Hahaha ohh echt? Gatver wat lijkt me dat goor zeg Vieze zweetkakkers van iedereen. En dan die likdoorns, eeltplekken en eksterogen. Nog niet gesproken over afgestorven tenen enz. Haha ohhh bah, zie het helemaal voor me Moet nog eten, maar heb spontaan geen trek meer nu
dat va;t reuze mee, en het is geweldig dat als mensen pijn hebben ik het kan oplossen en ze helemaal happy zijn! ik vind het super! maar ben ook nagelstyliste hor
Ja het mensen helpen gebeuren is wel fijn ja. Maar voeten .. Echt, ik gruwel ervan Familiekwaaltje trouwens! Zet je ook acrylnagels enzo? Das wel een leuk schnabbel beroep
ik heb de grappigste tenen zeggen vrienden en vriendlief hihi ze staan een beetje omhoog.. een van mijn 7 schoonheden haha. ik ben net lekker gaan sporten en zwemmen/bubbelen, onder de zonnebank en ook nog lekker even in het turks stoombad gezeten maar wel maar 5 minuten want stel ik ben wel zwanger risceer ik het niet om problemen te veroorzaken.. echt lief die baby's in het water zie mezelf helemaal voor me met zo'n kleine in eht water echt te lief gewoon om te zien. nog steeds geen duivels hier te bekennen.. afwachten maar als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik een test halen denk ik. als ik dat volhou hoor! maar ik ben dus helemaal heerlijk ontspannen hoe is het hier met de dames?
Hoi dames, Jullie merken al wel dat ik hier in deze topic niet veel meer mee klets. Ik wil m`n nod nog 1x hier verzetten naar 25 November. Als ik dan niet zwanger blijk te zijn, ga ik jullie in deze topic verlaten. Vinden jullie dat ook oke? Ik wordt ten slotte toch wel wat te oud voor deze topic. Ik ben nu ook heel veel met temp. bezig en klets ook veel in die topic. Maar ik wil deze ronde 7 toch ook graag nog met jullie afmaken zeg maar. Wat vinden jullie van mijn idee. Als jullie het goed vinden dan zou ik graag in de NOD-lijst op 25 November komen te staan. Ik heb vandaag duidelijk eindelijk een positieve-ovulatie-test in handen. Dan maar even 14 dagen erbij geteld vanaf morgen. Dan zit ik op een cyclus van 38 dagen en dat heb ik nog nooit gehad, maar ja wie weet is de bekleding van mijn wandje nu zo goed dat het raak mag zijn en dat het eitje goed kan innestelen. Dat is maar even nu mijn gedachte. Groetjes
Hallo meiden Even een update van ons. Vanochtend hebben wij een test gedaan en hij bleek positief, daarna voor de zekerheid vanmiddag nog 1 gedaan en ook deze was positief. Ik kon het echt niet geloven dat het nu al raak was, maar het is helemaal waar. Ook nog even naar de dokter geweest en ik blijk nu 4 weken te zijn. Ik hoop dat ook jullie allemaal heel snel zwanger zullen zijn en wens jullie alle geluk van de wereld toe. liefs suzan
owja @ dreamer; ja zet idd acrylnagels,maar ik doe het in mijn salon erbij dus kan niet veel snabbelen zeg maar hahaha
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 NOD lijst November 01: Springmuis, 26e ronde 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Rose, 1e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 13: Sterretje08, 6e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid 18: Suusje23, 3e ronde 18: SuuuS, 1e ronde 23: Kristel86, 11e ronde 23: Debby86, 2e ronde 24: Gaby1986, 7e ronde 25: Meisje87, 5e ronde 25: Dessa 25: Wendyvanliemde, 7e ronde 27: Dreamer83, 7e ronde 29: Sammie88, 5e ronde December 10: Bos, 9e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Ik ga er zeker van genieten, loop al heel de dag rond met een gevoel alsof ik droom en dan zie je die test en dan weet je dat het echt is. Echt super. En meiden bij jullie komt het hoop ik ook vast snel goed. liefs
gefeliciteerd suus heb je al ergens last van of heb je iets anders als normaal? ik ben nu 1 dag overtijd ehb een beetje roze/bruin doorzichtig slijm geen bloed maar weet neit wat dit moet voorstellen normaal als ik mijn ms heb word het meteen kanl rood maar ja eerste ronde he zonder de pil dan kan het allemaal anders zijn
suzan gefeliciteerd meid. ga er zeker van genieten .... ik ben niet jaloers :^o ik ben niet jaloers :^o ik ben niet jaloers :^o