Jong kitten, waar aan denken?

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Een zorgverzekering. Mijn kat is verzekerd bij Ohra. Ik betaal 10 euro per maand waarvan ik weinig merk. Hij heeft al een paar keer wat gehad (ziek/koorts, snee in pootje wat gehecht moest worden etc.) en dan is het fijn als je een groot gedeelte van de kosten (snel!) terug hebt.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.329
    10.295
    113
    Wat een schatje!! Hopelijk hebben jullie nu meer geluk!

Wij hebben helaas onze katjes ook verloren aan fip. We hadden heel veel pech volgens de dierenarts, het waren 2 broertjes en al ruim 2 jaar.(asiel) Kwam schijnbaar niet veel voor dat ze zo oud zijn en dan fip krijgen. 1 werd ziek bijna meteen bij ons in huis en de ander na een half jaar. Mis ze nu nog steeds ondanks er alweer 3 jaar geleden .

Wij hebben na 1 jaar pas weer 2 katjes genomen, bang om toch weer te verliezen. Wij hebben een dame en een heertje en ondanks dat ze. Beide uit het asiel komen en geen familie van elkaar zijn gaat het heel goed, soms moeten ze even bewijzen maar over het algemeen gaat het heel goed.
    Mijn schoot is toch wel een heel fijn plekje waar ze regelmatig samen gaan liggen.

Ontzettend veel plezier met je pluizig bolletje

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Die heb ik idd 3 weken al afgesloten voor haar ook bij ohra :) ik betaal 16,- per maand en dat is incl vaccinaties/gebit ;)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ze is heel pluizig. Grote kans dat ze dezelfde haardos als papa krijgt ondanks dat ze een halfbloedje MainCoon XL is (mama is een Europese korthaar).

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Geweldig. Helemaal voorbereid dus.
    Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst alvast!

Deel Deze Pagina