Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Sammie!
    Nou dat is een dagje wel of niet?!?

Heel veel succes vandaag.

Liefs Debby

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    nou sam succes vandaag wat een dag zeg, je hebt echt van alles he.. sterkte

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik dacht doe alles maar op 1 dag anders moest ik 3 dagen achter elkaar ... :smile:

Ben benieuwd wat er uit de kweek van mijn oor kwam...

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou... dat kan ik me voorstellen. Wat akelig zeg.

Succes!

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja is idd waar hoef je niet de hele week van die dingen te doen. ooronsteking is echt naar hoop dat ze er wat aan kunnen doen.
    ik moet volgende week ook naar de orthopeed voor mijn rug ben benieuwd of ze wat vinden.

6. Brr Sammie suc6, had ik trouwens al gezegd dat wij toch nog voor ivf of icsi mogen gaan? (zal ws wel icsi worden, is toch nog zaad gevonden maar niet zo veel).

Chez welkom misschien is het voor jou een aanrader om te gaan tempen. Dan kan je erachter komen of je een eisprong hebt en wanneer. Heb je je cyclussen opgeschreven?
    O en ik ben ook al een tijd bezig en wij hebben heel slecht zaad, maar daar ben ik nu blij mee omdat we in eerste instantie helemaal geen zaad hadden. Bij ons is de kans op een zwangerschap heel klein. Toch is het 1 x gelukt maar dat was echt een enorm geluk geweest.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Desiree,

Super dat er toch een mogelijkheid nog is om zwanger te worden en er toch nog wel wat zaad gevonden is!

8. @ dees super zeg meid, weet je al wanneer jullie kunnen beginnen?

voor de rest * zwaai zwaai * en ik kom later even blijlezen.

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    @dees
    toch een lichtpuntje in de duisternis en ik lees onder jou banner 2009...dus dat gaat ZEKER jou jaar worden..en ik hou je in de gaten he.. :lol

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ desiree dat is goed om te horen dan is er nog een mogelijkheid om zwanger te worden. ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos leuk joh die konijntjes of teminste wat het moeten worden hihi zie nu alleen maar naakte wormen hihi.. heb je er al een baasje voor?
    is dat oude bloed al weg of heb je er nog last van?

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ ryanne en hoe voel jij je, voel je je al wat zekerder of nog steeds bang dat het mis gaat? hoe voel je je verder?
    ben je gister nog de stad in gegaan?

13. ben gister idd nog de stad in geweest jij ook? was echt superdruk.

Hier nog steeds bang maarkan er niet veel aan veranderen. Moet helaas nog ruim twee weken wachten tot de eerste echo.

14. Nee we weten nog niet wanneer we kunnen beginnen, we hebben 12 december de intake.. en dan zien we verder..

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben alweer klaar met werken..zo even met rachel naat t dorp hier.. even winkelen..en misschien even langs m'n moeder..is wel gezellig.
    verder niks nieuws hier thuis.. haha..

16. Hee rose ben jij ook gister ongi geworden..
    Hoe gaat het verder met iedereen?

17. gaby1986

hier gaat t wel goed...en met jou desiree..?

18. gaby1986

ik ben er weer vandoor... tot vanavond..

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje jij bent ook een medische misser moet ff overgebakken worden
    ik vroeg het me moeder ook al maar ze zei het past niet meer ;)

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

ennuh chezz welkom..
    zo vandaag weer een nieuwe dag.. ben nog niet helemaal over het nieuws heen wat ik gister kreeg te horen maar ben blij dat het alweer woensdag is want dan moet ik morgen klussen en krijg ik overmorgen alweer een echo .. dus het wachten is niet zo lang meer.. verder hoop ik dat ik nu dat ongie pijn heb omdat er nu eindelijk is wel een eitje gaat springen pleasssssssssssseeee!
    en dan hopen dat me slijmvlies net dik genoeg is om het op te vangen
    dan zouden al me dromen in 1 dag uitkomen..

@ sammie blijven liggen en na hem klaarkomen he?! hahah vandaag 2 keer als het ff kan :p

@ gaby .. over 10 dagen moet jij dus zwanger zijn he?! of testen ten minste .. als de pendels kloppten ten minste.. ik ben benieuwd want bij mij was het ook nov 08 een meid dan ... spannend

Deel Deze Pagina