Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja dik positief ! Gefeliciteerd

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Duidelijk Lynnetjee, gefeliciteeeerd!! :-D

3. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Lynnetjee echt wel duidelijk een dikke vette streep!!!! Gefeliciteerd! :D

En Picasso, je zeurt niet hoor en wij zijn er toch om je verhaal tegen te zeggen dus kom maar op!

@JMay wat een geweldig kindje heb je. En wat ziet ze er stoer uit hoor!! Grote meid. Hopelijk vinden ze niks maar als ze iets vinden heb je tenminste wel een oorzaak dus dan kan je er gericht naar gaan zoeken voor evt. medicatie e.d.

4. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Dankjulliewel!:D

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    He lynnetjee ik zie dat we nu precies gelijk op gaan :)

6. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg

haha wat leuk!!

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    ×NODlijst Jong moeder worden van de eerste in 2014!×

NOD april 2014

10 april: Monic, 1ste kindje, ronde 1
    18 april: Indy22, 2e kindje, ronde 1

26 april: Ezria, 1e kindje, ronde 4

NOD mei 2014
    06 mei: JMay, 2e kindje, ronde 5

In afwachting:
    Micchan, 2e kindje

Wanneer verwacht/is je NOD?
    Testje04, 1e kindje, ronde?, NOD Datum?
    Geneeke, 1e kindje, ronde 8, NOD Datum?
    Waardevol, 1e kindje?, ronde 1?, ontpillen?

Over tijd:
    Zwanger:
    Boerin, 1e kindje!
    Picasso91, 1e kindje!
    Lynnetjee, 1e kindje!

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek

Wat leuk zeg dat jullie gelijk opgaan!!:D Het lijstje begint al mooi te kleuren zo!! Hoe voelen jullie je nu dames?

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    ×NODlijst Jong moeder worden van de eerste in 2014!×

NOD april 2014

10 april: Monic, 1ste kindje, ronde 1
    21 april: Indy22, 2e kindje, ronde 1

26 april: Ezria, 1e kindje, ronde 4

NOD mei 2014
    06 mei: JMay, 2e kindje, ronde 5

In afwachting:
    Micchan, 2e kindje

Wanneer verwacht/is je NOD?
    Testje04, 1e kindje, ronde?, NOD Datum?
    Geneeke, 1e kindje, ronde 8, NOD Datum?
    Waardevol, 1e kindje?, ronde 1?, ontpillen?

Over tijd:
    Zwanger:
    Boerin, 1e kindje!
    Picasso91, 1e kindje!
    Lynnetjee, 1e kindje!

Heb het lijstje even aangepast.. nod is helaas pas de 21e:( (op zn vroegst:p)

Maar super leuk dat jullie gelijk op gaan!!

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Mooie lijst ! Op naar nog meer roze

11. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Thanks voor het aanpassen! :) Helaas pas de 21e inderdaad.. Hopelijk is het de 21e dan wel raak en een dikke streep voor jou bij de test! (of een plusje of zwanger.. welke test je ook neemt haha)

@JMay,
    Ja het kleurt al mooi roze he! Nu de rest nog hihi :)

12. boerin

boerin Lid

3 apr 2014
    30
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Lynnetjee van harte gefeliciteerd met de positieve uitslag. Toen ik voor het eerst positief had getest kon ik het echt niet geloven. Na paar test werd het al duidelijker en drong het tot me door.

Ik krijg al een klein buikje en daar ben ik erg trots op. Ik heb helaas al wel last van bekkenpijn. Dat is lastig want fysiek is mijn werk soms zwaar. Daar moet ik dus rekening mee houden. En ik merk dat ik nu vocht ga vasthouden. Mijn sokken zitten nog al strak namelijk.

Verder voel ik me eigenlijk helemaal prima en kan ik ervan genieten.

Nou ik hoop dat de lijst maar gauw roze mag zijn. Maar wachten duurt lang als je moet wachten. Kan daar helaas niet echt over meepraten aangezien bij ons de 1e ronde raak was. Wij waren eerder verbaast dat ik nu al zwanger was. Hoop dat bij jullie ook vlot gaat.

13. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hoe is het eigenlijk met Monic? Haar NOD was gisteren al zie ik.

