Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik duim mee voor je kristel.. :)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik duim ook voor je mee kristel!

zeg dames, ik zit zomaar weer eens even wat te bedenken hoor .. ( wishfull thinking) maar zou het kunnen dat ik misschien op dag 20 mn ei heb gehad, want toen had ik een heeeel mini drupje bloed verloren echt heel mini hoor...

en dat het nu dan dus op dag 29 een innestelingsdip is of...werkt dat niet zo? ik verzin echt maar wat hoor.....:p hahaha maar het zou zo leuk zijn ;)

kweet wel dat mn baarmoedermond zacht was (kweet niet meer precies wanneer) en dat ie nu weer harder voelt..

en dat ik toen ik dat drupje bloed verloor allemaal krampjes, steekjes e.d. had...

zal wel niets zijn hor.... maar ik d8 wie weet...kan dat ofso.... hier is mijn kaartje :

http://www.fertilityfriend.com/home/23095a

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sanne: je hebt nog geen ei gehad.

@Dazwa: tnx meis!

@Kristel: ik ga voor je duimen :D
    Veel plezier on your honeymoon :D

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik doe nog maar even een ei dans dan voor kristel en sannehai:

:whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :-

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dikke knuffel voor jou dreamer...

6. Sannehai

oke haha dat d8 ik ook al... maar k d8 wie weet vind FF niet altijd je ei ofso...

twas maar wishfull thinking..:)

thnx bos voor je dans :D kzal um nodig hebben!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    graag gedaan hoor. ik dans ook even voor een super ei voor mezelf hoor als je jullie het goed vinden :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|=

8. Sannehai

:({|= :({|= :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :({|= :) :) \:D/ :({|= :({|= :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :({|= :) :) \:D/ :({|= :({|= :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :({|= :) :) \:D/ :({|= :({|= :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :({|= :) :) \:D/ :({|= :({|= :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :({|= :) :) \:D/ :({|= :({|= :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :({|= :) :) \:D/

ik doe met je mee :D voor jou kristel en mezelf ofcorse :D

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks.....moet nog 18 dagen wachten op mijn ei....hoop dat hij eerder komt hoor....

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik heb me ei!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nenhe: nou jij hoeft je niet te vervelen vandaag dan he. :)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nhene: verkeerd topic? ;)
    Volgens mij ben je een bammer tegenwoordig, toch?

*danst even mee voor goeie eieren voor iedereen*

Pfff mn man wil het maar niet geloven.
    Hij blijft maar hopen dat hij in januari ineens goed zaad heeft.
    Ik heb hem nu verplicht om info op te zoeken over ivf/icsi, mesa/tese en azoospermie.
    Misschien dat hij het dan eens gaat beseffen wat ons te wachten staat.
    Het is toch niet alleen mijn probleem?
    *zucht* mannen...

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou inderdaad mannen.....

straks krijgt hij echt een klap als blijkt dat hij ongelijk heeft (wat ik niet hoop hoor) ik hoop dat hij gewoon gelijk heeft natuurlijk maar ja....

wachten duurt lang he.... *knuffel*

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hallo allemaal,

ben weer terug van een antal dagen niet op het forum te zijn geweest.

allereerst: @kristel: gefeliciteerd!zie dat je een superdag hebt gehad!

@suus1987: balen dat je ongi bent geworden. maar wel fijn van die meegaande huisarts!haha. ik heb namelijk dezelfde en kan in januari naar de gyn.

@ dreamer: hoe is het nu met jou meid?

hier gister getest en negatief.....ben volgens mij heeeel licht ongi geweest een dag of vier. mja.volgende ronde misschien ooit een keer beter nieuws te melden.

gister is bij ons in het nölersriek (kuuk) de prins en adjudant bekent gemaakt. de adjudant is de zwager van de beste vriend van mijn vriend dus die kennen we best goed. kei leuk allemaal dus we gaan een druk carnaval tegemoet!
    grtz suus

15. Sannehai

hey dreamer

zat net ff te neuzen op zp...en zag bij een meid staan dat haar vriend ook de eerste x nul zaadjes had en daarna 16 miljoen.....:S ik weet niet of hun toen al ofso medicijnen hebben gekregen of wat dan ook maar... ik bedoel... het Kan dus nog wel dat ze zaadjes gaan vinden.. :)

16. Sannehai

hee suusje even vraagje;) na hoeveel dagen heb jij je eitje gekregen?

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nou, hij kan dus geen gelijk hebben, dat is het probleem juist.
    Hij denkt dat ie in januari wel even 80 miljoen goede zaadjes produceert.
    Well, forget it!
    Dat kan dus niet.
    Hij zal misschien iets produceren, maar nooit genoeg of goede zaadjes om mij zomaar zwanger te maken.
    We zullen ten alle tijden afhankelijk zijn van de artsen (IVF/ICSI)
    En zelfs de kans dat ie iets produceert is maar klein.

Hij zit nu te lezen over de operaties en zie m steeds kleiner worden ;)
    Maar goed dat mannen nooit hoeven te bevallen :)
    Dan zou de wereld snel uitsterven!

Ik hoop echt dat ie iets leert hiervan.
    Dat ie iig reeeler gaat worden.

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het kán ja, maar de kans is erg klein.
    En er is een verschil tussen 0 zaadjes en 0 zaadjes.
    Bij mijn man zijn er echt 0 zaadjes gevonden, dus ook geen dode.
    Bij diegene waren er wel zaadjes gevonden, maar 0 levende.
    En dat is een heel groot verschil.

Het lastige is dat mijn man dus juist die verhalen onthoudt.
    En niet alle andere verhalen over dat 0 ook 0 blijft.

Kindjes krijgen is hier vandaag van leuk naar pijnlijk gegaan ;)
    Er is al verbetering dus :)

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey sannehai,

heb mn ei na heeeeeel erg lang gekregen. heb waarschijnlijk pcos dus dat gaan ze in januari onderzoeken. dus weet niet zo heel precies ff hoelang het heeft geduurd voordat ik mn ei kreeg.

grtz suus

20. Sannehai

@ dreamer oke.. ja je wilt natuurlijk wel graag dat je mannetje weet wat jullie misschien allemaal te wachten staat en dat hij niet alles vanaf de positieve kant alleen maar bekijkt..

@suusje, ahg balen als je pcos hebt! maar hopeiljk krijg je dan wel medicijnen, maar hoelang ben je nu precies bezig? omdat je dan toch al best snel naar de dokter mag ( of ben je al lang bezig en had ik dat ff gemist? )
    het interesseert me zo omdat ik op dag 30 ook nog geen eisprong heb gehad :)

groetjess

Deel Deze Pagina