als je iets zegt.. zoals ik nu.. staat er helemaal onderin blauwe balkjes album profiel pb website.. enz.. daar moet je op website klikken..
ik word knettergek van mijn eigen lijf...voel weer steekjes onder in mijn buik links pfff hoe kan dat nu. geen aankomende ongi, geen aankomend ei wat dan wel..... ik heb koppijn, pijn in mijn borsten en ben misselijk.... word vroeg naar bed vanavond want ben niet gezellig....
@ gaby, gelukt ook een kattenfan zo te zien @ bos, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit... Zeker lastig als het niet te verklaren is!
nee we hadden 2 katjes..jip en job.. echt mega super lieve beestjes..maar mijn vriend blijkt allergies te zijn voor katten..
nee die is van mijn ouders.. wij hebben nu geen huisdieren.. zou best wel een hondje willen maar werken allebei. dus dan zit dat beestje te lang alleen..
ja dat wel, maar is wel leuk.. misschien komt er ooit nog een hondje..wie weet.. eerst maar een baby haha..
ja misschien wel..zien we tegen die tijd wel haha.. zo hier is t eten volgens mij bijna klaar.. vriendlief is lekker aan het koken..
Oh lekker, wat ga je eten? Mijn vriend heeft late dienst, dus ik eet alleen. Maar heb nog niet echt zin om te koken..
@ gaby, de hond die je daar op de foto's ziet is van mijn ouders. Die konijnen bleken helaas ziek te zijn en leven niet meer