jong moeder willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corry, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    ff off topic, sorry hoor :)

Maar Duchess, wat zie ik!? Gefeliciteeeeeerd! :D Stiekemerd! ;)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihihi Annedore, héél stiekem he! Thanks meis!

3. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    hoii

Heb het ook gehad de eerste 2 cyclussen erg moe kon goed smiddags slapen..
    Misschien ontpillen! zou nog even wachten met testen!.

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Gefeliciteerd! x

5. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik werd zwanger toen ik 23 was en op mijn 24ste bevallen van een zoon. Sommige vonden het wel jong... Maar ik niet en daar gaat het om ")

6. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik ben 21 en gisteren een posi test in handen! als alles goed gaat beval ik ook nog met 21 jaar..vind het zelf niet te jong, ben er klaar voor! mijn moeder schrok wel even maar het was daarna gelijk: jeeeeee, haha..
    schoonouders weten nog van niks, vriend is weg voor werk dus vandaar dat we nog niks verteld hebben, dat willen we graag samen doen, ook mijn moeder zou ik eerst niks zeggen maar ik bespreek eigenlijk alles met haar dus ik kon mijn mond weer eens niet houden hihi

7. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Wow geweldig, gefeliciteerd!

8. Marleen88

Marleen88 Lid

12 aug 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi, mag ik mij ook melden hier? Ik ben 24 jaar en sinds nov bezig, echter ben ik sinds nov niet meer ongesteld geweest :$

9. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    bedankt felice!

10. Within

Within Niet meer actief

Dat is niet heel goed :p Ben je al bij de huisarts geweest?

11. Marleen88

Marleen88 Lid

12 aug 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die zei aan dat, omdat ik bijna 10 jaar de pil geslikt heb en mij verder wel goed voel zonder gekke dingen (zoals pijnlijke borsten of aparte kleur afscheiding), er nog een mogelijkheid bestaat dat ik in de komende maanden (tot uiterlijk nov) nog ongesteld kan worden.

Mocht ik in nov nog niet ongesteld zijn dat hij me dan doorverwijst naar de gyn.
    Hij gaf aan dat het vrij vaak voor komt bij meiden van mijn leeftijd die toch ook al vroeg begonnen zijn met de pil.

12. Within

Within Niet meer actief

Nou, ik was 5 maanden niet ongesteld en mocht toch echt even naar hem toe hoor! En toen bleek het een bijwerking van m'n medicijnen te zijn. Daar ben ik toen meteen mee gestopt.

13. Marleen88

Marleen88 Lid

12 aug 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apart, ik heb toch ook al wel op internet gelezen dat het gebruikelijk is om minimaal een jaar te wachten..
    Misschien ben je juist wel doorgestuurd ivm je medicijnen? De huisarts heeft wel van alles met mij doorgenomen enzo maar hij zei dat als ik geen medicijnen en drugs gebruik en verder geen symptomen vertoon die er niet horen te zijn (b.v veel buikpijn, zere borsten etx vul zelf maar in ;) ) ik het nog moest afwachten..

Maar ik voel me sinds 2 a 3 dagen alsof ik ieder moment ongesteld moet worden, een beetje een zere rug, beetje ongemakkelijk opgeblazen buik..

14. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    23 jaar is een normale leeftijd hoor! Ik ben 22 jaar en heb 2 kindjes :d

15. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    nou ik ben 19 jaar we zijn van maart bezig om een kindje te krijgen :)
    1 juli heb ik een vmk gekregen :x dus ook ik wil "jong" mama worden :D
    23 jaar vind ik normaal hoor :) en het is jou leven niet dat van de omgeving :D dus als je voelt dat je er klaar voor bent zou ik zeker niet twijfelen ! :D

16. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

#78 Hilse, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2012
    Hey meid! Wat leuk dat je op een boerderij woont!
    M'n ouders wonen ook op een boerderij (wel akkerbouw dan)
    Maar hartstikke leuk. En zeker voor de kids:D
    M'n vriend heeft al een dochtertje en geniet hier super..
    Ik ben nu net 8wk zwanger van de 1e:D
    Wij hebben het alleen aan goede vrienden verteld nu, de rest merkt het vanzelf wel..
    M'n ouders zijn heel blij voor ons, het is ook al een wens die ik super lang heb!
    Zijn ouders zijn helaas niet meer in beeld.:(

Edit: Ik ben trouwens 20 :p

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    #79 Kreeftje89, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    hoi
    hier eigelijk het zelfde ik 23 vriend 22 bijna 5 jaar samen waarvan we 2 jaar samen wonen en nu zwanger van onse eerste.

ik vind dit een mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen ik wilde altijd al jong moeder worden.
    en ik vind een voordeel als je jong bent ben je nog lekker ondernemend en dat is leuk voor je kindje want je kan er lekker mee weg je bent nog fit en als je kinderen ouder zijn ben jezelf misschien ook wel lekker jonge hopelijk fitte oma :D

en aan de andere kant stel dat het niet wil lukken dan is er vroeg bij zijn alleen maar gunstig als je dan de medische molen in zou moeten.

dus ik zeg er lekker vroeg bij zijn heeft genoeg voordelen.:)

20. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap! En inderdaad voor kinderen is een boerderij super, zeker omdat paps en mams beide veel "thuis" zijn. Wel op het werk om het zo maar te zeggen, maar dat is toch anders als je buitenshuis werkt, maar daar weet jij alles van!

Deel Deze Pagina