Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nehn: tis al goed meis :D
    Je bent gewoon welkom hier natuurlijk!
    En fijn dat jullie het weer samen proberen :D

@Rose: als je op dag 31 ongi wordt is je cyclus idd 30 dagen en vandaag weer dag 1.
    Ik hoop dat het niet doorzet meis!

@Knarboor: fijn dat het is doorgezet!
    Hoop dat de clomid goed aanslaat :D

@Agneta: balen dat het nog niet is doorgebroken, hoop dat het snel gebeurd!
    Alle appertaart opgegaan? :)

@Oma: gaat alles nog goed meis?
    De beeb zit nog veilig binnen?

@All: wil iedereen even keihard duimen voor Desiree vandaag?

@Bos: niet ziek worden hoor meis!

@Suus: succes morgen!

Ehhh verder weet ik t niet meer :p

Maar dames, jullie hebben zo hard gedanst voor een ei, dat bij mij mn ei is gekomen! :)
    Hoe vind je die :)
    Had gisteravond ineens megaveel eggwhite!
    Dat heb ik sinds ronde 2 niet meer gehad en nu dus ineens heel veel.
    Meteen van de gelegenheid gebruikt gemaakt vanacht :)
    En vanmorgen was mn temp erg laag, dus misschien vandaag al mn ei?
    Zit op dag 12 volgens mij, dus wel erg vroeg weer!
    Maar als het werkelijk zo is ben ik erg blij.
    Dag 12 is toch heel wat beter dan dag 20 van de vorige ronde!
    Dusse, bedankt voor het dansen :)

Verder gaat het wel weer een beetje.
    Mn man heeft gisteren veel gelezen erover en zn verwachtingen bijgesteld.
    Ik kan nu tenminste iets zeggen en dan snapt hij ook wat ik zeg.
    Hij kon sommige dingen al beter uitleggen dan ik ;)
    Het voelt nu weer als iets van ons en niet alleen van mij en dat voelt goed!
    We willen geen kansen laten liggen, dus blijven goed klussen in mn vruchtbare dagen.
    Niet geschoten is altijd mis en zo voelt het gewoon goed.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Duimt heeeel hard voor Dees!*

Dreamer,

Precies wat je zegt, niet geschoten is altijd mis.. mijn duimen blijven draaien voor jullie!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    yes dreamer: blij dat we niet voor niks gedanst hebben...heb er nog pijn in mijn voeten van..

en mijn koniijn is bevallen.....poeh wat gaat dat snel zeg.....zo nog niks. ga je even weg, kom je terug zit er beweging in het nest....
    dus wie o wie heeft er intresse...

ga er nu weer vandoor want moet naar de ortho....

oh en nee ik ben niet bang dat ik wat gemist heb in mijn jeugd omdat ik al zo lang samen ben. we hebben het een tijdje zonder elkaar geprobeerd na twee jaar nou geloof me dat is niet bevallen hoor... we horen gewoon bij elkaar (hoop ik) ....

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Succes bij de ortho!
    Leuk kleine konijntjes!

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @dreamer fijn dat je vriend zich goed informeerd nu is wel belangrijk natuurlijk en het probleem ontkennen ofzow heeft natuurlijk maar voor hele korte tijd een positieve uitwerking daarna slaat de realiteit toch toe en is maar goed dat hij het onder ogen gaat zien en gaat hopen en denken aan de mogelijkheden die jullie samen hebben

ik hoo ook dat het gewoon wat krampjes zijn maar zolang er geen bloed is, is er niks aan de hand toch.
    maar was paar maanden geleden zo zeker ervan dat ik zwanger was en was ook 1 week overtijd maar toch mijn ms gekregen en was zo teleur gesteld.

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: thanks

nog 1 ding. op telegraaf.nl zei je een kind met 16 tenen...zo zielig...

ben nu echt weg...

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks girl :D ;)
    nieuw begin hahah

8. @ oma ben blij dat je weer iets positiever bent! Zo mag ik het horen. Klus maar goed de komende dagen.

@ Dees * duim dium *

wat een tenen he.. zal moeilijk worden met schoenen passen

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ga ook al dik 5 jaar met mn man.
    Daarvoor heb ik ook al 5 jaar een relatie gehad (verdeeld in 2-en dan :p 1x 3 jaar, 1x 2 jaar)
    Maar heb toch wel alle uitspattingen gehad hoor :)
    Alles gedaan wat ik wilde doen en geen spijt van de relaties.

