jong moeder willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corry, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Ja inderdaad de rede die jij opnoemt zijn ook mijn redenen! En van die medische molen moet je neit uit hoeven te gaan, maar de kans bestaat wel!

2. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien toch zwanger/
    hier bleven de testen negatief. hier een tijdje terug naar de ha geweest omdat ik last had van mijn darmen en ik bleek zwanger te zijn na een echo bleek dat ik al 20 weken heen was

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wow, dat moet echt een gigantische verassing zijn geweest? :$
    Gefeliciteerd nog trouwens, je weet het dus nogniet zo heel lang.
    Ben je al aan het idee gewend?

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dat is nog eens een verrassing!!

5. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    het was vooral een grote schrik omdat we het bij 2 wouden houden maar nu wel aan gewend heeft wel 3 weken geduurd

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay corry!

Ik wil me er idd ook niet veel van aantrekken maar merk dat ik het toch wel doe wij zijn nu deze maand voor het eerst aan het klussen voor het eggie zeg maar ik zit nu volgens mij 7 dagen nod en kan echt niet wachten om te testen haha maar ja ik ben 30 juni pas gestopt met de pil dus zou wel snel raak zijn zeg maar...

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Leuk om te horen! Ben benieuwd wat de uitslag is!

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ho sorry zie dat nod neer heb gezet maar bedoel dpo haha aldie termen :( was het maar al zover!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben 23 en zwanger van de tweede.

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Als je 7 dpo zit zit je ook 7 dagen voor nod :p hihi

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee want ik heb een cyclus van 42 dagen dus moet nog ffies iets langer wachten

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar heb je dan geen latere eisprong? Vaak is de LF toch wel om en nabij de 14 dagen.
    Of weet je wanneer je de eisprong gehad hebt, dat kan ook. :)

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk! ik ben dr niet helemaal bij vandaag ofzo. 30-07 begon mn laatste periode en ben op 15-06 met de pil gestopt maar zit ook nog niet 7 dagen dpo :S ga een beetje te snel met alles geloof ik haha wil ook wel erg graag:D

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar je bent dus net met de pil gestopt? Hoe weet je dan dat je cyclus zolang is? ;)

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja naja goed t wordt onze eerste dus weer ook nog niet allemaal wanneer je wat hoe noemt en dergelijke vorige keer waa t 42 dagen dus vandaar snap al die berekingen niet helemaal ik dacht dat je ei altijd ong. in t midden van je periode was maar snap niet echt veel van uitleg op internet... Zat nu ergens op een site die je ovulatie uitrekend en als ik dan uitga van de 42 dagen zoals t de afgelopen keer was dan zou t rond de 28e moeten zijn dus wacht t maar gewoon ff af en zie t allemaal wel

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Verstandig meid!! Even afwachten, je cyclus kan nog zo veranderen zo vlak na het stoppen met de pil! Komt vast goed! ;)

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vast wel:D maar wil t al erg lang maar dankzij mn dansopleiding nooit eerder " kunnen" doen dus loop al te stuiteren sinds ikmet de pil gestopt ben haha

18. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi allemaal!

Ik kom mezelf hier ook aanmelden en gezellig meekletsen! Ben zelf 23 vriend is 25 en we zitten in ronde 5 voor ons eerste kindje! Nod is zondag gister stiekem al getest maar wist dat het te vroeg was dus oom wit! Morgen maar weer testen maar heb totaal nergens last van dus zal wel niet! Succes iedereen!

19. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    spannend! ik ben beneiuwd!

20. Marleen88

Marleen88 Lid

12 aug 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd al meerdere testen gedaan, maar allemaal negatief.. Maar heb jik verder ook nergens last van gehad?

Deel Deze Pagina