Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ah Ezria:( Balen zeg!! Ook dikke knuffel vanuit hier! Ik zou gewoon de afspraak door laten gaan want ik zou het gewoon wel even laten uitzoeken hoor! Lijkt me dat het lastig is met zwanger worden maar het is vooral totaal niet fijn voor jezelf!! En het is echt niet standaard hoor, dus als je verteld hoe en wat dan denk ik echt wel dat je even langs mag komen..

Hele dikke knuffel meid! En ik hoop dat je snel wat meer weet...

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hee mag ik me bij jullie aansluiten?

Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje en wil ook graag jong moeder worden haha.
    Ik ben zelf 19(bijna 20) en mijn vriend is 25(bijna 26).
    Ik ben sinds december/januari 2013-2014 gestopt met de pil. Zit nu in mijn vierde ronde. Iedere keer al gedacht dat het wel raak zou zijn maar helaas.
    Helaas kunnen we alleen maar klussen in het weekend i.v.m. erg druk savond's en er weer vroeg uit.
    Ik heb het tegen niemand vertelt dat mijn vriend en ik voor een kindje gaan want dan gaan mensen zeggen dat we nog maar een paar jaar moeten wachten.
    Mijn NOD is 7 mei dus ben benieuwd. Hopelijk is het nu een keer raak haha. :)

Groetjes Repeltje

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom Repeltje! :D

4. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Welkom repeltje!! Ik hoop het ook voor je! :)

5. Repeltje

Dankje ik hoop het ook voor jullie :)

6. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oke dames ik moet het toch even lekker kwijt. Zaterdag zijn vriend lief en ik even wezen winkelen voor ons mooie huisje wat steeds meer de vorm gaat krijgen van een prachtige (tenminste voor ons:)) woning/ons eerste liefdesnestje.

Wat vinden jullie?:D

We willen nog een mooie kledingkast laten maken speciaal op maat zodat we allebei onze kleding erin kwijt kunnen (we hebben teveel allebei haha) en we gaan nog een groot bureau maken zodat ik daar mijn studeerspullen kan neerleggen en hij bezig kan met zijn ict zaken qua werk. Daarnaast willen we misschien nog een klein kastje voor in de woonkamer maar dat is een zorg voor later. We gaan volgende week eerst de kast in elkaar knutselen en bestellen en ons eigen bureau maken. De slaapkamer willen we nog afmaken door onze boxspring een mooi hoofdbord te geven en de kleur van onze boxspring aan passen aan de kleur van ons interieur! (foto's volgen nog als het af is)

Daarnaast willen we nog een nieuw surround system (vriendlief weet daar alles van en ik niet haha) en moeten alle kabels nog weggewerkt worden in gootjes e.d. [vriendlief doet dit ook voor zijn werk en heeft een beetje last van perfectionisme dat die alles goed wil hebben, wat ik overigens niet erg vind hihi]

Ik ben zo enthousiast over ons eerst echte liefdesnestje, vriendlief woont er al een tijdje (4 jaar) maar ik natuurlijk nog niet.
    Sorry, ik moest het even kwijt ben er zo enthousiast over.. Even niet denken dat ik alweer ongesteld ben haha :p

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    ×NODlijst Jong moeder worden van de eerste in 2014!×

NOD april 2014
    10 april: Monic, 1ste kindje, ronde 1
    21 april: Indy22, 2e kindje, ronde 1

26 april: Ezria, 1e kindje, ronde 5

NOD mei 2014
    06 mei: JMay, 2e kindje, ronde 5
    07 mei: Repeltje, 1e kindje, ronde 4

In afwachting:
    Micchan, 2e kindje

Wanneer verwacht/is je NOD?
    Testje04, 1e kindje, ronde?, NOD Datum?
    Geneeke, 1e kindje, ronde 8, NOD Datum?
    Waardevol, 1e kindje?, ronde 1?, ontpillen?

Over tijd:
    Zwanger:
    Boerin, 1e kindje!
    Picasso91, 1e kindje!
    Lynnetjee, 1e kindje!

