ik zit vandaag trouwens op 11 dpo! dus niks aan de hand dan nog steeds geen ongi.. hoelang duurt dat meestal na je tempdaling ?
hoi hoi desiree ben je jarig vandaag? gefeliciteerd! ik weet helemal niets van tempen. dus ik zou het echt niet weten. ik ga zo 3 appeltaarten maken oor de verjaardag vanavond en ee beetje opruimen en schooonmaken iedereen een fijne zaterdag! xx
Dat zeg ik net, als je dus vandaag ongi wordt, dan is je LF 10 dagen... Het verschilt per persoon wanneer je dan ongi wordt. Je merkt het vanzelf, maar zou niet zonder iets mee de deur uit gaan Agneta gefeli met je vader En Dees jij natuurlijk ook gefeli! Ik ben der zo weer vandoor, dus fijne dag alvast dames
goede morgen allemaal dreamer: jij ook nog een fijne dag... gaby: druk dagje zo...gaat dat goed samen een kast inelkaar zetten...bij ons levert dat nog wel eens onderlinge spanning op agneta; gefeliciteerd met je papa Desiree: gefelciteerd lees dat je jarig bent. Lynn: een eigen dagverblijf zou leuk zijn....jou kindje kom je wel brengen he bij ons..... suus: oh shit man als je ongi word. duim voor je dat hij gewoon weg blijft ja.... kristel: foto's foto's foto's ..... ik ga zo douchen, boodschappen doen, stofzuigen, onze auto's wassen en bed verschonen en de was van deze week ondertussen ook nog weg werken....
ja maar kreeg last van mijn nek dus toch maar uit bed gegaan.....vond half 11 ook wel uitslapen toch...
gaby: ja zo kan ik het ook....dan levert het geen spanning op nee....dus eigenlijk heeft HIJ een druk dagje .....
Hier gaat het altijd anders. Ik stuur mn man weg en zet zelf de kast in elkaar Mijn man heeft 2 linkerhanden en ik kan aardig klussen al zeg ik t zelf En aangezien alles perfect moet doe ik het liever zelf. Kan ik ook niet boos worden als hij het niet perfect heeft gedaan
haha ik denk dat als ik hem mee ga helpen dat we elkaar in de weg lopen.. en hij doet dat toch liever alleen..
Dreamer, Hier gaat dat ook zo, doe het liever zelf, anders heb ik een Edwin die boos word dat het niet lukt .
ik laat het vriendlief meestal doen.. en dan geef ik hem wel aanwijzingen hoe ik alles wil hebben.. denk dat ik ongi ben.. had net flink wat bloed baal er wel heel erg van.. gaan we alweer naar ronde 9 dinsdag moet mijn lieverd zijn kwakje inleveren.. weten we in ieder geval of het daar aan kan liggen
*knuffel* waarom ging jij naar de dokter? je bent toch nog geen jaar bezig.... (sorry als ik je het al een keer gezegd hebt hoor)
Hoi, Ben net thuis van het bezoekje aan m`n schoonouders. Daar kregen we te horen dat het nichtje van m`n man zwanger is en dat ze een 2e kindej verwachten. Ik was helemaal van slag. In de auto heb ik zitten janken, omdat het zo oneerlijk aanvoelt. M`n man steunt me goed, maar dat gevoel kan ik niet meer wegstoppen. Hij zegt; jij wordt ook zwanger. Maar ja wanneer is dan m`n vraag? Ik ben 29 jaar en m`n man wordt 47 jaar. Ik weet het even niet meer, ik moet het loslaten van m`n mannetje maar het lukt me niet. Deze ronde vind ik zo zwaar vallen, weet niet waardoor het komt en hoe ik van het gevoel af moet. Ik stop maar weer met mijn gezeur. Groetjes Wendy
@bos: ik ging gewoon naar de dokter omdat ik meer zekerheid wilde.. mijn HA is heel aardig en begrijpt dit.. vandaar dat wij ook gelijk worden verder geholpen.. ik maak me gewoon zorgen dat er iets mis ook al hoeft dit niet.. maar ben gewoon wel al meer gerustgesteld nu de dokter ons wel wil helpen.. @wendy: echt vreselijk zo'n nieuws dan.. terwijl het wel leuk hoort zijn zijn.. zijn die al lang bezig geweest dat nichtje? Ik begrijp het wel hoor.. is ook niet leuk als je omgeving wel zwanger word en jijzelf niet.. lijkt zo oneerlijk he
Nichtje heeft een kindje die nu enkele jaartjes is. Ik weet het niet of ze lang bezig zijn geweest. Maar 1e kindje was een foutje dus dit voelt echt helemaal niet lekker voor mij. Ben wel blij voor hun hoor.