vast wel maar niks is zeker.. hoelang duurt dat meestal voor je de uitslag krijgt? wie weet daar antwoord op?
Hoi, Ik heb een site gevonden met wat informatie. Misschien hebben jullie er ook nog wat aan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Menstruatiecyclus Groetjes Wendy
hoi meiden en al positieve testjes hiwer? bij mij is het allemaal nog ff spannend. 1 dagovertijd. de eerste test van negatief morgen misskien wel anders. ik hoop het zo
goedemorgen allemaal lili: spannend.......... vandaag hele dag werkem.. van 9 tot 6.. dus tot vanavond.
@ lili spannend! ga duimen voor je! @all, zo vanmorge is de ongie pas doorgezet! dus dit is cd 1 en heb nu een follikelecho staan voor 20 november, dus spannend allemaal! wel flink wat buikpijn maar ja was het dan oook nie meer gewend na maart
@ knarboor wat fijn meid, eindelijk een echte kans @ kristel wat een superdag heb je gehad. en mooie foto's hoor. Ik houd je Hyves in de gaten. voor wie kunenn we de ei dans doen? Vind dat er hier snel wat rose bij moet komen! @ ster wanneer kun je testen? @ oma hoe gaat het met je? owja uitslag zaadjes is per zh verschillend. Wij kregen de uitslag na twee weken. Ik ga even teruglezen.
Wendy, Kan best zijn dat je gister je ei heb gehad, gezien je temp en ovutest van zaterdag. Hier blijft de ovutest even donker als gister. Hoe gaat het verder met alle meiden? Nog testers?
hallo meiden is er nog nieuws want het is echt heel veel om terug te lezen.. ik ben 1 dag overtijd en heb het gevoel dat ik mijn ongi ga krijgen waarom weet ik eigenlijk niet heb geen buikpijn maar ja we zien wel ga in iedere geval niet vandaag testen, durf niet haha heb liever mijn ms dan een nega test. gister had ik trouwens wat bruinig tusen de sperma zitten bij het avegen echt een eel klein beetje en dacht toen ook meteen misschien een voorbode van de duivels
pffff.... ik krijg gezinsuitbreiding maar dan buiten.....konijn heeft nesteldrang niet normaal......toch te laat apart gezet... iemand nog intresse in jonge konijnen
zo zo ik lees hier echt over lange langer relaties goed hoor meiden maar uhm wat ik me dan wel afvraag benje dan niet bang dat je iets bent misgelopen kwa jeugdige uitspattingen? als je al zo jong met je partner bent begonnen ik las sommige 7 jaar al..poeehh wel mooi hoor is mij nog nooit gelukt mijn max is 4.5 jaar
@ ryanne wat heb je al een leuke site gemaakt voor jullie ukkie! hoop dat je snel gaat genieten! Ja idd een echte kans volgende week de echo en gelijk uitslag zwemmers onderzoek dus ben benieuwd,ookal denk ik om de een of ander reden niet dat er wat mis is! maar positief bekijken he
haaaaaa bos dus toch! mijn ene konijn kan ik n iet meer vinden! hoe gaat het hier?! nog nieuws? ik ben nog niet ongi :S balen maar ja. ik heb niet alles terug gelezen want het was teveel. dreamer hoe is het met je meid?
heb nu e hele tijd een zwaar gevole in mijn onderbuik dus dnek dat de duivels eraan komen dus ga ook geen zwangerschapstest halen voor morgen ochtend. trouwens een vraagje he als ik vandaag mijn ms krijg en ik zit nu op dag 31 dan is mijn cyclus toch gewoon 30 en is vandaag de eerste dag van mijn nieuwe cyclus..