ter aanvulling: de gyn controleert dus niet elke maand of ik wel een eisprong heb. Hij komt pas weer in beeld als ik wel medicijnen wil gaan slikken om zwanger te worden.
ik ga nog wel ff verder googelen.. Het lijkt me namelijk makkelijker om die ovu tests te doen dan om te tempen. Elke keer je wekker zetten, en ik word altijd al zo moeilijk wakker.
Kun je dan al deze maand beginnen, of moet je eigenlijk op de dag beginnen dat je menstruatie is begonnen?
hang van je cyclus af. ik ga beginnen op dag acht denk ik (deze maand)....omdat mijn cyclus in de war en ik mijn ei niet wil missen. je hoeft niet gelijk te beginnen omdat je zeker weet dat je ei dan toch niet komt in de eerste week....
@ bos, je kunt trouwens bij babyboomshop.nl het tweede starterspakket gratis krijgen. Dan krijg je dus in totaal 50 ovulatietests en 10 zwangerschapstests voor een kleine 27. Moet je even op hun site kijken, daar staat hoe je dit krijgt!
haha ja klopt we woonde een jaar samen maar omdat het het kapot was gegaan .. door veel dingen van buiten de relatie om/.. wonen we nu appart en gaan eht rustig aan weer oppakken
serieus shit had ik dat eerder geweten. was nu ook 27 euro kwijt voor 24 ovutesten en 3 zwangerschapstesten.... hopen dat ik ze volgende keer niet nodig heb maar als ik ze nodig heb weet ik waar ik moet zijn *baal*
niet raar bedoelt hoor maar ben je niet bang dat je straks een kleine hebt en er toch achter komt dat het niet werkt.....
Je kunt ze sowieso wel bestellen toch? Niet dat ik niet hoop natuurlijk dat het gewoon raak is volgende maand! (begrijp me niet verkeerd..) Maar dan kun je ze wel weer gebruiken voor een tweede?
ja dat is waar....maar weet niet of ik er bij een tweede gelijk aan zou gaan beginnen (wil eerst kijken of het uberhaupt wel bevalt om elke dag over zo'n ding heen te p.....)
tv staat wel aan maar weet niet wat ermop is. haha hij staat volgens mij op 1...ben een beetje op hyves aan t kijken enzo.. als iemand me wilt toevoegen,,, moet je ff op m'n website klikken