Heey dames, Ik kom ook weer even om het hoekje kijken.. Hoe gaat hij hier met iedereen? Hier alles prima.. Kom wel weer eens langs. xx C
ik kwam ook even kijken...was eigenlijk heel benieuwd naar kris maar dies nog aan het feesten denk ik//
Bos: je krijgt geen doos hoor, dus voor de buuf hoef je niet bang te zijn Of je moet 200 testen besteld hebben, maar zo niet, dan zit alles gewoon in een witte envelop! @Chiqita: hoeveel weken was je toen je een miskraam kreeg dan? @weet niet meer wie die vandaag denkt de innesteling te hebben: die calculator geeft niet aan wanneer je een innesteling hebt hoor. Hij geeft alleen aan dat het zou kunnen als je je ei hebt gehad op de dag die die aangeeft. Klopt maar zelden, dus pin je er niet op vast. @Eva: nog maar eeeeeeeeeeven en dan ben jij ook aan de beurt Wil van jou ook een mooie foto zien hoor Gezellie morgen je vrijgezelle! Veel plezier alvast
@dreamer: haha nee heb er geen 200 besteld....wist ik veel dat die dingen in een envelop komen....ben gewend om alles in de winkel te kopen en daar zitten altijd van die verschrikkelijk grote verpakkingen om he dus ja bedacht me dat keer 24 ovu testen en 3 zwangerschapstesten en zag al een grote doos voor me hoe gaat het met jou... @eva: leuk mogen vrijgezellefeest. is het de hele dag of de avond? ben gister ook uit eten geweest met vriendinnen omdat een vriendin gaat trouwen in december. ging de helft van de avond over kinderen, kinderwagens, oppas en mijn vriendin moest even moeilijk doen over een ministukje sla wat ze niet wilde omdat het misschien niet gewassen is en ze nog even extra duidelijk moest maken dat ze het niet mag omdat ze zwanger is....zeg dan gewoon dat je niet hoeft pff.....
Hahaha ik zie het al helemaal voor me, zo'n stapel dozen Nee hoor meis, alle testen zitten los in de envelop. Dus geen zorgen over de buren of wat dan ook. Als je vandaag betaald hebt voor 3 uur smiddags heb je de testen morgen al binnen. Heb je al een mail gehad dat ze verstuurd zijn? Ik ben een beetje in denial denk. Denk er de hele dag aan, maar denk niet verder. Lastig uit te leggen. Ik weet dat hij onvruchtbaar is, maar ik denk niet aan de gevolgen. Denk dat ik er niet overna wil denken, te pijnlijk. Tis ook zo druk de hele tijd dat ik niet echt tijd heb om goed rustig na te denken. Komt nog wel.
@ bos: dat is altijd vervelend he.. als ze over kinderen en kinderwagen en zwanger zijn praten.. ik vind dat ook nooit leuk.. dan denk ik! ik wil ook! @ dreamer: misschien dat dat nog komt.. kun je er nu wel heel goed met je mannetje over praten? @all: ik ben nog steeds niet ongi.. snap er niks meer van.. had vanmiddag toch echt een beetje bloed dus was er al helemaal vanuit dat ik niet zwanger was.. maar nu toch weer helemaal niks meer :S waarom houd mijn lichaam mij zo voor de gek
@dreamer: ik heb ze na 3 uur besteld en betaald vanmiddag... en nee nog geen mail gehad. zal misschien morgen wel komen.... dan komen ze vast maandag....dan ben ik ook thuis.... pff we hadden maar zes kids vandaag maar ben echt verrot...komt gewoon door de drukke week denk ik. om kwart over negen lama's kijken en daarna door naar bed denk ik..... zo was vanmiddag een kind en die haalde ik uit bed tussen de middag, doe ik de slaapzak open....nou heb hem snel weer dicht gedaan. kind haar hele romper zat onder de poep. tot aan haar nek.......eerst maar het bad vol laten lopen..... *knuffel voor jou* probeer hoop te blijven houden....er is nog niet gezegd dat het niet meer kan.....de wetenschap kan tegenwoordig zo veel....ook voor jullie komt er een kleine.....
