gefeliciteerd suusje.. dat word weer een suusje minder.. Echt snel zwanger ben je Heb vandaag een potje gehaald voor morgen.. een potje voor urine eigelijk.. is dit normaal.. heb hem bij de HA gehaald.. heb ook ontslag genomen bij de BSO.. woensdag contract ondertekenen en dan gaat de verandering beginnen..
Volgens mij had Kristel ook gewoon een plastic urine potje gekregen, dus zal wel gewoon zijn. Wij kregen een donkerbruin glazen potje mee, veel makkelijker. Want je mannetje zn knop moet er toch in zn geheel inkunnen lijkt me Aangezien alles opgevangen moet worden.
oke.. Ik kreeg zo'n heel smal urine potje mee.. echt heel smal.. past zijn sluf echt niet in Maarja .. moet ie maar gewoon goed richten.. hoe lang duurt het nu voor je uitslag krijgt?
Tnx Bos *knuffie* Nee in zo'n smal hoog urine potje lijkt t me niet passen nee Bij ons duurde de uitslag 12 dagen. Geen idee of het eerder binnen was trouwens, niet naar gevraagd. Volgens mij mogen we in januari een week na het inleveren een afspraak maken. Moet ik vrijdag ff navragen.
oke.. ik hoor het morgen wel.. maar ik kreeg toch echt zo'n potje.. had bij de apotheek gevraagd.. en toch echt gezegd waarvoor het was.. maja.. pascal zei dat het wel ging lukken vind ik wel knap
sammie: elke keer als ik jou voorbij zie komen moet ik denken aan al die eitjes en hoe dat nou zit....mmmm.. wanner ga je het vragen ben zo benieuwd. 8)
Bos, Heb eens opgezocht en las dat wanneer je meerdere eisprongen heb, en beide bevrucht of 1 bevrucht raakt je gewoon ongesteld word en 1 blijft zitten of alle twee afgestoten kan worden. Dus hoef niet meer te vragen
Meiden, Woensdag heb ik een echo of de cyste weg is en om te kijken of ik weer een goede eisprong krijg...
Ik voel me op zich goed. Heb totaal geen bloed verloren. Waar ik het aan merkte was dat ik heel erg moe was en veel moest plassen. Hoop echt dat het bij jou ook raak is. liefs