. Ondanks de diagnose? Dan hoop ik zeker voor jou dat je over 2 maanden zwanger bent meid! @Kristel: wel heel fijn dat je gewoon door mag gaan van de huisarts.. Misschien toch een vakantie beebje? @iedereen die ik vergeten ben: sorry
er er is niets duidelijk....ik kan zwanger zijn maar wel in een vroeg staduim waardoor er nog niets te zien is...ik heb weer urine afmoeten geven....die word everder onderzocht....en moet maandag weer urine af geven om vervolgens weer op gesprek te komen bij de gyn....we zullen zien...ik weet in iedergeval nog niets meer dan vanmorgen
Jeetje wat lastig allemaal. Heel vervelend al die onzekerheid. Hoop voor je dat je heel pril zwanger bent meid!
Hallo allemaal! @lynn, nou we duimen dat je toch zwanger bent meis, dat zou geweldig zijn! @romytamara, fijn dat je ongi bent, nu lekker weer een nieuwe kans! @eva, heey meis tijd niet gezien hier! Goed bezig met afvallen zie ik! @deborah, wat ontzettend fijn da tje gewoon door kan gaan meis, dat moet heerlijk zijn voor jullie! @kirstel, mischien toch een egypte beebje dan? Hier zo ff een ovu test doen, ben toch benieuwd wat me lichaam weer in petto heeft nu! Heb ook al heel de dag een beetje last van krampjes, erg irritant...
Kan je anders niet je templijstje meenemen naar de gyn Lynn? Misschien kan hij dan zeggen wanneer je ei is geweest of dat er helemaal geen ei is geweest volgens je kaart. Is er geen bloed afgenomen dan? Ik ga voor je duimen dat het een hele prille zwangerschap is! @Debora: fijn dat jullie geen pauze in hoeven te lassen
@Sterretje: waarom deed je eigenlijk vande week een ovu test? Ben je na je ei niet gestopt met testen dan? Of wilde je gewoon kijken offie al positief aan zou geven?
Lynn spannend! het is nog een paar dagen voor je nod, misschien dat het daarom niet helemaal duidelijk is, maar dat het er toch echt wel zit, maar je had toch krampen? Die kan de gyn dus niet verklaren?
@dreamer, nee ik was niet gestopt met testen na mijn ei, ik wilde gewoon kijken wat er verder zou gaan gebeuren met de testen. Nu met gevolg dat ik nu dus niet weet wat ik er mee aan moet. De test van vandaag is ook weer negatief Snap er geen snars meer van hoor! FF geeft ook echt mijn ei toen ik 2 weken geleden die posi ovu test had! Ga bijna denken dat ik dan misschien dit weekend pas mijn ei had?
@ Lynn wat vervelend meid, ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Heb net een test gekocht bij de Etos van Predictor. Heb tot nu toe alleen getest met Sensitest en wil voor de zekerheid kijken wat een andere test zegt. Nog een kwartiertje werken en dan lekker naar huis. Vanavond puppycursus en daarna lekker op de bank.