16 tenen :confused:
    Jakkie, ik vind tenen al zo vies :)

@Rose: geen bloed geeft moed idd!

@Bos: heb je een beugel?
    Of heb ik dan de verkeerde orto in mn hoofd? :p

Zet je konijntjes iig niet op marktplaats als je niet wil dat ze als slangenvoer eindigen...

@All: ben zelf ook blij dat het weer wat beter voelt allemaal :D

Op sbs6 nu, een 5ling :confused:

10. ook ik ben al lang samen met mijn hubbie, in december 8,5 jaar.
    Ik heb niet het gevoel dat ik iets gemis heb. Als ik denk aan alles wat ik /we samen hebben krijg ik nog steeds kriebels in mn buik.

11. ik vind tenen ook vies. Sterker nog ik vind voeten gewoon smerig. Zal ook nooit voeten van vreemde mensen aanraken haha

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ben gelukkig niet de enige met deze afwijking dus :)
    Vreselijk!
    Je zal mij ook nooit op slippers zien ofso :)
    Dat mensen pedicure willen worden kan ik niet begrijpen :)
    Als ik er alleen al aan denk ..
    :pale:
    :)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dreamer: nee geen beugel meer.. draad achter mijn tanden was los op 2 plekken (die je krijgt na de beugel)

nee ze mogen niet als voer voor de slangen eindigen. dat vind ik zielig....
    ik ben zo benieuwd hoeveel het er zijn.....

oh en ik vind voeten ook vies....niet die van mezelf hoor ik draag wel slippers enzo maar voeten van een ander (volwassenen dan) nee dank je daar pas ik voor....

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb geen draadje, krijgt iedereen dat dan?
    Nee toch?

Is alles goed gegaan bij de orto?

Heb je nog niet gekeken hoeveel konijntjes het zijn dan?
    Zitten ze wel binnen dan?
    Of kunnen die baby konijntjes tegen de buitenkou?

Mn boobs zijn wat gevoelig, dus heb echt het idee dat mn ei vandaag is geweest.
    Zou wel apart zijn zo'n groot verschil met vorige keer!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee niet iedereen krijgt zo'n draad. ik had het ook niet gehad toen ik de eerste keer een beugel kreeg maar na 2 x 2 jaar een beugel heb ik die draden soort van geeist..

en ja het ging goed bij de ortho. hij zit weer vast.

en weet niet hoeveel het er zijn...ik laat moeder en kinders maar met rust....anders kan moeder onrustig worden en ze afstoten. en nee ze staan nu buiten met een handdoek voor het hok voor de wind maar vanavond als mijn vriend thuis komt gaan ze met hok en al de schuur in. dan weet ik zeker dat ze geen kou vatten want volgens de dierenarts is kou vatten doodsoorzaak nummer 1 (ja heb net gebeld om het mannetje te laten helpen) :)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dreamer: jij heb helemaal geen ovutesten nodig om te weten wanneer je ei komt....

mijn ovutesten komen morgen binnen (kreeg net mail). ben benieuwd hoor of het wat is voor mij....

ben net onder de zonnebank geweest. heerlijk zeg... had ik nodig zag beetje witjes....
    ga nu maar stofzuigen want heb nog niks aan mijn huis gedaan en vriendlief komt optijd thuis vanavond want die moet naar de kapper....

ga lekker hollandspannetje eten met broccoli en gehakt....mmmmmm (en rijst hahaha lekker hollands)

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden, hebben jullie dit wel eens gelezen? Komt ook van deze site:

Ten eerste over het moment waarop een vrouw vruchtbaar is. Veel leken en gynaecologen denken nog dat dit de dag van de eisprong is. Dat dacht ik zelf tot voor kort ook. Maar uit recent onderzoek blijkt dat het de dag voor de eisprong is. "
    Volgens Te Velde is de vruchtbare periode van een vrouw langer dan veel mensen denken. Zij denken veelal dat de dag van de eisprong de enige vruchtbare dag is. "Dat klopt niet. De dag voor de eisprong is de meest vruchtbare dag, maar volgens verschillende onderzoeken is het tijdens de vijf a zes dagen daarvoor ook goed mogelijk om zwanger te raken. Bij de meeste vrouwen met een regelmatige cyclus van 29 dagen, liggen de meest vruchtbare dagen tussen dag 8 en 15 van hun cyclus (de eerste dag is dan de dag van het bloedverlies). Toch kan de vruchtbare periode iets eerder of later beginnen. Het is heel zeldzaam dat alle zes vruchtbare dagen precies tussen dag 8 en 15 vallen. Uit recent onderzoek blijkt dat vrouwen tussen dag 6 en 21 van hun slechts tenminste 10% kans hebben om in hun vruchtbare periode te zitten. Het blijkt vaak lastig te voorspellen wanneer de vruchtbare periode begint, zelfs wanneer een vrouw een regelmatige cyclus heeft. Voor vrouwen die geen anticonceptie gebruiken, maar niet zwanger willen raken is het dus niet honderd procent veilig om te denken dat ze alleen de week rond de beroemde veertiende dag geen gemeenschap mogen hebben."

