wat gebeurt er in mijn lichaam ik heb zelf een topic in testen over mijn ''posi'' sensitest ik zit nu volgens mijn kaartje op 12 dpo .. nu heb ik sinds vanmiddag ongi krampen .. en net roze afscheiding .. in 1 x heel veel .. en nu helemaal niets meer !!! wat kan dit zijn en kan dit op 12 dpo mijn ongi begind altijd met rood nooit met rose
Ik wil je niet teleurstellen maar bij mij is dit altijd wel een voorbode van mn menstruatie...Maar als je het nooit hebt is het wel raar natuurlijk maar ja aan de andere kant het vrouwenlichaam blijft raar en kan soms ineens weer afwijken van wat je normaal altijd hebt... Ik duim voor je dat het niet je ongi is!
dank je wel meid voor je antwoord nou ja als ik ongi word laat maar komen vol goede moed aan d volgende ronde .. maar het zou jammer zijn !
Hey allemaal, Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik word helemaal gestoord van mijn lichaam! Ik ben 2 aug voor het laatst ongesteld geweest, dit is altijd voor maar 2 a 3 dagen. De eerste cyclus was 38, toen 39 en daarna 51. Ondertussen ben ik begonnen met ovulatietesten van Sensitest, de extra gevoelige. Ik ben vorige week zaterdag begonnen en heb iedere dag zo rond 17.30 uur getest. Ik heb alleen nu al een week lang dezelfde uitslag... geen knaltest maar ook geen witte test. Ik snap er dus helemaal niks meer van. Ik zit ondertussen op dag 24 van de cyclus en op dag 21 kreeg ik bij het afvegen een beetje bloedverlies. We zijn wel al een tijdje druk aan de klus! Wat is jullie reactie op mijn verhaal en deze foto? Ik ben benieuwd!!
@Lovepeet... Mijn ongi's beginnen ook altijd direct met rood. Dus ik zou het ook niet weten. Maar hoe is je temp vandaag? Want die van gisteren vind ik nog niet echt hoopvol eigenlijk. Terwijl ik wel best duidelijk iets op je eerste testje zag. Zal voor je duimen!
no ja het is nu overgegaan naar donker rood bloed.. gaat vandaag wel doorzetten denk ik .. vandaag gewoon cd 1 ... en meegrekenen als ongi . ag tis maar zo ...