Lekker ervoor gaan als jullie daar beiden klaar voor zijn. Ik ben mijn man pas laat tegen gekomen. Ik was 34 en mijn man 43 toen wij er voor gingen. Ik was gelukkig heel snel zwanger. Het belangrijkste voor een kindje is veel liefde en een stabiele thuissituatie. Als dat er is, dan ben je al een heel eind. Veel succes en vooral veel plezier met zwanger worden!
Zelf was ik ook 21 toen ik zwanger was van onze eerste. 23 bij de tweede en 26e van de 3e. Dat is helaas mis gegaan, maar nu 28 en aan het aftellen voor de 3e. Dus mega jong ben je niet hoor. Wel lijkt het me handiger om eerst samen te wonen/ trouwen en dan pas ermee te beginnen. Een zwangerschap kan anders lopen als dat je hoopt en het zou heel vervelend zijn als je op een gegeven moment niet meer bij je vriend kan komen ivm klachten. Hij werkt neem ik aan dus zal ook niet zomaar vrij kunnen krijgen. Maar dit is een mening en de keuze die jullie maken is geheel aan jullie zelf en als jullie daar helemaal achter staan is het helemaal goed en heeft niemand er iets over te zeggen.
Tanx lady's!! Jullie hebben helemaal gelijk Zoals ik eigenlijk al eerder zei we laten het gewoon gebeuren Het. Heeft geen haast het is natuurlijk wel leuk als het zo snel gaat Ik heb trouwens toen ik 16 was een miskraam gehad ik was zwanger zonder dat ik het door had En dat terwijl ik de pil gewoon slikte in die tijd was ik nogal wild en van het feesten en gek doen. Maar dat is verleden tijd Wil nog een keer zeggen dat jullie echt top vrouwenm zijn!! Zoveel reakties tips en leuke vergelijkbare verhalen
Nikky, dat verklaart wel waarom je er zo aan toe bent jonge dame Ik heb in 2010 een miskraam gehad bij 14 weken Toen nog niet helemaal bezig met het zwanger raken, maar door die ervaring nu wel heel veel "behoeft" aan het zwanger raken... Maar ook ik waarschuw je, dat was door de pil heen met de zelfde partner als nu en nu zijn we weer 10 maanden verder... Dus you never know... Nou hoop ik dat je gewoon snel zwanger bent... En ik zou niet denken aan hoe lang het kan duren... Ga lekker op de roze wolk zitten en beleef het zwanger worden enz gewoon zo als jullie het willen... Komt goed toch...?
pff ik wordt echt gek.. Mn lichaam had me weer wijsgemaakt dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Net een testje gedaan en gewoon dik negatief.. Ik baal hier toch wel een beetje van.. Ik weet dat het momenteel gewoon zwaar onmogelijk is om dat kindje ter wereld te brengen, maar ik wil het zo graag.. Pff ik weet het echt even niet meer hoor.. Ik voel me zo in 2en gespleten..
hey dames Laten we het zo zeggen voor de dames die eraan toe zijn ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!!! En fleurtje meisje toch... hoever zit je in je cyclus? Misschien ben je nog te vroeg met testen?? Kop op meid!
Ik heb geen idee hoe ver ik ben aangezien ik de pil gewoon doorslik. En daarbij is het in onze situatie gewoon zowat onmogelijk om een kindje alles te kunnen bieden wat het nodig heeft, tenzij we financiele hulp krijgen van onze ouders, wat we dus echt niet gaan krijgen. Van binnen wil ik het heel graag maar het kan gewoon nog niet, hoe graag ik het ook zou willen..
Mijn advies, ga eerst eens een jaartje of zo samen wonen.. Ik ben met mijn man vanaf mijn 16e, ook vroeg 'volwassen' door omstandigheden. Het maakt op zich niet zoveel uit hoe lang je bij elkaar bent, maar een zwangerschap/ouderschap zelf brengt al genoeg stress met zich mee..En ik ben van mening dat je elkaar pas echt leert kennen als je echt 'bij elkaar' bent.
Nikki ik ben zwanger geweest op mijn 15e, was toen een paar weken ziek en zou voor een SOA test komen maar kwamen er toen achter dat ik zwanger was maar het kindje leefde niet meer op de echo. Had toen nooit ervoor kunnen zorgen maar denk er soms nog wel aan terug. Was toen niet door de pil heen, die slikte ik nog niet, maar was heel onregelmatig.. (geen voorbehoedsmiddelen omdat 't niet vrijwillig was vandaar) Fleurtjeuh hoe lang ben jij al bezig eigenlijk?
we wonen al samen vanaf het moment dat we wat hadden. En ook ik ben vroeg 'volwassen' geworden door dingen die zijn gebeurt..
Ik ben nog niet bezig, maar ik heb een test gedaan omdat de pil laatste tijd een beetje mis is gegaan. Ik ben em af en toe een dag vergeten, en door de stress van een hoop dingen ging mn lichaam een spelletje met me spelen.
Heb wel het idee dat er bij veel onder ons wel dingen in het verleden zijn gebeurd waardoor je sneller volwassen bent! Ik ben bijv ook eerder zwanger geweest toen ik 17 was, dat heb ik toen (onder dwang!!) weg laten halen, heel veel spijt van gehad!!!!! maar aan de andere kant wel blij want was absoluut niet de juiste man.. Nu wel, en dan wil je volgens mij extra graag als je het al een keer gevoeld hebt...
Ja dat idee kreeg ik ook een beetje. Ik kwam er gisteren achter dat de jongen van mn vorige relatie alleen maar zei dat hij kinderen wou zodat ik bij hem bleef.. K ben nou wel blij dat ik er een punt achter heb gezet en nu een fantastische vent heb die ook echt kinderen wil
Ja heb ik net zo!! Bij m'n vorige vriend voelde het nooit echt echt goed maar wilde ik dat wel heel graag.. Is uiteindelijk ook stuk gelopen..
Mijn vorige relatie was 3 jaar. Ze zeggen altijd tegenpolen trekken elkaar aan, ook in de liefde. Dit klopt deels wel. Ik het begin trek je enorm naar elkaar toe. Maar in de liefde gaat het op den duur echt tegenwerken. Er waren op den duur zoveel irritaties, ruzies en dat soort dingen. En dan liep hij weg midden in de ruzie en kwam hij even later met hangende pootjes terug. En jalours dat ie was. Had na 3 jaar geen vrienden of wat dan ook over. Daar baal ik zo van..
heey hier ook een jong stel naja stel ik ben jong dan 19 / 29 we worde allebij in aug en sept weer een jaartje ouder we zijn al 7 mnd bezig maar 24 jan begon mijn laatste ongi en daarna niks meer alles is negatief heb nu een verwijzing voor de gyn voor een inwendige echo om te kijke of ik eventueel geen pco heb of wat anders ik zelf ben nog heel jong maar we zijn allebij 100% zeker dat we dit wille 23 april heb ik die afspraak hoop dat het er goed uitziet en of ze er wat aan kunne doen en dat ze hopenlijk weten waarom ik geen ongi krijg xx chantal
jh hoop ik ook was trouwens ook maar net 19 want 22 aug werd ik 19 en rond 28 aug gestopt met de pil hoor wel ik commentaar van mensen en dan zeg ik gewoon het ik mijn leven dat jij laat moeder wil worden kan ik niks aan doen dit is altijd mijn wens al geweest en dan er nog effe achteraan en waar bemoei je je trouwens mee hihhih hoop wel dat ik snel duidelijkheid heb xx