Fijn goed nieuws boerin en Ezria! Hier heel moe en veel plassen. Waar ik me btje zorgen over maak is dat ik steeds echt ontzettende ongipijn heb (na plassen maar soos ook gewoon ineens) trekt dan na paar minuten wel weer weg. Had jij dat ook boerin?
Picasso 91 dat had ik niet, ik was wel heel moe in het begin. Maar zoals JMay al zegt ik denk dat het erbij hoort. Begin je ook al geuren sterker te ruiken?
Klein btje denk ik. Heb er nog niet zoveel kast van. Ook nog niet heel erg misselijk. Borsten zijn wel groter en doen pijn. Ben héél moe en laat de hele tijd boeren en winden
Hahaha lekker he dat zwanger zijn? Maar wat je zegt herken ik wel van toen ik zwanger was hoor! Moest er zelfs 's nachts uit om te plassen (al voordat ik wist dat ik zwanger was) en enorme buikpijn (is bandenpijn, je buik is nu al aan het oprekken!) Dat vele plassen komt ook omdat je baarmoeder op je blaas drukt, goed teken dus want blijkbaar is je baarmoeder aan het groeien Niet te ongerust om zijn hoor! Zelfs een beetje bloeden kan erbij horen! En mega moeheid natuurlijk.. Hoop dat je verder niet al te veel klachten krijgt! Ik ben wat stil geweest maar druk weekend gehad.. Verjaardagen en vandaag lekker naar het bos geweest. Toch wel goed nieuws, want mn man twijfelde eerst van de week opeens of we toch wel moesten beginnen maar vanmiddag in het bos goed gepraat en we gaan er deze ronde voor! (net op tijd want zit twee dagen voor mn eisprong dus dat word gezellig) Zo spannend Zijn er al dames die bijna kunnen testen?
×NODlijst Jong moeder worden van de eerste in 2014!× NOD april 2014 07 april: Picasso91, 1e kindje, ronde 10 07 april: Lynnetjee, 1ste kindje, ronde 3 10 april: Monic, 1ste kindje, ronde 1 18 april: Indy22, 2e kindje, ronde 1 26 april: Ezria, 1e kindje, ronde 4 NOD mei 2014 06 mei: JMay, 2e kindje, ronde 5 In afwachting: Micchan, 2e kindje Wanneer verwacht/is je NOD? Testje04, 1e kindje, ronde?, NOD Datum? Geneeke, 1e kindje, ronde 8, NOD Datum? Waardevol, 1e kindje?, ronde 1?, ontpillen? Over tijd: Zwanger: Boerin, 1e kindje! Picasso91, 1e kindje! Nou Picasso haar NOD staat op morgen maar daar weten we gelukkig al van dat ze ZWANGER is! Lynnetjee kan ook bijna testen want haar NOD is ook morgen!! Spannend @Lynnetjee ik hoop dat je een positieve test zal hebben en abosluut niet ongesteld wordt!
NOD april 2014 07 april: Picasso91, 1e kindje, ronde 10 09 april: Lynnetjee, 1ste kindje, ronde 3 10 april: Monic, 1ste kindje, ronde 1 21 april: Indy22, 2e kindje, ronde 1 26 april: Ezria, 1e kindje, ronde 4 NOD mei 2014 06 mei: JMay, 2e kindje, ronde 5 In afwachting: Micchan, 2e kindje Wanneer verwacht/is je NOD? Testje04, 1e kindje, ronde?, NOD Datum? Geneeke, 1e kindje, ronde 8, NOD Datum? Waardevol, 1e kindje?, ronde 1?, ontpillen? Over tijd: Zwanger: Boerin, 1e kindje! Picasso91, 1e kindje! Nou, hier gister gezellig gehad en vanochtend een knalknalknal ovu test! Dus eisprong is vandaag.. volgens mij maakt dat dat mijn nod over 14 dagen is toch? Dus 21 april.. Vind het knap spannend Hoop er echt op! Merk dat het echt spannend is om bewust te proberen.. Ons eerste kindje was er gewoon zonder dat we ermee bezig waren. Een enorme luxe eigenlijk Nu weet je wel precies waar je aan begint! Gisteravond halverwege dachten we opeens, jemig, waar beginnen we aan!! Onze nachten zijn goed, de borstvoeding is gestopt, we hebben een ritme, we hebben weer een eigen leven en dan beginnen we weer helemaal opnieuw! Maarja, dan denk je aan die kleine schattige warme lichaampjes, aan hoe leuk het gaat zijn als ze straks samen kunnen spelen, hoe fijn het is om echt een gezinnetje te hebben.. en dan wil het toch wel Vonden jullie de eerste ronde ook zo spannend? Ik vind het echt zoiets van, je wil het al heel lang maar dan echt de stap zetten is toch iets groots Maar we gaan het zien! Morgen voor de zekerheid misschien nog een keertje en dan is het wachten hier ook echt begonnen...
