ik zal ook even voor jou dansen \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|= =D> \/ \/ {|=
thanks dans ik even met je mee (pas op voor je tenen want ben niet zo'n goede danseres) {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|=
als je verder leest dan alleen dat stukje zie je staan dat ik nog even erachteraan typte dat ik met me bek vol tanden stond en hoopte dat je het niet zo bedoelde dus als je had gezegt nee bedoelde het niet zo wat het al genoeg geweest hoor.. het is lastig te zien hoe iemand iets bedoelt als je de toon niet hoort en het gezicht er niet bij ziet snap ie
*bos rent naar boven, pakt haar bikini en handdoek uit de kast, trekt hem aan en springt snel in het bubbelbad bij lynn*