Bijzonder als ik nu mijn eigen cyclus van 13/14?! dagen aanhoud blijf ik dezelfde NOD datum houden. Mijn lichaam is heel bijzonder haha :p Nouja, deze week heb ik een afspraak bij de dokter en wie weet heb ik wel een hele korte cyclus (hopelijk wel alles goed werkend e.d. daar ben ik een beetje bang voor dat dit niet zo is..)

@Repeltje, ik heb je op de lijst gezet op 7 mei! Die datum onthoud ik goed want dan wordt vl 27 jaartjes jong!!:D

8. Repeltje

@Ezria
    Ik vind jullie liefdesnestje er heel leuk uit zien! Haha is je vriend icter dat ken ik wel haha ik studeer daar zelf ook voor haha. Maar ziet er echt heel leuk uit snap wel dat je enthousiast ben erover! VL en ik zijn ook langzaamaan huisje aan het maken. Heel spannend!
    Wel balen dat je weer ongesteld ben hopen dat alles goed is. Maar misschien is je lichaam beetje in de war.

Dankje voor me op de lijst te zetten :). Haha ja dan zal je die datum vast wel onthouden ja :)

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @Ezria mooi zeg ! vooral de vloer ook !
    word vast helemaal top

10. boerin

boerin Lid

3 apr 2014
    30
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Welkom Repeltje leuk dat je ook moeder wilt gaan worden

Ziet er netjes uit Ezria. Wel vervelend dat je ongesteld bent geworden. Daarom goed als je, je gedachten even bij iets anders leuks kunt houden.

Hier gaat verder alles redelijk goed. Ik kan alleen niet zo makkelijk meer lopen omdat mijn stuitje/ bekken zo'n zeer doen. Misschien toch maar eens naar de fysio. Want het is eigenlijk te vroeg voor bekkenpijn.

Ook ik ben aan het klussen in mijn huis vandaag en gister de trap kaal gemaakt. Wat een karwei is dat. En de schilder is aan het schuren en die gaat straks beneden en boven schilderen dus wordt dan helemaal mooi.

11. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ziet er mooi uit zeg Ezria!! Echt fijn om een huisje voor samen te maken ipv dat je bij hem intrekt he?

En welkom repeltje! Jij dus ook nog aan het studeren:) Moet je nog lang? Ezria en ik zijn ook nog aan het studeren (misschien nog wel meer mensen waar ik het niet van weet?)
    Wij zouden allebei vd zomer afgestudeerd moeten zijn:D

Leuk hoor dat je jong moeder wilt worden!! Snap wel dat je familie je heel jong vind met 19.. Waarom willen jullie nu al voor een kindje gaan als ik vragen mag? Begrijp me niet verkeerd.. ik vind het niet verkeerd of iets hoor, ben zelf ook jong moeder he;)
    Ben gewoon benieuwd:p
    Hoop voor jullie dat het snel raak is!!

Benieuwd hoe het met Monic is!

Na haar ben ik nu de eerste met mn nod volgens mij! Aftellen is begonnen.. maar moet nog een hele week wachten, stom!!!
    Voel me trouwens nog steeds niet zwanger:( Had gehoopt me nu misschien toch een beetje zwanger te gaan voelen maar nog steeds nul komma nul

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ja, heel mooi Ezria!

Welkom Repeltje!

@hier: MOE (en bij opstaan beetje draaierig af en toe)

Ik heb gisteren even Monic gezocht, laatste berichtje op ZP was van 10 april en haar banner zegt nu overtijd.. spannend!

13. Kinderwens 23

15 apr 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen!!

Ik ben hier nog maar net nieuw! Ik ben ook nog jong en we zijn bezig voor ons eerste kindje, het is allemaal spannend voor ons..

Zijn jullie al tijdje bezig?

Groetjes!