Hier gaat het wel prima. Heel erg moe, dat wel. En af en toe krampen maar dat hoort erbij. Gelukkig niet continu en ook geen druppel bloed. Ben wel btje geschrokken want er zijn al twee miskramen op de bevallingslijst waar ik meeschrijf.:(

Heb trouwens besloten het zondag al aan mijn ouders te vertellen. We hebben zaterdag groot familiefeest voor hun 25jarig huwelijk en mijn man en ik blijven tot maandagochtend. Is waarschijnlijk wel voorlopig de laatste keer dat iedereen bij elkaar is en ik wil het gewoon niet langer geheim hoeven houden. Met mijn mans ouders, broers en zussen gaan we 28april een midweek weg dus die vvertellen we het dan. Allebei voor de 8weken echo dus, maar als het toch nog mis zou gaan zou ik ook willen dat ze dat weten zodat ze er rekening mee kunnen houden en ons kunnen steunen enzo dus dat vind ik niet echt een reden om het geheim te houden. Voor mijn ouders is het btw het eerste kleinkind en ik weet dat vooral mijn moeder er al lang op wacht, dus dat wordt leuk

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh leuk Picasso:D!! Gewoon vertellen hoor!
    Wij hebben het ook aan allebei de ouders verteld toen ik zes weken zwanger was ( meteen toen we het ontdekten zegmaar:p) Vond het ook fijn dat ze konden meeleven en dat ik niet geheimzinnig hoefde te doen.. Daarnaast wat jij zegt: mocht het mis gaan is steun en begrip ook fijn!

Mocht ik nu zwanger worden dan houd ik het denk ik wel nog even stil. Ik heb nog net niet afgestudeerd en denk wel dat ik kritiek krijg als ik er nu voor uit kom.. Daar zit ik helemaal niet op te wachten, wil gewoon dat mensen net zo blij zijn als dat ik ben als ik het zeg;) Dus ik zou nu netjes de drie maanden grens afwachten, dan ben ik ook net afgestudeerd en dan kan het allemaal:)

Maargoed, ik voel me totaal niet anders dan normaal dus ik denk dat ik nog een ronde mag wachten:(

Boerin ook fijn dat de zwangerschap goed gaat!

En Monic, hoe gaat het?? Ben ook reuze benieuwd!! Het is tot nu toe een positieve maand wat betreft de testen;)

En lief dat je dat hoopt Ezria:) Hoop het voor jou natuurlijk ook enorm! Voor iedereen natuurlijk:p Hoop echt dat we hier snel een zwangerschapsclubje van mogen maken!

15. boerin

boerin Lid

3 apr 2014
    30
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Picasso ik heb het ook al heel vroeg verteld. En ook aan andere familileden. Maar deze konden helaas niet hun mond houden en voor ik het wist stond het op facebook. Grrr

Gelukkig heeft t er maar drie uur opgestaan maar wel op een zondagmiddag. Nou ja uitendelijk na 11 weken had ik het openbaar gemaakt.

Weet zeker dat ik bij de volgende wat langer wacht. Alhoewel het wel leuk is om er lekker over te kunnen praten. Daardoor geniet je er denk ik ook meer van.

Indy ik kan me in jou situatie goed voorstellen dat je er mee wacht tot na de studie mocht je zwanger zijn.

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oei balen van de facebook zeg!!

Hier alleen aan ouders/schoonouders en zusje verteld, met strikte instructies: NIET op Facebook! Is ook niet gebeurd, was wel echt pissig geweest als dat wel gebeurd was zeg!!

Uiteindelijk met veertien weken op Facebook gezet (met twaalf of dertien weken verteld aan andere familie en vrienden).

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oehhh daar zou ik echt boos om zijn boerin :x

18. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oeh boerin daar zou ik idd ook boos om zijn...

Pff kan wel janken ben alweer ongesteld!:( had net voor deze week een afspraak gemaakt bij de dokter..

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ah nee toch Ezria.. Dikke knuf! :(

20. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek

Dankje lieverd. Baal er wel van.. Tijdens mijn menstruatie ben ik ook altijd behoorlijk snel emotioneel dus voor vriendlief is het ook niet leuk als ik bij wijze van elke week moet huilen als er een vlieg dood is haha :)

Toch maar eens verder gaan zoeken wat het kan zijn.. Lijkt me heel bijzonder (en bijna niet mogelijk?) als ik een cyclus heb van 12 dagen o.i.d.

Hoe gaat het met jullie??:)

Deel Deze Pagina