we proberen al vanaf half 5 ziggo te bellen.. maar zeggen al anderhalf uur al onze medewerkers zijn in gesprek..kei irri.. alsof iedereen op zondag hun gaat bellen.
krijg je een keuze menu. 1 storingen 1 storingen 1 storingen.. nee die moeten we niet hebben.. nu moeten we morgen terug bellen...
haha ik snap je vraag maar nee ik ben er eigelijk altijd vanuit gegaan dat ik een kidn in me eentje zal opvoeden.. bammer dus maar toen kwam M>>> me vriend en hij heeft me hartje gewoon gestolen dus ik heb nu zoeits van nja ik doe het alleen maar kan het samen alleen maar beter zo niet dan doe ik het alsnog lekker alleen. En hij heeft al een zoon dus ik weet hoe hij zijn vaderrol opvat ik weet wat ik wel en niet aan hem heb op dat gebied. Maar of ik nou een donor neem .. of het met hem probeer en het loopt stuk.. maakt voor mijn gevoel niet uit ik weet dat het kindje geliefd is bij hem en bij mij het komt wel groot en liefde is er in overvloed
sorry dat ik er over door ga hoor maar als het toch stuk gaat zit je wel aan hem vast dmv een kleine en met een donor niet...snap je wat ik bedoel....
owwh nee hoor ik had een donor die ook in het leven van me kind zou blijven. nee ik vind het juist belangrijk dat me kind wel weet wie de vader en moeder zijn. En ik heb een hele lieve vriend het was niet uit omdat hij niet goed is maar omdat er veel dingen om ons heen gebeurde die de druk op de relatie gewoon ondragelijk maakte en we ruzie gingen maken om dingen die niet eens met ons te maken hadden en ik wilde dat niet dan krijg je een hekel aan elkaar zonder dat het hoeft.. dus nee daar ben ik niet bang voor dat is wat ik wil ik ben ook heel goed bevriend met de moeder van zijn kind en met zijn zoon en hun zijn ook niet meer samen maar ik snap wel wat je bedoelt zo dacht ik vroeger ook .. alsof ik nu een oud wijf ben whahaha maar dat beeld heb ik heel erg bijgesteld. het is veel minder zwart wit als het in eerste instantie lijkt en er is veel meer mogelijk in het leven als je bereid bent om niet overal een korrel zout op te leggen
gvd ziggo heeft dus nog gewoon geld afgeschreven 29-10 ik heb al heeeeeeeel lang geleden bij hun opgezegd.. via een opzegkaart en 3 maaden terug toen ik bij mijn vriend ging wonen nog een keer via een brief.. ze zijn wel erg dom daar zeg. heb nu via ziggo een klachten mail gestuurd,..ben echt boos geworden in die mail.. en ook de vraag gesteld hoe vaak ze nog willen dat ik opzeg..voordat het een keertje doorkomt. ik ga dus echt niet dubbel betalen .. want hier hebben we ook ziggo..(tv) zooooooooo irri..! zo moest ff klagen hoor..
ps ik vind het niet erg dat je doorgaat dan weet je tenminste wat ik bedoel.. beter dan dat je je eigen conclussies gaat trekken .. als ik iets niet wil vertellen dan ben ik assertief genoeg om dat direct aan te geven hoor hihihi
hahah moet ook gebeuren .. tip als het niet werkt een aangetekend schrijven versturen met dreiging een commissie erbij te halen.. werkt altijd
ja nou hoop dat het niet zover hoeft te komen zeg.. heb ik helemaal geen zin in.. ben benieuwd wat ik terug krijg op t mailtje..haha..
nhene: ik zou er niet aan moeten denken om een kind alleen op te voeden.... niet omdat ik het niet zou kunnen want als ik single was zou ik ook zeker bam worden. maar meer het idee dat ik dan mijn vriend kwijt zou raken...hij is echt alles voor me op dit moment. mijn kinderwens is enorm groot al twee jaar maar ik wil het alleen met hem en met niemand anders... (klinkt dit te?)
Sorry, doe ik niet expres Had net gegeten en mn serie is afgelopen dus kwam ff buurten zo aan de klus met mn ventje. Heb vanochtend mn ei gevoeld en ik baal heel erg, we klussen altijd savonds, en nu dus zaterdag ochtend en zul je net zien krijg ik mn ei 24 uur later ipv 8 uur later
Hallo allemaal, HOe is het hier? Alweer meiden zwanger? Moet maar weer eens wat roze bij komen hoor! HIer lekker naar het bos geweest vandaag en net lekker gegeten, dus nu helemaal voldaan, was een heerlijk weekend! Maak me wel weer een beetje zorgen dat het deze maand weer niet gelukt is en daar kan ik steeds zo boos en verdrietig om worden, dus moet uitkijken dat dat de overhand niet pakt Jullie ook een fijn weekend gehad?
haha nee hoor is toch gewoon mooi. Ennuh ja ik doe het het liefst ook samen maar als dat niet gaat ga ik het niet forceren .. zo zie je maar weer het vroeg afkappen van onze relatie heeft er ook toe geleid dat we het weer konden oppakken zonder hard feelings naar elkaar teo omdat er nog niets uit de hand was gelopen ... maar ik ben ook heel erg verslaafd aan me vent en wil hem ook niet missen hoor maar het leven heeft me geleerd 'nergens vanuit te gaan en te waarderen wat je hebt niet altijd maar meer willen hebben etc.. ik ben gelukkig hoe ik me leven lijd al kan het altijd beter natuurlijk. en ik zie me vriend zovaak als we beide willen niet omdat het moet.. het is heel vrij en heel open maar dat kan ook omdat we elkaar blind vertrouwen, ik heb dat nog nooit met iemand gehad . geen jaloersie geen druk geen moeten alleen maar willen heerlijk .... (L) me vriend is ook heel knap al zeg ik het zelf... dus heeft altijd veel sjans en hij is een een sjanser ik laat hem lekker zijn gang gaan hij geeft mij toch altijd het gevoel dat niemand kan tippen aan mij .. dus hij zal praatjes maken maar geen daadjes uitvoeren hahah ben eigelijk best wel benieuwd hoe de meiden hier in hun relatie staan. ik ben namelijk gewent om heel erg onderdrukt te worden en gedomineerd .. in me vorige relaties heel veel moeten en niet mogen dus ik ben best benieuwd