Goedemorgen allemaal.. Ik heb vandaag een vrije dag.. ga zo boodschapjes doen met me moeder en zusje.. en vanmiddag even bij rachel op visite.. @nen: echt klote dat je ongi geworden dan.. en dan al helemaal omdat je voor de gek gehouden word door de testen.. Ik heb altijd midstream testen van sensitest.. deze werken perfect.. en zijn lekker goedkoop! @suuus: ik weet ook niet hoe dan kan allemaal.. voel mijn ei eigelijk bijna nooit.. alleen deze cyclus geloof ik voor het eerst.. 1 keer flinke steken! (dokter zei toen ook dat dit door mij ei kon komen) @kristel: gefeliciteerd vandaag.. tot nu toe zit het weer geloof ik nog wel mee.. hoop dat het zo blijft of nog beter word! Ik kom morgen zeker wel even online om foto's te zien.. ben echt benieuwd naar je jurk @all: sorry voor degene die ik vergeten ben
owja.. nog een vraag.. ik had vanmorgen 0.3 lagere temp.. kan dat al betekenen dat mijn ongi komt of moet ie dan nog verder zakken? mijn temp kaartje staat onder aan mijn banner
ja.. ik was op temp kaartjes van zwangere meiden aan het kijken.. en die hadden ook wel vaker dat de temp ging dalen.. ik word gek van het wachten
@ kristel.....ik hoop echt dat je de mooiste dag van je leven gaat hebben meissie! Hoe is het met de rest hier?
Hey Sammie, Hier gaat het wel goed! heb net tehoren gekregen dat iemand zwanger is! Vind ik erg moeilijk maar ja....tis niet anders! Morgen vrijgezellen feestje...gaan maar met zijn 3-en...maar wordt vast erg gezellig! Een dubbele eisprong geeft wel meer kans...ik duim voor je! xx
schijnt dus dat je je innesteling niet kan voelen.... vroeg het hier op het forum aan de verloskundige..
Hallo SuuuS, Misschien voel je de werkelijke innesteling niet maar het werken in je baarmeoder kan je wel voelen volgens mij! xx
ik heb nog geen ervaring ... maar omdat sommige mensen zeggen dat ze de innesteling voelen... terwijl je die dus blijkbaar helemaal niet kan voellen
Ja klopt...ik heb het zelf niet gevoeld nog...wel veel steekjes ed in me baarmoeder...maar dat is denk ik meer omdat je je erop foccused en omdat je baarmoeder wel vol zit met hormonen op dat moment! Maar ja...een vk zal het allemaal wel weten...want volgens mij zit er verder in je baarmoeder ook geen gevoel...alleen in de spieren en zenuwen en pezen rondom je bm misschien! Dit is je 1ste ronde? Vind je het spannend?
Ja heel spannend Vorige maand had ik dus de pil slordig geslikt en dacht ik dus hysterisch dat ik zwanger was.... niet dus, maar me vriend en ik hadden gelijk besloten te stoppen met de pil... dus vandaar nu mn eerste maand zonder pil... wel spannend enzo ... Dus in mn eerste week had ik al last van wat wit verlies van onder met iets wat klontjes... de een zei dat het een ei kon zijn, de ander zei dat wit slijm geen vruchtbaar slijm kon zijn, en zelf dacht ik te vroeg voor mn ei. Afgelopen maandag zou mn ei zijn geweest volgens 'het boekje' had wel last van mn buik.. van die steekjes onderin mn buik links en rechts.... dinsdag ook.... woensdag aaf een mega steek onderin mn buik in het midden, wat paar minuten aanhield.... gister moest ik dus niesen en kreeg ik echt een mega steek onderin mn buik aan de linkerkant.... en vandaag voel ik af en toe steekjes links.. dan rechts net boven mn lies.... ook af en toe in mn lies en lichte ongi kramp... en de pijn die ik in mn rug weleens heb tijdens de ongi, heb ik nu ook licht.... maar het lijkt me allemaal veel te vroeg
Ja je weet het nooit...de 1 is zo zwanger en de ander doet er anderhalf jaar over of langer....! Ik hoop voor je dat het raak is maar ontpillen kan een hoop zwangerschapskwaaltjes met zich mee brengen! Ga niet juichen voor steekjes...maar pas bij een positieve test....de teleurstelling wordt soms steeds groter...maar ja mischien is het bij jou wel snel raak meis! Maar vertel is wat over jezelf en je man/vriend?
ik ben ziek vanacht lopen spugen en aan de diarree sorry voor de details. Vanochtend in mijn lies een soort ongi gevoel gehad wat dat nou weer kon zijn weet ik ook niet.
Ja ik hoop ook niet teveel I know... Maar goed uhmmmm.... ben dus 20 jaar.... werk fulltime op kantoor... mn vriend en ik zijn 2 jaar samen, gaat perfect... hij heeft zn eigen fietsenwinkel.... verder zijn we nu al paar weken op zoek naar huisie.... en ja verder doen we graag leuke dingen... bios doen we het liefst hahaha en jij?!
Ik ben Eva en 23 jaar....ga over 13 dagen trouwen met mijn aller liefste vriendje....! We zijn 2 jaar samen (wonen vanaf dag 1 samen...ik huurde een kamer bij hem)en nu al een ruime tijd bezig met zwanger worden. We zijn zolang bezig omdat ik altijd al het gevoel heb gehad dat het heel lang kon gaan duren bij mij...en we waren zo zeker van elkaar. Dus nu al bijna anderhalf jaar bezig! Ik heb een mk gehad begin van dit jaar....en sindsdien een paar keer gedacht zwanger te zijn en heel heftig Ongesteld geweest...maar dat boeit niet zoveel! Ik werk als vestigings leider op een dieetcentrum en mijn lief is hoofd binnendienst bij een bedrijf wat design kantoormeubels verkoopt! Wat wil je nog meer weten? xxx
dreamer: nouja mn beebje was nog niet geboren maar toch ik heb t bij me gedragen alles was ook goed dus ik ging voro nog een controle en toen leefde mn kindje niet meer suus: fietsewinkel leuk ik heb dr nog 1 nodig rose: nou hopen op een zwangercshap en anders beterschap dan zal t wel buikgripe zijn
ik kijk nu net op de calculator hier.... Vandaag heb ik raar last van mn onderbuik en wat steekjes links en rechts... last van mn lies en licht ongi-rugpijn.... Vandaag is dus mn innesteling zie ik dus Ergens hoop ik dat dat hm is
Je cyclus is wel wat van slag. zoals ik zie.... Gebruik je ovu testen of temperatuur je?! Morgen je feestje ?!?!