Oei Indy dat lijkt me echt niet fijn, zon klein stukje nog maar kunnen lopen. Haha Jmay wat leuk dat hij er zo mee bezig is. Succes met klussen Ezria ik kan me voorstellen dat, dat zorgt voor de nodige spanning. Goed dat je voor vervolgonderzoek kan gaan. Dat doen ze namelijk ook niet zo snel. Ook al heb je een hele goede reden. Vandaag ben ik bijzonder moe ik heb echt geen zin meer om iets te doen. Maar vanavond moet ik nog wel net als vanmorgen de koeien melken, dus ik ga nu nog maar even bijslapen. Herkennen jullie dit ook? Ik heb gister en vandaag ook nog in de tulpen gewerkt bij een kweker. Dus ik denk dat ik daarom extra moe ben. K zit dan namelijk al gauw aan een werkdag van 9a 10 uur. Ik wens jullie allemaal een fijne Pasen.
Jmay en indy succes met wachten straks, hopen dat het raak is. Ezriah, hopelijk vinden ze een oorzaak en is die makkelijk te verhelpen. Boerin, ik ben zoooo moe! Ben al kapot als ik even naar de winkel geen en weer fiets. Gisteren voor het eerst weer bijna tien uur als oppas gewerkt en je kon me echt opvegen. Vandaag weer en hoop echt dat ik het volhoud. Had vorige week aan mn baas, moeder van oppaskinderen, verteld en ook dat ik heel moe was maar het lijkt eerder alsof ik nu meer moet doen dan dat ze er rekening mee houdt. Kreeg gisteren en vandaag enorme boodschappenlijst om te halen en moet nu ook nog met jongste kind de stad in naar paasevenement met duizenden mensen.
Oh picasso, succes! Weet echt nog precies hoe hondsmoe je aan het begin kan zijn Zet m op, en kleintjes kosten dan ook nog eens veel energie meestal Ik zou met bekkenklachten trouwens heel voorzichtig zijn met lichamelijk zwaar werk hoor boerin! Echt, als je nu een fysio zoekt en meteen rustiger aan gaat doen heb je echt nog een redelijke kans om het op dit niveau te houden maar als je nu al doorgaat en de fysio uitstelt ben je straks met een beetje pech kapot. Ik zat met 17 weken thuis omdat ik echt niét meer kon werken, hoe graag ik ook wou! En Ezria, heel fijn dat de arts echt naar je ljuisterde! Kan me voorstellen dat je de klachten erg griezelig vindt als je familie hebt die vroeg in de overgang zijn gekomen.. Hoop echt voor je dat dat het niet is en dat de gyn iets voor je kan doen zodat je hopelijk binnen een jaar een mooi kindje in je armen mag houden Hier 12 dpo een sensitest gedaan met ochtend urine, niks nada noppes. Dus wachten tot de menstruatie doorzet Hopelijk komt t dan iets eerder dan normaal zodat n eisprong misschien net plaats vind voor mn man naar het buitenland vertrekt voor zakenreis, maar ben bang dat t net samen gaat vallen.. Dus op naar juni! (klinkt nog zooooo ver weg) Hoop dat jullie deze of volgende maand meer geluk hebben!!
Picasso, wat raar dat jou werkgever zo weinig rekening met je houd. Als het zo blijft moet je denk ik wel een beetje je grenzen aangeven. weet ik, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Indy, ik ga ook deze week naar fysio want dat kan niet anders. Ik was gisteravond ook ziek. Heel raar opeens werd het zwart voor mijn ogen terwijl ik gewoon zat. Daarna koude rillingen over me heen en hoofdpijn. Maar vandaag voel ik me weer beter. Hebben jullie het positieve topic gezien? Is echt leuk, ik heb ook een berichtje geplaatst.
@indy22 Is je menstruatie nog doorgezet? Hmm juni klinkt wel ver weg ja maar voor je het weet is het weer juni.
Ja helaas doorgezet.. Echt mega veel buikpijn nog steeds Maar inderdaad waar wat je zegt, lijkt nu heel lang maar als je er later op terugkijkt maken die een of twee maanden natuurlijk helemaal niet uit... Jij succes vandaag haha
Hmmm dat is wel balen. En dan vooral die buikpijn.. Ja precies als je er op terug kijk is het niets. En denk maar zo nieuwe ronden nieuwe kansen! Haha dankje ik zou vandaag me ei hebben maar heb nog niets gevoeld dus geen idee.
