Lady's ik denk wel of eigenlijk weet ik wel zeker dat als je een miskraam of bij weg laten halen er toch mee bezig blijft. Moet nog even zeggen dat ik jullie reakties top vind ik had dat nooit zo verwacht Voor alle dames with à little bit trouble;; good luck!
Hier vanmorgen nog steeds geen duidelijkheid Zelfde verhaal als eerder, licht plusje maar verdween vrij gauw.. Nu maar weer afwachten.. En nieuwe testjes kopen voor zaterdag....
Tuurlijk blijft een miskraam of weg laten halen bij je...mijn miskraam was vorig jaar koninginnedag, dit jaar ook al ben ik zwanger zal ik er echt wel aan denken.. Hilse is het clear blue? want die begint altijd met een plusje en dan pas trekt hij weg of komt er een streepje.. Liefs xx
Vind het wel apart dat je eerst schrijft dat jullie dus niet samenwonen en als iemand die hier blijkbaar overheen heeft gelezen of jullie al samen wonen jij stellig vertelt dat jullie al samen wonen. Ik ben van mening dat leeftijd geen drol uitmaakt voor het krijgen van een uk. Maar ik vind wel dat elk kind recht heeft op een stabiele fundering. Dus waarom niet eerst zorgen dat jullie helemaal gesettled zijn?
De situatie is zo ik heb een huis hier in Nederland en hij een huis daar in Duitsland We wonen hier samen soms zit hij voor zijn werk daar in dat huis en als ik de kans krijg ben ik ook daar Maar ik ga binnen nu en hele korte tijd mijn huisje weg doen En trekken we volledig in dat huis in Duitsland Dus zo doende de aanstaand stabiliteit Ik heb nog een onderwerp gestart onder anticonceptie; pil toch eisprong? Misschien een van de lady's hier die daar mee bekend is?
Nikky ik zal een kijken... Want ik kreeg een eisprong tijdens mijn pil En ook nu krijg ik eisprong maar word ik niet ongi
nikky nou meis ik hoop dat jullie lekker snel kunnen samenwonen en lekker snel gesetteld zijn en dat het beloond mag worden met een wolk van een baby maar denk er niet te licht over he, het zwanger worden... Kayleigh hihi dat is ook iets..eisprong tijdens pil ja? En nu eisprong en geen ongi dat is wel apart zeg...Moet je daarvoor naar de Gyn?? Nou dames ik ben alweer over de 25 weken heen...de tijd vliegt werkelijk voorbij! Volgende week zaterdag hebben we een 3d echo, wel leuk want mijn ouders gaan mee, me vader is nog nooit mee geweest met een 3d echo dus vind het zo leuk dat hij mee gaat!! Verder jullie nog plannen voor pasen dit weekend? Wij gaan zondag naar mijn zus,haar man en de kleine meid toe...daar eten we gezellig met zijn allen. en 2e paasdag gaan we naar me schoonmoeder... liefsss
Ikhebjelief, ja daarvoor moet ik naar de GYN.. 4 en 3 maanden geen ongi en wel een eisprong is niet goed... Oh en het kriebelt zo... Ben gister tante geworden!!!
Hii lady's hier weer een bericht van mij.. We hebben afgelopen weekend mijn pil strips weggegooid en ben vandaag ongesteld geworden vanaf volgende week gaan we spannend doen.. Greetz and lots of love..
ik was 11 jaar geleden ook 20 jaar meid dus het valt best mee enne mensen hebben toch wel voor oordelen of je nooit oud of jong bent het is nooit goed ,nu ben ik 32 jaar en moet zeggen het heeft oook voordelen hoor zo jong moeder te zijn en nu een puber te hebben haha ,zijn nu voor een tweede bezig !!!
hoi dames ik ben zelf 22 en mijn vriend word in juni 30 wij zijn ook nog niet zo heel lang samen maar het voelt heel goed. ik ben vorig jaar gestopt met de pil vanwege stemmingswisselingen maar toen ik mijn vriend leerde kennen na een paar maanden besloten weer met de pil te beginnen dit een maand gedaan toen kwamen de stemmingswisselingen weer. nu ben ik eind feb gestopt met de pil die ik dus maar een maand had geslikt eerste ronde geen resultaat en nu wachten tot dinsdag om te testen wel spannend slik nu wel al week of 4 foliumzuur. succes allemaal!!
Leeftijd zegt inderdaad niet veel. Ik kan je alleen een ervaring vertellen die ik meemaakte. Ik was 19 toen ik zwanger raakte van mijn zoon. Ik was op dat moment 8 maanden samen met mijn (nu man) vriend. Wij waren er niet op voorbereid, maar achteraf toch wel super blij dat we de keuze gemaakt hebben om ervoor te gaan. Wij hadden op dat moment geen eigen huis en gingen heen en weer van beverwijk (waar ik destijds woonde) en almere (waar mijn man woonde). Het was geen pretje om elke keer heen en weer te reizen, maar we hadden het ervoor over. Een vriendin tipte mij over een tienermoeder huis en na lang steggelen ben ik er toch gaan wonen, zodat we een eigen huisje konden krijgen via hun. In juni 2006 beviel ik van onze zoon. Ik was toen net een maandje 20 en mijn man moest nog 20 worden. In het begin moesten we erg wennen als jonge ouders, maar bleven ervoor vechten. Onze kleine was altijd al een huilbaby, maar artsen konden niks vinden. En wilden ook absoluut niet naar ons luisteren, want ach wij waren jonge ouders:S Op een maandag ochtend in maart 2008 kwam ik bij het bedje van mijn zoon aan. Ik wilde hem wakker maken, maar hij deed niks meer.. We belden de ambulance en die vertelden ons bij aankomst dat onze kleine man in coma lag. We schrokken ons dood en in het ziekenhuis aangekomen kregen we te horen dat hij suikerziekte type 1 had. De dag ervoor waren we nog bij de huisartsenpost en daar werden we niet serieus genomen, omdat we jonge ouders waren en er niks vanaf wisten volgens hun. Uiteindelijk zei mijn moedergevoel dus altijd al de waarheid, maar er werd niet geluisterd. Onze wereld stortte in en moesten op vrij jonge leeftijd ineens dubbel volwassen worden. Tijdens mijn zwangerschap zat ik op rozen en dacht ik geen moment na over hoe het zou zijn als ik een ziek kindje op de wereld zou zetten. Gelukkig wil dat niet zeggen dat dat bij iedereen zo is, maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat hoe jong je ook bent, je uiteindelijk je eigen keuze's moet maken. Leeftijd is maar een getal, een goeie basis is inderdaad belangrijk. Zodat jullie als gezin samen lekker kunnen leven. Nu 6 jaar later, ben ik blij dat ik destijds deze keuze heb gemaakt en dat ik uit eindelijk jong mama ben geworden, het heeft namelijk ook voordelen. Ookal zien de 'oudere' mensen dat vaak niet. Als jullie er klaar voor zijn, zou ik er gewoon lekker voor gaan!!
Nikky, ik hoop dat het snel raak is voor je en je niet al teveel ontpil-verschijnselen krijgt. (Die kunnen namelijk erg op zwangerschapsverschijnselen lijken).