Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey sannehai,

ik ben in juli gestopt met de pil. ik geloof 9 juli en 15 juli mn ontrekkingsbloeding.

ja we mogen idd erg snel naar de gyn. maar dat komt meer door het feit doordat ik hartpatient ben en het dus best belangrijk is om eerder zwanger te raken. althans wat vroeger moet ik eigenlijk zeggen.

grtz suus

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sammie: jij was toch degene die vorige keer twee eitjes had? of heb ik het verkeerd onthouden.

kan het dan zijn dat er 1 bevrucht word en dat er 1 afgestoten word aan het einde van je cyclus en dat je dus (door het afgestoten ei) ongi word maar wel zwanger bent (omdat er nog een ei was?) misschien beetje ver over nagedacht hoor maar omdat je hoort dat sommige ongi worden tijdens de zwangerschap dacht ik misschien hierdoor....

of weet jij het ook niet (of iemand anders die het weet)

3. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi....meiden

nou ben nu 1 dag overtijd. heb ook een ander gevoel in mijn buik als dat ik ongi wordt.
    zou het nou dan toch zijn. ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief....maar dan was ik ook een halve dag overtijd dus miskien dat ik nog hoop heb

hoe gaat het met jullie? ook al iemand getest?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    spannend. wanneer wil je weer gaan testen...

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

wil je zeggen dat je alleen bij een club mag komen ofzo?
    dus omdat ik bam deed mag ik neit meer jong zijn ?
    en ff voor jou info ik ben weer met me vent dus het bammen is ook niet meer helemaal van toepassing maar ik kan het geod vinden met de meiden verder leef ik wel alleen dus zal toch veel alleen doen..

maar wat een rare opmerking verkeerde topic. ik beno ok nog steeds gewoon een jonge meid met een kinderwens :S

6. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    keb geen idee... ik denk dat ik het morgen weer probeer..

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik zit hier echt met me mond vol tanden ... ik hoop maar dat je het niet zo bedoelde

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mag ik vragen wat bam of bammen is?

9. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    welke testen zijn eigenlijk goed?
    ik heb nou 1 gehad van etos merk

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik gebruik die van cb digitaal. lekker duidelijk maar niet de goedkoopste..
    heb er nu ook van sensitest besteld maar nog geen ervaring mee.

ik weet ook niet wat bam of bammen is.....

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

tuurlijk mag je dat vragen een bammer is een bewust alleen staande moeder B ewust A lleenstaande Moeder
    en aangezien me relatie op de klippen was gelopen en ik absoluut klaar ben voor een kind , wilde ik in me eentje verder gaan met behulp van een donor. .. Maar het is sinds een tijdje weer goed tussen ons ( me partner en ik) heb er niet veel over gezegt omdat je nooit weet voor hoelang .. maar goed dus ik ben officieel geen bammer meer watn we doen het samen maar ik woon nu wel lekker alleen
    en ik ben al een tijdje aan eht bamclubje gewent .. dus voel me er gewenst... meer dan hier :(
    maar ja heb pas 1 keer hier iets geschreven
    omda tik in eerste instantie dacht dat de oudste hier 22 was ofzo
    dan vind men 25 misschien te oud

maar ik zag dat dreamer83 ook 25 jaar is en dus ben ik zo oud nog niet.. verder zeg ik er maar niks meer over is ook zo zeikerig..;)

maar goed je snapt nu het fenomeen bammer?

12. gaby1986

jep k snap hem.. nou je bent hier ook nog van harte welkom hoor!

de oudste hier is 29..

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

pfff dan ben ik nog lang de oudste niet hahah thanks voor de welkom ;)
    aaah ik ben zo zenuwachtig heb echt voor het eerst ion een jaar zoeken me ei gevonden dus mannetje krijgt het druk als ik vrij ben van werk.. ik moet nog tot 22.00 werken en dan is het brandweer spelen hahaha ;0

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    29 :confused: wie dan.....

15. gaby1986

wendy is 29

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dus als ik het goed begrijp willen jullie samen een kind maar wonen jullie apart....

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    meiden,

weet iemand of je met pco ook ovulatietests kunt gebruiken? Want dat heeft iets te maken met de hoogte van lh die dan anders is toch? Of kan ik beter gaan tempen om mijn ei te vinden? Ik wil daar namelijk mee beginnen zodat ik weet of ik uberhaupt wel een ei heb gehad voordat ik me laat misleiden door symptomen die door pco worden veroorzaakt maar lijken op zwangerschap....

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke (let nooit zo op de leeftijd eigenlijk)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    weet niet maar als je pco hebt loop de dan niet onder controle bij een gyn? of is het niet zeker of je het hebt ofzo. sorry begrijp het nie zo goed :oops:

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, de gyn heeft het in april vastgesteld, dus dat is helaas wel zeker. Maar ik word zo ziek van de medicijnen die ik kan gebruiken (migraine, misselijk..) dus ik heb aangegeven dat ik eerst zonder medicijnen verder wil gaan. En de laatste tijd gaat het op zich verbazingwekkend goed met mijn cyclus. Wel wat langer dan gemiddeld, maar dat maakt niet uit. Maar omdat ik elke keer die vage tests heb en al die symptomen, wil ik eigenlijk gaan testen of ik uberhaupt mijn ei wel heb (omdat je soms met pco geen eisprong hebt). Kijk, als ik geen ei heb gehad, hoef ik ook geen zwangerschapstests te gaan doen als ik symptomen krijg. Dan kan ik er gewoon vanuit gaan dat het door pco komt.

Deel Deze Pagina