even ego hoor.. ben de laatste tijd erg druk met mijn beste vriendin. Toen ze 22 weken zwanger was had ze al een hoge bloeddruk en is de week daarna opgenomen geweest voor een dag, nu had ze gisteren opnieuw een hoge bloeddruk maar blijkt ook dat de baby 4 weken achter loopt op de groei. Ze is vanochtend met spoed overgebracht naar het VU waar ze een vruchtwaterpunctie, echo en een longrijpingsspuit heeft gekregen. Voor nu proberen ze het te rekken maar waarschijnlijk gaan ze de baby halen met 30 weken doormiddel van een keizersnede. Voor nu ben ik dus flink aan het zoeken naar wat leuke setjes kleding in de kleine maatjes ( 38,44) We bellen en appen veel samen zodat ik haar toch nog een beetje kan steunen. Zaterdag gaan mijn man en ik richting het VU zodat we haar nog even lekker kunnen knuffelen en haar en natuurlijk ook haar vriend een hart onder de riem kunnen steken. Ik vind het zo rot voor hun, ik ben er zelf ook helemaal emo van en daar reageert J. ook weer op. Mijn vriendin zegt zelf ook, komt gewoon omdat we zo close zijn met elkaar dat het mij ook diep raakt dat het zo moet lopen, en dat de onzekerheid ons opbreekt.
JMay wat heftig is dat. Maar wat lief dat je die vriendin zo steunt dat kan ze waarschijnlijk wel erg waarderen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Voor jullie beide veel sterkte.
Hoi iedereen! Een hele late reactie van mij.. Schaamschaam! Hoe gaat het met iedereen? Ik heb van de week met vriendlief flink geklust in ons paleisje. We hebben nu bijna alles af! Daarnaast ben ik naar de gyn geweest en bleek het dat ik weer een cyste heb zitten in mijn eierstokken (toen ik 12 was ook al een keer, toen ben ik aan de pil gegaan om dat te voorkomen maar nu ben ik dus gestopt..) @JMay hoe gaat het nu met je vriendin en de kleine? Zal weer eens wat actiever worden. Voel me nu een stuk beter dus kan makkelijk!!
Mooi Ezria ! Idd wat gaan ze met se cyste doen ? Doet dat ook pijn ? Of kwam je er per toeval echter bij de gyn? Met mijn vriendin gaat het goed en de kleine meid ook Ze is donderdag geboren en zondag mochten we langs komen km haar te bewonderen. Ze weegt slechts 650 gram en is dus echt iniminie. Veder gaat het super ze heeft nog geen enkele dip gehad
@Ezria wat is het mooi geworden! Oei wat gaan ze met die cyste doen? @Jmay Oh dat is goed om te horen dat het goed gaat met de kleine van je vriendin. Is wel een heel klein babytje dan woow.
Ezria wat ziet het er mooi uit. Vervelend van die Cyste wat gaan ze nu doen? Jmay wat een klein babytje hoop dat het goed blijft gaan Vandaag luisterde mijn vriend aan mijn buik en hij hoordeallemaal geklots. Nou dat is is dus ons babytje. Echt heel leuk dat hij dat kan horen. Zo wordt het wat echter voor jem.
Vervelend zeg van die cyste Ezriah! Hier gaat het super. Ben wel vet moe, duizelig en heb geen eetlust (soms ook erg misselijk) maar we hebben gistermiddag de intake en eerste echo gehad en zag er perfect uit. Ik weet vanwege ovulatietestjes en voelen van eisprong vrij zeker dat ik 8,1weken ben maar ze maten het kindje al op 8,3 dus het omtwikkeld zich heel erg goed. Mooi kloppend hartje, groot duidelijk hoofdje en ook al armpjes.. foto volgt later, ik moet zo met de trein.
Ben nu bij mijn ouders en kon even op de pc.. dus hier is ie dan: Bekijk bijlage 393539 Links ronde ding is dooierzakje, rechts hoofd en met btje fantasie boven en onder een armpje.. het hartje klopte ook mooi. Helemaal blij
@Micchan @Jmay @Repeltje @Boerin @Picasso91 Thanks iedereen, ben er ook wel super trots op! We zijn er even mee bezig geweest om alles te krijgen zoals we wilden maar nu begint het toch echt ons paleisje te worden! Ik heb een hormonenkuur gekregen die ik moet slikken en daar moet ik als het goed is flink van ongesteld gaan worden. Daarna als dat "over" is moet ik terugkomen en dan hopen ze dat het weg is. Als het dan nog niet weg is moeten ze gaan kijken wat ze er aan kunnen gaan doen om het alsnog weg te krijgen. Ik heb er geen pijn aan, ik was alleen de hele tijd ongesteld. Ze hebben een echo gemaakt en daaruit zagen ze dat er weer zo'n vervelende cyste zat. Ik moet zeggen de vorige die ik wel had, waardoor ik juist NIET ongesteld werd (zo'n 8/9 jaar terug) die deed wel echt ontzettend zeer.. Dus had het niet verwacht maar ach, we gaan er voor nu wachten totdat het gaat bloeden... (ben ik net niet meer ongesteld krijg ik zo'n hormonen kuur hahaha ) @Jmay Wat ontzettend klein zeg zo'n poppetje. Ik hoop dat het goed blijft gaan en je vriendin heeft geluk met zo'n vriendin als jij! Sterkte! @Picasso91 Wat een ontzettend mooie echo!!Hopelijk ben je binnenkort niet meer zo snel moe en heb je wat meer eetlust en ben je niet meer zo misselijk!