Fijn dat je ovulatietest zo duidelijk was Indy, veel plezier met klussen Ik heb gisteren echt met een kruik op de bank gelegen met héél veel buikpijn. 's avond gelukkig over. Krijg ook nóg grotere borsten (en heb van mezelf al E-Fcup) en grotere tepels, verbaasde me wel al dat dat al zo vroeg begint. Heb zonet toen ik thuiskwam voor de zekerheid nog even testje gedaan. Bekijk bijlage 387549 (onderste is van zonet -geen ochtendurine- die daarboven van vrijdagochtend) Loopt mooi op
Oh ze lopen echt mooi op zeg!! Deze is echt heel duidelijk Ja die borsten zijn echt rottig! Ik heb van mezelf ook flinke borsten en ben tijdens de zwangerschap uit de gewone maten gegroeid, kon geen borstvoedingsbh in mijn maat vinden.. Van mezelf een G cup en tijdens de zwangerschap I-J echt abnormaal! Hoop voor je dat de buikpijn snel minder wordt! Maar opzicht is het echt een goed teken
Mooie testen zeg super ! Pff mijn nod is pas in mei weer tenzij me ei wat eerder is. Indy jij bent de 21ste aan de beurt !! Spannend
Ja vind het echt spannend!! Hoop het zo Lijkt me aan de andere kant echt sterk als het meteen de eerste ronde raak is.. dus probeer mezelf dat ook telkens voor te houden om de hoop een beetje te temperen maar hoop het echt HEEEEEEL erg
Desalniettemin mag je inderdaad gewoon lekker blijven hopen. Ik wilde mezelf ook niet al te veel laten hopen en elke keer doe ik het toch weer.. haha
Meh, ben echt mega verkouden. Slaap er niet van en overdag voel ik me ziek. Ook af en toe bang dat het nog mis zal gaan, ook door de buikpijn enzo. Zal blij zijn als de eerste tien weken voorbij zijn, dan heb ik vast meer rust.
Wij zijn net terug van het ziekenhuis . Om 11 uur moesten we bij de neuroloog zijn, die stelde ongeveer 100 vragen en deed wat onderzoekjes. Ze denkt zelf toch aan Epilepsie vanwege de symptomen . In eerste instantie zouden we vandaag geen EEG krijgen omdat er geen plek was maar gelukkig konden we als nog om 2 uur. En onze kleine meid deed het super ! Als er iets afwijkend te zien is gaat ze onder narcose voor de MRI , en anders gaan we veder kijken. We blijven ieder geval onder controle bij de Neuroloog, als het wel ''gewoon'' koortsstuipen blijken , 4 procent van de kinderen die regelmatig kroosstuipen heeft ontwikkeld later alsnog epilepsie. Veder in haar ontwikkeling doet ze het prima, weegt nu 12,3 kg en is 85 cm. Kijk hier onze stoere Teletubbie
Indy22 zou het leuk voor je vinden als het in 1 x lukt en dat is zeker niet onmogelijk. Succes met klussen. Picasso ik wens beylterschap, je lichaam verandert en ik had daar zelf ook echt een paar weken voor nodig om eraan te wennen. Ik voelde me steeds niet echt lekker maar ook niet echt ziek. Meer een beetje zeurpijn. Jmay jemig heeft je dochtertje zo'n last van koortsstuipen Wat vervelend voor haar en voor jullie. Goed dat jullie onderzoek hebben gedaan ik hoop dat de uitslag mee zal vallen. Of dat ze een geschikte behandeling kan krijgen. Nou welterusten dames
Hoop dat je je snel beter voelt Picasso, al ga je je waarschijnlijk alleen maar beroerder voelen haha! Moe, misselijk, buikpijn, rugpijn... Super fijn allemaal Hoop voor je dat de eerste weken omvliegen en dat je straks een super mooie eerste echo hebt! En Jmay, had het al gezegd, maar heerlijk kind!
Bedankt voor het medeleven voel me zo stom om te zeuren want het is natuurlijk allemaal voor een goede zaak Maarja, wennen is het dus wel. @Jmay, sneu hoor, die onderzoeken. Maar zo te zien was ze inderdaad heel stoer! Hopelijk vinden ze snel iets en blijkt het mee te vallen..
@jmay wat is ze dapper zeg!!! hopelijk komt er niks ernstig na buiten! succes! meiden ik heb net getest, ik tril nog helemaal wat vinden jullie?
Heb net al gereageerd, maar ik zou zeggen dikke positieve streep! En Picasso, geeft niet hoor! Ik weet best dat je het er allemaal voor over hebt en voor geen goud zou willen missen.. Maar dat maakt nog niet dat het niet spannend is en dat je je niet heel beroerd kan voelen af en toe