Nou dat andere streepje was dus een fake streep..wat een klote testen ..zou niet mogen op zw testen. Helaas pindakaas
nee zit weer een streepje maar weer zo licht.. De bovenste is van Maandag en de onderste van vandaag: http://nl.tinypic.com/r/11qqtjn/8 http://i61.tinypic.com/2dadngm.jpg
×NODlijst Jong moeder worden van de eerste in 2014!× NOD maart 2014 28 maart: JMay, 2e kindje, ronde 4 NOD april 2014 06 april: Picasso91, 1e kindje, ronde ? 13 april: Ezria, 1e kindje, ronde 3 18 april: Indy22, 2e kindje, ronde 1 Wanneer verwacht/is je NOD? Micchan, 2e kindje, ronde 3, NOD Datum? Testje04, 1e kindje, ronde?, NOD Datum? Geneeke, 1e kindje, ronde 8, NOD Datum? Waardevol, 1e kindje?, ronde 1?, ontpillen? Lynnetjee, 1e kindje, ronde ?, NOD Datum? Over tijd: Ongesteld: Zwanger: Zoals jullie kunnen lezen ben ik bezig geweest met de lijst.. Hij is alleen nog alles behalve compleet. Zouden jullie even willen melden wanneer jullie NOD datum is en eventueel de rondes? En of ik het überhaupt goed heb gezet aangezien ik soms nog wel eens heel stom kan zijn haha. Ahh nee @JMay, ik hoop gewoon dat de test gewoon nog een dikke streep word maar wel balen van die rot testen dan!
Hi dames!! Ook ik mag meedoen ) momenteel 21jaar (over 2 weekjes 22) en ben eergisteren midden in de eerste week van de pil gestopt met het slikken!! We gaan ervoor 1e rondje, verwacht rond 10/11 april (hopelijk) niet ongesteld te worden )
Ik zit niet in een ronde momenteel want we zijn nog niet bezig, ben het alleen vast aan het bijhouden zodat ik weet wat te verwachten wanneer we beginnen Welkom Monic!
Welkom! Is het niet zo dat je nu eerst een gewone ontrekkingsbloeding (dus zonder eisprong) krijgt? En dat je dus nog niet zwanger kunt worden deze ronde? Voor de lijst: Ik ben 23 jaar en zit in rond 10. Oh, en ik houd zelf 7 april als NOD aan
Danku dames! Nou, in principe waren we nog niet van plan om te beginnen aan een kindje; maar omdat de pil de laatste 4 maanden niet geheel zijn werk doet, bleek ik er toch eerder klaar voor te zijn dan gedacht. Zie mijn onderwerp http://www.zwangerschapspagina.nl/anticonceptie/504680-ach-ja-zie.html Dus ik weet het niet. We klussen er wel op los en ik had vandaag vruchtbare slijm, dus ik zou het niet weten of het wel raak kan zijn of niet (weet ook niet of het mogelijk is om vruchtbare slijm te krijgen wanneer je aan de pil was?). Om eerlijk te zijn denk ik dat er altijd een kans bestaat om zwanger te raken, ook als je aan de pil bent vanwege het feit dat er een pil niet ingenomen is in de eerste week. Morgen maar weer eens klussen en misschien overmorgen ook wel weer en dan zie ik het wel
Welkom Hoe gaat het Jmay? Nog niet ongesteld geworden? Cyclus is wel rond nu toch? Hoop heel hard voor je dat de testen slecht waren en dat je gewoon enorm zwanger bent
ja vandaag of morgen heb af en toe wel flink een ongie gevoel dus ben bang morgen, vorige maand begon het ook de dag na 28
Aan je banner te zien gaat het nog goed maar hoopte eigenlijk op een vrolijk berichtje van je Heb je al getest?
Nou test gedaan..negatief laat de ongie nu dan maar snel komen streepjes op de kruidvat testen waren dus wel degelijk fake
oh kut zeg Wat een pech met z'n allen dan zeg! Heel apart... Moet haast wel dat er deze maand een heel aantal positieve testen gaan krijgen! Hoop voor je dat de ongie dan snel komt zodat je snel aan de nieuwe ronde kan starten. Ik vind dat we deze ronde gewoon allemaal zwanger gaan worden!!
@JMay wat ontzettend balen.. Elke maand hoop je toch weer.. Wat ik nu meemaak.. Vorige week net van mijn ongesteldheid af en nu alweer ongesteld geworden in totaal zaten er maar 7 dagen tussen :S.. Binnenkort maar eens naar de dokter. Heb het wel vaker en snap niet waarom!