14. Repeltje

Welkom Kinderwens23 :)

@indy22
    Ja ik studeer als het goed is dit jaar af :) Mijn vriend werkt al fulltime dus dat is wel fijn.
    De reden waarom we al een kindje willen is vooral omdat me vriend 6 jaar ouder is dan mij. En hij wil niet graag een oude papa zijn(zijn ouders waren er ook jong bij).
    En omdat hij al een neefje heeft vind hij het leuk als er niet al te veel leeftijdverschil in zit. Anders kunnen ze niet lekker met elkaar spelen hihi. En ik vind het zelf ook heel erg leuk :) heb altijd al gezegd dat ik jong moeder wil worden.
    Maar buiten dat zijn we niet echt serieus aan het klussen we zoeken niet echt de vruchtbare dagen uit maar kijken gewoon wanneer we het zelf willen en dan zien we het vanzelf wel of we een wondertje krijgen of niet :). Maar de voornaamste reden is nog dat we allebei heel graag een kleintje willen.
    Als ik dit jaar zwanger zou worden ben ik al wel 20 voordat ik beval. Of misschien 21 als het langer duurt.

Aftellen tot NOD is echt vervelend ja.

@Picasso91 gefeliciteerd met je zwangerschap :)

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw Ezria, mooi zeg!

Welkom Kinderwens!

Vriendlief is ook 25 en ik was 19 toen ik beviel (had 20 moeten zijn, maar toch), gaat prima hoor! Zolang je aan de basisbehoeften en vooral liefde kunt voldoen, helemaal top! :)

@Hier: Bij frauenarzt geweest. Van binnen ziet alles er goed uit, mooi schoon. Wel weeeeer blaasontsteking.. ;)

16. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    HoiHoi,

Ik zou hier ook graag mee willen lezen/praten.. :)
    Ben zelf 21 jaar en mijn vriend is 22. Zit nu in ronde 1, erg spannend dus allemaal.
    Zelf ben ik gastouder bij mensen aan huis, dus ben (bijna) elke dag met kleintjes bezig, wat ik erg leuk vind maar waardoor mijn verlangen alleen maar groter word.

Oh oeps ik zit dat dit topic gaat over 2014.. dat ga ik niet meer redden ben ik bang ;)

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Volgens mij bijna niemand van ons, behalve degenen die NU positief getest hebben, hahaha :D

Laten we het dan maar houden op 'Zwanger worden en je moeder voelen' haaahahahahaha :p

Welkom in ieder geval, vroeg me al af of je hier zou komen meeschrijven!

18. Repeltje

Dat is leuk om te horen Micchan. Je hebt wel gelijk zolang je aan alle behoeftes kan voldoen is het goed. En vooral veel liefde kan geven :).
    wel leuk dat ik niet de enige ben met op "jonge" leeftijd een kinderwens

19. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Welkom ciprilla:) En ik lees de titel gewoon als "moeder willen worden in 2014 of in elk geval zwanger proberen te worden in 2014;)"

En repeltje, fijne instelling, gewoon niet opletten en als het gebeurd dan gebeurd het.. Gaat je een hoop stress, wachten en geldverspilling aan testen schelen als het je lukt:)

Ik wilde ook altijd jong moeder worden!! Uiteindelijk door mijn studie toch nog gewacht tot ik onverwachts dus zwanger raakte en op mn 22e moeder werd. Maar zou het zo overdoen! Erg fijn om jong mama te zijn!

Fijn dat alles er goed uitzag micchan! Wel rot van die blaasontstekingen steeds.. zit je al streng aan de cranberry poeder? Ik heb tijdens mijn zwangerschap drie maanden af en aan blaasontsteking gehad. Antibiotica gehad en cranberrykuren enz. enz. maar wat mij er uiteindelijk vanaf heeft geholpen (naar mijn idee) is consequent elke dag veel water drinken (minimaal drie liter, is nog best een karwij hoor:p)
    Drink nu nog steeds minimaal twee liter op een dag en als ik even een paar dagen verslap en wat minder drink heb ik meteen weer last, heel stom.

Hier nog zes dagen tot ik kan testen!! Maar tegen die tijd zit mn man in het buitenland voor zn werk dus ik denk dat ik nog een week ga wachten als ik dan niet allang ongesteld ben geworden.. Als we gaan testen wil ik in elk geval samen zijn:)

edit: waar woon je eigenlijk micchan? Je hebt wel eens verteld dat je in het buitenland zit, maar wel buitenland:p?

20. Repeltje

Welkom ciprilla. :)

Deel Deze Pagina