Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh soms ook heerlijk om even een weekend rustig aan te doen!!

Ben jij ook aan het afstuderen? (tenminste, jij was toch die persoon met die tien op ethiek??!!)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom testje en indy!

Voel je je nu weer beter, Ezria? Knuf!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    JMay ik negeer je niet maar je hebt het van mij al twee keer gehoord hahahaha :D

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    hahaha ja weet ik !
    hoop woensdag een donkere streep, dat jullie hem ook makkelijk kunnen zien.
    heb onwijs lage rugpijn en een trekkend gevoel onderin mijn buik .. ben zo benieuwd !
    morgen nog even doorkomen en dan kan ik weer testen ;)

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hier nu ook officiëel op het wachtbankje. Zaterdag zo goed als positieve ovulatietest, zondag knaller en die avond ook rechtsonder in m'n buik. vrijdagochtend-zaterdagavond-zondagavond geklust, gisteren was de eipijn weg en was mijn man 's avonds ziekjes dus niet nog een keer gedaan. Vanochtend al geen vruchtbaar slijm meer dus het wachten kan beginnen. Om 12u nog even het laatste ovulatietestje dippen voor de zekerheid en dan nog 13 dagen volhouden in onzekerheid..waaaah!

Heeft iemand Geneeke gezien btw?Ben echt super benieuwd of ze nu al meer weet, ze is al bijna week overtijd toch?

Edit: Oh, heb haar gevonden op ander topic, ze is de 20e al ongi geworden :(:(

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Irritant he dat wachten !
    Ik ga voor je duimen

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oeh spannend dat wachten! Duurt ook zo lang!! Maar jullie hebben in elk geval je best gedaan haha;)

Hier nog maar op dag 3 (van de 30-33) *zucht* Moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten. Gevoelsmatig.
    Bleeh:p
    Mijn nod ligt dus ergens rond 18-19-20 april. Mega eind weg;)

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hihi dat klopt, ik ben ook aan het afstuderen! :D Moest nog 2 toetsen inhalen van het jaar ervoor omdat ik vanwege mijn gezondheid die niet had kunnen maken maar nu loop ik helemaal weer op schema, als het goed is ben ik rond juni/juli klaar!

Ik hoop heel snel op positieve testen, ik ben ondertussen weer aan het wachten op mijn eisprong en we proberen heerlijk rustig aan te doen en zijn naar vakanties e.d. aan het kijken.

Voor diegene die aan het wachten zijn, ik ben zo benieuwd of we binnenkort een positieve test hebben!!:D

9. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Herkenbaar mijn NOD ligt ongeveer rond de 12 april.. Te lang wachten haha

10. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja voel me gelukkig nu weer beter:D Had gewoon even een dipje denk ik afgelopen maand zo het gevoel dat ik zwanger was en dan toch niet was een grote teleurstelling dus probeer er nu ondanks dat ik er bewust mee bezig ben toch minder mee bezig te zijn! (al is dat soms best lastig)

Gelukkig heb ik jullie waar ik mijn verhaal kwijt kan, en natuurlijk bij vl ook maar ja vrouwen onder elkaar is toch ook altijd fijn!:D

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    haha ja vrouwen onder elkaar is wel fijn ja hihihi

Komt goed meis..hopelijk deze ronde wel raak !

ik ga morgen testen en hoop heel erg dat het streepje dan duidelijker te zien is ..
    duimen duimen

12. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik duim zo hard voor je dus aan mij (en ik denk ook anderen van dit forum) kan het niet liggen!! Ik ben zo benieuwd en ik hoop ook echt dat het raak is.

Zal ik anders een lijst maken met alle NOD data's van ons erop en dan eventueel zwanger/niet zwanger e.d. om het wat makkelijker voor on te maken qua onthouden haha.:D

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja leuk !

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ja is goed! Dan kunnen we het van elkaar ook wat makkelijker bijhouden:)
    Mijn nod is dus rond 18 april!

Snap dat je er goed van baalt hoor! Er niet te veel mee bezig zijn is absoluut het beste, maar makkelijker gezegd dan gedaan;) Merk dat ik het heel fijn vind om dat hier een beetje van me af te kunnen kletsen en mee te leven/hopen met anderen in het zelfde schuitje.
    Mijn vriend is daar echt te nuchter voor! Die vind het leuk om een broertje of zusje voor ons zoontje te hebben maar of het nu lukt of over een jaar maakt hem echt niks uit.. Die is er, behalve dat het hem dus leuk lijkt, totaal niet mee bezig.

Leuk dat je ook aan het afstuderen bent! Ik zou in mei klaar zijn maar dit is toch juni geworden. Hoop dat het niet nog meer verschuift want heb echt zin om klaar te zijn met studeren!

Edit: post je morgen wel meteen je test Jmay??? Ben zo benieuwd!! Hoop het echt voor je! Je hebt al vanaf de eisprong echt een ander gevoel he? Hier ook hard aan het duimen voor je!

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja doe ik zeker ! tenzij het helemaal wit is..
    ben zo bang dat de test gewoon zn fake streepje neerzette, als dat zo is ben ik wel gelijk helemaal klaar met die kruidvat testen

Ja op zich wel een ander gevoel idd .. ben ook heel erg benieuwd
    zal vanavond wel moeilijk in slaap komen hihi

16. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Dan ga ik morgen even bezig met die lijst! Whahahaha, ik ben er minder mee bezig qua zwanger worden en nu was ik al bezig om te kijken voor de kinderkamer. Ik ben zelf helemaal gek van steigerhout (vl ook) en nu hebben we bedacht dat als het zover is we zelf alle kastjes enzo gaan maken, hij is daar heel handig in.. Ik absoluut niet dus ik zal waarschijnlijk een beetje het interieur dan gaan doen haha.

Ik heb inderdaad ook wel dat VL er minder moeite mee heeft als het bij wijze van over 2/3 jaar pas komt hoor maar hij wil het wel. Bij hem is het meer dat hij zijn hoop niet te veel wil richtten op nu voor het geval het niet lukt!

En JMay, ik hoop voor je dat het een echte streep was en niet zo'n nare rot streep wat niks betekend!! Ik denk aan je!

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wat leuk dat jullie die spulletjes zelf gaan maken!! Fijn als je dat kan:) Dan heeft jullie kindje straks echt hele eigen spulletjes.

En hoop voor je dat het een duidelijkere streep is Jmay!

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat leuk zeg zo zelf !
    wij hebben vandaag een peuter bedje gekocht voor onze kleine meid..eerst wilde ml zelf ook iets maken maar daar ging wel veel tijd in zetten.
    we maken er wel zelf een hemeltje boven :)

Thanks !!
    ik hoop het ook niet

19. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    En en en?!

20. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012