Ik ben jong mama geworden, was 23 toen ik zwanger was van de eerste, mijn vriend 22. Bij mijn vriend heeft het ook even geduurd om te kiezen echt te gaan voor een kindje. Ik wilde het eigenlijk al toen ik 21 was. Hij wist ook niet goed wanneer dan wel en of hij er klaar voor was, ik denk ook zelf dat mannen er vaak pas klaar voor zijn als ze wennen aan het idee van dat er een kindje komen gaat. Althans zo ging het wel bij ons. Wij hebben op een gegeven moment een termijn gesteld waarneer we ervoor gingen. Bij ons was dat dat mijn vriend nog graag wilde wisselen van baan omdat hij niet gelukkig was bij huidige werk. Toen hij ging werken bij de baan die hij wilde zijn we ervoor gegaan. En hij vond het bij het zien van de positieve test al fantastisch!
hihi die term gooide ik er ook in, en tada ronde 2 was het raak. Maar hij vond het fantastisch. En we weten nu wel dat we heel vruchtbaar zijn. bij mijn vroege miskraam ook in een keer raak, daarna door de emoties even gestopt en bij mijn missed abortion was het ook in een keer raak. Maar net wat je zegt gemiddelde liggen hoger dus voor hetzelfde geld duurt het een jaar. Maar denk dat praten het belangrijkste is en er samen voor willen gaan, ook als dat betekend dat het de 1e maand raak kan zijn.
Ik ben 22 jaar en mijn vriend 26. We wonen al 3,5 jaar samen. Vorig jaar samen een huis gekocht. Jong moeder worden zou ik heel graag willen. Beste vrienden hebben al een kleine en een ander koppel zijn bijna uitgerekend. Dus voelde heel goed voor ons om ook te beginnen. Ik wou altijd al een kleine voor mijn 25ste. Maar als je er allebei klaar voor bent, waarom niet toch. Iedereen heel veel succes! Hoop dat het voor iedereen snel raak is.
Ik was 21 en mijn man 30 toen onze zoon is geboren. Was net 1 jaar klaar met school, ik een bijbaantje en mijn man fulltime en vast contract. Met 26 weken zaten we allebei werkloos thuis. Ik zit nog steeds thuis en mijn man had na 4 weken alweer werk gelukkig. Jullie gaan het wel redden!! Tuurlijk is het spannend.. Wij hebben onze twijfels ook wel gehad, achteraf nergens voor nodig 😃
Ik ben 20 en in juli afgestudeerd als dierenarts assistente paraveterinair en ben op het moment 16 weken en 4 dagem zwanger. Mijn vriend is bijna 29 en hij wilde het ook graag voor zijn 30ste. Ik ben 1 maand voor mn diploma uitreiking gestopt omdat ik toen zekerheid en dus geen stress (wat je niet moet hebben op het moment dat je er mee aan de slag gaat ) meer had van school. 2e ronde was het raak . Tip: probeer het positieve eruit te halen en laat het op jullie afkomen. Stress en onzekerheid is niet goed, praat er veel over met elkaar en kom dan tot een besluit waar jullie je prettig bij voelen 😇
Ik wilde altijd al jong moeder worden, sinds mijn 16de samen met mijn vriend. Ik heb inmiddels 3.5 jaar een vaste baan met 32 uur. Hij dacht meer aan zijn toekomst en niet aan kinderen. Hij heeft nu een pracht HBO opleiding afgerond en heeft nu ook een baan van 40 uur. Wat baalde ik toen, maar wat ben ik blij dat hij die opleiding heeft gedaan!! We hebben sinds 2 jaar een eigen koop woning, wat ook een heerlijk idee is! Nu ben ik 23 jaar en net zwanger, mijn vriend is 25 jaar.