Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, vaak kun je dit via internetbankieren doen. Maar hou er wel rekening mee dat verschillende instanties verschillende terugboekingstermijnen hanteren. Dus dit kun je het beste zo snel mogelijk doen. Dan krijg je vanzelf een brief van Ziggo, maar jij hebt je geld in ieder geval terug! Bah, dat gezeik heb ik ook met upc gehad.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nhene: ik heb nog maar 10 maaden met mijn vriend.. en we wonen al 8 maanden samen..het gaat echt super tussen ons en we vertrouwen elkaar 100%
    het lijkt alsof we al altijd samen zijn geweest..en we zijn gemaakt voor elkaar..
    een vriendin van mij zei.. ik ken een jongen, en die past zooooooo goed bij.. en ze had gelijk :D
    zo erg gelijk zelf.. dat we nu al gekozen hebben voor een klein wondertje!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mooi is dat he, als je gewoon van begin af aan voelt dat je iets bijzonders hebt :)

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoihoi.. ik ben er ook weer.. mijn vriend zit voetbal te kijken.. we hebben net lekker gegeten.. hamburgertjes, frikandelletjes, champignons en rosti op de gourmet.. was echt lekker..
    @ sterretje: Wij zijn vandaag ook naar het bos geweest.. lekker 4 km gewandeld.. het was wel heel drassig in het bos.. maar de honden vonden het schitterdend en liggen allebei te slapen.. Ik baal ook echt heel erg dat ik weer ongi ben.. had het net ook met mijn vriend erover wat we zouden doen als 1 van ons onvruchtbaar was.. nu zeggen we allebei dat we dan wel doners zouden willen.. maar je weet niet of dat (mocht het nodig zijn) dan nog zo is he..
    @gaby: ziggo is echt *** daarom ben ik daar ook niet verder meegegaan toen ik verhuisd was.. zou het gewoon terugboeken!
    @bos: waar ga je dan naar toe :p (ben niet nieuwsschierig hoor)
    @ nhene: mijn vriend en ik doen echt heel veel samen.. wonen ook nu meer dan een jaar samen en zou echt niet meer willen dat dit anders was.. voordat we samen gingen wonen 'woonde'hij eigelijk ook al bij ons.. ookal was dit nog niet officieel.. wij willen ook samen een kindje (4 eigelijk :p ) en deze samen opvoeden..

Nou ik ga maar even afwassen (vaatwasser is niet goed meer) maar blijf ondertussen wel bijlezen hoor ;)

5. gaby1986

ik weet niet hoe dat moet via internetbankieren terug boeken.. heb net gekeken ..heb abn amro

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ nhene, ik ben 5 jaar en 3.5 maand samen met mijn vriend. De eerste twee jaar woonden we 180km bij elkaar vandaan en zagen we elkaar helaas niet veel. Ruim 3 jaar geleden ben ik verhuisd naar Friesland en heb ik eerst nog even op kamers gewoond, maar al vrij vlot daarna gaan samenwonen. Nu dus al 2.5 jaar samenwonend waarvan sinds een halfjaar in een koophuis.
    Bij ons thuis ben ik eigenlijk de dominante haha. Niet op een vervelende manier natuurlijk. Maar mijn vriend is een beetje afwachtend dus meestal neem ik de beslissingen, want anders komt er niks van.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ster,

Jij bent de volgende zwangere!

Hier alles goed, de ovutest word met de dag wat donkerder en eipijn word ook steeds erger.

Woensdag echo om te kijken of de cyste goed weg is!

Verder heb ik vandaag heel veel opgeruimd de kerst spullen naar boven gehaald, en sommige dingen staan al, zoals kerstverlichting bij de ramen, een kerst mannetje, een kerst ster. :smile:

Hoe gaat het verder hier?

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
  9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ben trouwens echt niet dominant maar ook niet afwachtend.. (bij mijn vriend dan in ieder geval).. denk dat wij wat dat betreft precies goed op elkaar afstemmen.. ik geef alleen als we ruzie hebben wel snel toe.. en geef ik hem gelijk (terwijl ik het er niet mee eens ben)

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nu al kerstspullen.. de sint is nog niet eens in het land ;) ik wil ook kerst opbouwen maar vind het nog te vroeg :)

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@ nen haha ja ik ben ook wel de dominante denk ik ik beslis ook de meeste dingen;) hahaha, ook niet op een vervelende manier ofso hoor dat helemaal niet.

hier verder lekker bij de mac gegeten vanavond jammie:D haha

groetjessssssssss

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :rolleyes:

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

oww nou ik heb ook al kerst inkopen gedaan hoor :D heerlijk, maar nog niet alles in de woonkamer hoor:) eerst die sint nog ff komen en dan 6dec van start;) hahaha

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wat is dat Sinterklaas ;)!

15. gaby1986

ja dank je nen.. nu moet ik een banknummer invoeren van het bedrijf.. maar die heeft een giro nummer..en die pakt die neit

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Probeer er eens een P voor te zetten

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hahaahaha :p ik vier dat ook niet dit jaar.. sinterklaas.. ga lekker eten met rachel en gaby (ja die van deze site) en de 3 mannetjes :D vind ik veel leuker dan sint vieren :p

ik heb wel al wat kerst spullen in huis staan maar die heb ik uit zicht gezet,, die had vriendlief voor zijn verjaardag gekregen :p

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wat ben jij slim nen ;)

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Heb net afgelopen week opleiding gehad bij postbank voor mijn nieuwe baantje haha, dus het zit nog vers. Maar misschien werkt die P niet hoor :p

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik dacht dat je je bericht in het verkeerde topic had geplaatst.
    Je bent hier nog nooit geweest (misschien 1x) en dan ineens zo'n bericht.
    Is het dan raar dat ik denk dat je hem verkeerd hebt geplaatst?
    Zeker met de gedachte erachter dat je bammer wilde worden?
    Sorry, maar aan mijn bericht was niks kwaads hoor.
    Jammer dat je zo reageert erop..

@Sterretje: lekker he door de bossen wandelen :D
    Hier heb je amper bos helaas.

@Sam: nu al de kerstverlichting :confused:
    Gekkie :)

@Nen dacht ik: bij pco kan je vals positieve ovu testen krijgen.
    Daarbij geeft een ovu test niet aan of je wel of geen ei hebt.
    Dus wil je dat weten, dan zal je toch moeten tempen!

@Bos: als je zwanger bent en alsnog ongi wordt, dan is het veel minder dan normaal.
    Heb je het gevoel toch zwanger te zijn dan?
    Je weet het he, een test geeft zekerheid, dus doe een test als je je dan prettiger voelt meis!

En nu ben ik er weer vandoor :)

Deel Deze Pagina