Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    en op welke dag zit je nu lili? ik zag dat je cyclussen erbij hebt van 37 dagen?
    Spannend! ik hoop dat je positief test de volgende keer

2. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    ben nu op dag 40...

ja ik hoop het ookkkk zal wel leuk zijn

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hmm. das al een lange cyclus.. word je echt gek van he van die onzekerheid :(

4. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    ja echt wel...
    maja moet wel he..
    soms ben ik bang dat ik verkeerdt test..
    haha komt omdat je het zo graag wil he

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja.. ga je je van alles in je hoofd halen.. terwijl je dat niet moet doen omdat je je alleen maar gekker maakt.. lijkt me vreselijk om zo'n lange cyclussen te hebben :(

6. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    ja is ook zo enals je dan ook nog steeds negatief test!

maja of de ongi komt alsnog of er komt ooit een positieve test dat zei de dokter ook

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    shit had ik een heel verhalen geschreven (gereageerd om sommige) druk ik per ongeluk op google ofzo is alle weg...
    sorry geen zin om overnieuw te beginnen hoor...

wil alleen ff de nieuwe welkom heten

yolanda bij deze welkom en veel kletsplezier....
    en er bestaan geen domme vragen he...alleen domme antwoorden...

hier moe. vanochtend uit bed gebeld omdat kind van collega ziek was...
    vanavond uit eten geweest met collega omdat haar bruiloft niet doorgaat dus moet haar een beetje afleiden en proberen op te vrolijken.

en ik verlies nog steeds oud bloed.. (was vorige week ongi geworden en vanaf zondag al oud bloed) duurt wel beetje lang nu al zeg ik het zelf..

ga de laatste twee pagina's nog even bijlezen en dan zo naar bed morgen weer om kwart voor zes op....

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja maar als je negen maanden om de dag sex hebt in je vruchtbare periode en je bent nog niet zwanger ja dan moet je wat he....ik riep ook altijd geen ovutesten voor mij maar ja je moet wat proberen... en als je cyclus dan ook nog eens van slag ik, is het gokken wanneer je ei komt.....dus dan moet (ik dan) ruim twee weken om de dag klussen (minstends) omdat hij eerder maar ook later kan komen. ik ben dol op mijn vriend maar de sex moet ook leuk en spontaan blijven hoor..... als ik dan weet wanneer mijn ei komt maakt het net wat leuker en makkelijker....

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    rose je weet toch dat je niet op zeker zwanger bent als je gewoon rond je ei klust?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    voor de geintresseerde heb foto van moeder konijn en jonkies in mijn album gezet.

ik ben er weer vandoor... ga bed op zoeken. zit bijna te slapen hier achter mijn laptop...

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik doe ook ovutesten om gewoon wat zekerheid te hebben dat ik wel mij ei heb.. was heel gerustigesteld toen ik de ei gevonden had.. daarom doe ik ook testen!..

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Slaapse Bos en wat een lieve wurmen zeg :D

@Suus: je weet wel dat een posi ovu test niet zegt of je een ei hebt?

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    of er lg in je lichaam zit toch
    en dat heeft met je ei te maken toch.. en ik heb ook duidelijke eisprong met tempen dus ik ben er vrij zeker van dat ik een ei heb gehad :p
    Maar weet dat ovutesten geen 100 % zekerheid geven..

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja ik snap het Zeker was het maar waar dat je dan zo zwanger was dan had ik elke dag sex of om de dag. Maar het lijkt me zo 'n gedoe allemaal en snap dat t soms zekerder voelt maar ook weer vaak onzeker als je naderhand niet zwanger bent.
    Ik ga lekker slapen tot morgen

15. chez

chez Lid

11 nov 2008
    16
    0
    0
    Amsterdam
    haaj iedereen
    ik ben nieuw op dit forum..
    weet nog niet zo goed hoe alles werkt..
    Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 4 jaar samen en we willen heel graag een kindje.
    Ik heb in november 2007 mijn laatste prikpil-injectie gehad (tot febr 2008),ben toen overgestapt op de gewone pil en heb dat na 3 weken weer afgebroken omdat we toen besloten dat we klaar waren voor een baby.

Het heeft ongeveer 2 maanden geduurd (april) voor mijn menstruatie weer op orde was,en ik weer maandelijks ongesteld werd,nu is het inmiddels november 2008 en we zijn nog niet in verwachting.