@suus: vervelend he dat je lijf je zo voor de gek kan houden. word er ook gek van....ben ik ongi heb ik nog zere (.)(.) krijg gewoon steek erin....ze zijn nu al vier weken gevoelig maar deze week is het toch wel erg.....maar ja doe er niks aan want (internet) dokter zegt dat het normaal is dat vrouwen last van hun borsten kunnen hebben en dat je er niks aan kan doen ook al duurt het zo lang..... vragen jullie je nooit af : waarom ben ik geboren als vrouw.............
hee dames hoe is het hier allemaal ik heb vandaag een gek gevoel in mn buik...soort van alsof er spanning op staat... zou het iets betekenen....haha of gewoon weer een ongi die er aan komt haha afwachten afwachten er zijn hier ook zieken allemaal, dus kan makkelijk ook zo iets zijn...tsja je let ook zo goed op je lijf ineens ... alles wat je voelt kan ineens iets zijn! haha meiden suc6 groetjesss
@suus: over het algemeen wel ja.... maar diep van binnen zou ik voor geen goud met ze willen ruilen... zou niet langer dan 1 dag een man willen zijn.... @sannehai: lastig he die kwaaltjes die zo'n dubbele betekenis kunnen hebben. ik duim voor je....
goedeavond meiden @lynn hoe is het met jou? echt een leuk kamertje! @bos haha ik ken het. heb het een keer met mijn neefje gehad. wilde ik zijn romper uittrekken zat alles in zijn haar! @dreamer *knuf* voor jou. doe je een beetje rustig aan. @sannehai vervelend he die kwaaltjes enzo. wordt er altijd helemaal zenuwachtig van ik heb net ff een cadeautje gekocht voor mijn pa die is morgen jarig en ook ff 2 nieuwe bh's want ik pas er geen een meer! haha. en een nieuwe portomonee, ookal zit er nooit wat in kristel hoe was het vandaag!
@ sammie, hoe zit dat dan met die afvalstoffen waardoor een test licht positief uitslaat? Want je zou toch zeggen dat dat alleen kan gebeuren als je hcg in je urine hebt en dat heb je toch alleen als je echt zwanger bent?
@agneta: haha handig he oefenen op de kids van je zus.... ben je helemaal ervaren als je straks kids hebt.....mijn zus zegt ook altijd: ik oefen wel eerst op jou kids.....mooi is dat.....
Er zijn teveel vals positieve testen. Zulke lichte positieve testen worden vaak veroorzaakt door afvalstoffen in de urine. Onder andere eiwitten. Ook door LH kunnen ze toch licht verkleuren. Agneta: gefeliciteerd met je vader alvast @Bos: ik kon zulke gevallen altijd doorschuiven aan de vaste leidsters Zooo smerig En ook wetenschap kan van 0 niet 1 maken helaas. Maar pas met januari weten we meer vrees ik. Heel misschien vrijdag al, maar denk het niet.
@Dreamer: nee dat kan de wetenschap niet maar ze kunnen er misschien nog wel 1 vinden en daar kunnen ze dan nog wel een hoop mee.... en ja ik ben een vaste leidster dus was ook zelf de sjaak haha....ach is ook wel weer leuk zo'n kleine in bad doen.....en als ze dan zo lekker ruiken is het ook wel weer heerlijk....
ja vandaag heb ik ook weer *geoefend* zo leuk! en gezellig hij begint nu echte zinnetjes te maken althans hij probeert het. hij noemt me tita haha was ik met me zus aan het praten zat ie ineens met een sleutel in het stopcontact!
oeps....had hij geen stekels daarna....dan viel het mee....misschien maar vast veiligheidsplaatjes kopen.....