Heb je een week voor de vruchtbare dagen gemeenschap, dan kun je de week daarop zwanger worden. Gezond sperma kan namelijk wel een week lang in je baarmoedermond blijven leven, wachtend op de eisprong. En niet 24 of 48 uur zoals veel mensen denken. Het komt zelfs voor dat sperma tien tot veertien dagen kan blijven leven, maar dit zijn uitzonderingsgevallen.
    Een eicel daarentegen gaat bijna meteen dood. Deze kan hooguit twaalf uur blijven leven. Veel paren denken dat sperma kort kan blijven leven en ze precies op het goede moment moeten vrijen. Vlak voor die eisprong dus. Dat blijkt helemaal niet nodig. Te Velde: "Wat ik vaak zie, is dat mannen hun zaad dagenlang opsparen om op dat ene goede moment voor een krachtige zaadlozing te zorgen. Want dan zou het zaad sterker zijn. Maar het is beter om, als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, de week vanaf de achtste dag van je cyclus elke dag gemeenschap te hebben. Bij de meeste stellen is dat echter onhaalbaar, logisch ook. Daarom adviseer ik mensen altijd om te proberen om twee tot drie keer in die vruchtbare week seks te hebben. Daarmee heb je een grote kans om zwanger te raken. Nog beter is natuurlijk om elke week twee tot drie keer te vrijen. Met name wanneer je een onregelmatige cyclus hebt, want dan kan die vruchtbare periode in een heel ander moment zitten."

Er zijn veel vrouwen die bij de drogist testjes kopen waarmee je je meest vruchtbare moment kunt meten. Te Velde twijfelt aan de betrouwbaarheid van deze testen. "Het gaat meestal om urinetesten die de zogenaamde LH-piek meten. LH is een hormoon dat aangeeft of er een eisprong zit aan te komen. Het probleem met die tests is echter dat ze niet aangeven wanneer. Een LH-piek duurt namelijk wel 24 tot 36 uur, maar de eisprong komt al zo'n 24 tot 28 uur na het begin van de LH-piek. Vrij snel dus. Als je het begin van de piek te pakken hebt, zit je goed Dan kun je het beste diezelfde dag nog gemeenschap hebben. Maar als je net op het einde van de piek zit, is de eisprong al geweest en ben je dus te laat. En dat geeft die test niet aan! Om dit probleem te ondervangen, zou je je eigenlijk 's-ochtends en 's-avonds moeten testen. Een ander nadeel van dergelijke testen is dat deze niet de overige vruchtbare dagen meten. Dat is zonde. Er bestaan wel urinetesters die de vruchtbare periode veel sneller aangever, maar die zijn nog niet op de Nederlandse markt verkrijgbaar."

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    tja je zou zeggen dat je dan meer kans hebt om zwanger te worden..

dan vraag ik me gelijk af....waarom is het dan nog niet gelukt....als je zo 'lang' vruchtbaar bent..is er dan toch iets mis....

maar had dit nog niet gelezen nee....

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik ken het stuk wel.
    Ik wist allang dat de dag voor je ei de meest vruchtbare dag was (dacht wij allemaal wel?)
    En dat sperma langer leeft en je ei maar 12 uur.
    Dat zijn algemeen bekende feiten.

Verder staat er niks in dat hele stuk.
    We weten allemaal dat je de dagen voor je ei als je klust ook zwanger kan raken, dus niks nieuws lijkt me.

En toch zijn ook deze stukken weer weerlegt hoor.
    Want de ene zegt elke dag sex, de ander om de dag, de ander om de 2 dagen.
    Overal is onderzoek naar gedaan.

Voor mij is het gewoon 10% goed klussen en 90% geluk hebben!

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ dreamer: ik ben pedicure en het is een super leuk vak! ;)

Deel Deze Pagina