Wij vrijen niet alleen op vruchtbare dagen,dit is omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus in elkaar zit,omdat deze altijd onregelmatig is, dan weer om de 3 weken de andere keer weer om de 4 weken.

Ik word nu wel een beetje ongeduldig en begin te twijfelen aan mijn lichaam.. :rolleyes:

Wij hebben vrijwel elke dag seks,maar ik ben dus nog niet zwanger.

Mijn laatste menstruatie is nu 4 weken geleden, en 2 weken geleden had ik opeens bruinachtig/oranje dikke afscheiding wat 1 dag duurde.
    Ik was ziek op dat moment,had de griep.

weet iemand wat dit is?
    Ik denk namelijk dat het door mijn griep kwam..
    zou dit kunnen?

Sinds die dag is mijn afscheiding sterker van geur,meer en slijmeriger.

Dit verschil in afscheiding heeft 1,5 week geduurd en is nu ook weer over.

In die 2 weken en nu nog heb ik last van gevoelige tepels,iets opgezwollen borsten,harde buik en moeite met de grote boodschap :oops:..

zijn dit zwangerschapsverschijnselen of denken jullie dat ik binnekort gewoon toe ben aan mn :evil: ?

ik hoop op een reactie van iemand

groetjes

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

vandaag een lekker dagje werken van 9 tot 12.. haha..das eigenlijk geen werken..

chez: welkom hier..sorry kan je niet helpen.. heb zelf nog niet echt verstand van dat soort dingen..maar er zijn wel veel meiden hier die dat wel hebben..en jou kunnen helpen. :)

fijne dag allemaal!

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoi chez..
    welkom op het forum.. komen steeds meer jonge meiden bij :D gezellig!
    Ik weet niet wat die verschijnselen betekenen..? misschien ben je zwanger..? heb je al een testje gedaan?
    Ow ja.. ik ben in februari ook gestopt met de pil en ook nog niet zwanger dus nog geen zorgen maken.. pas na een jaar moet je je eigelijk zorgen gaan maken.. ik ben wel al naar de HA en dit stelt mij gerust.. misschien dan ook een idee voor jou..
    Verder weet ik het ook niet..

Fijne dag allemaal dames.. ik heb mijn eerste nieuwe werkdag van 9 tot 16.30 :D heb er zin in..Tot vanavond!

18. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Hee Chez... dat zou wel degelijk kunnen betekenen dat het tijd wordt voor een testje....

Moet wel zeggen dat 'het' iedere dag doen niet altijd wordt aangeraden. Je mannetje maakt niet zo snel zaad aan en de meeste vks raden om de dag aan als goede verhouding... misschien dat dat helpt als het deze keer niet raak is...

succes met proberen en veel plezier met zo lekker veel klussen! ;)

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @chez welkom hier, je bent ook al een tijdje bezig, ik zelf pas aan de 2e ronde. de verschijnselen die je hebt kunnen best zwangerschap verschijnselen zijn obstipatie, pijn aan borsten, heb je dit ook als je je ms krijgt?>

@suusje1987 heel veel succes vandaag met je gesprek

ik ben opeens heel licht nog maar ongi echt raar, gister super hefteig maar jah is de eerste ronde zonder pil dus alles is raar he.
    straks weer naar den bosch voor maar 4 uurtjes, ben langer onderweg dan da ik daadwerkelijk daar ben.

@lilo rot dat het negatief is, maak je niet gek en probeer het anders over een paar dagen weer met een gevoelige test, ik hoop het echt voor je. succes

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nieuwe welkom!

Hier ff en kort berichtje,

Heb voor de 2 de dag een donkere ovutest maar niet positief vind ik...
    Verder ga ik er zo weer vandoor, moet zo naar de Kno is maar goed ook,vandaag is mijn oor weer begonnen met groene afscheiding en oorpijn...gaat altijd hetzelfde ;)
    Daarna vanmiddag Echo voor cyste en dan vraag ik meteen of hij een eisprong kan zien..(heb vandaag een onwijze lage temp!)
    En daarna nog naar de orthopeed omdat mijn arm weer uit de kom neigt te gaan, en dat is niet goed.

Deel Deze Pagina