Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik kom ook gezellig meekletsen als dat oke is!

Ik ben 23, ik heb een maand geleden een miskraam gehad, dus zwanger geworden door mijn nexplanon heen wat heel zeldzaam is. Vriendlief en ik hebben daarna besloten om er gewoon voor te gaan.

Volgende week dinsdag gaat mijn nexplanon eruit en we laten de natuur z'n gang gaan (geen ovutesten e.d.). Voor mijn nexplanon had ik een 28-30 dagen cyclus (en mijn ongi is wel 7-8 dagen lang :() dus ga er vanuit dat ik dat weer ga hebben. Ik lees dat sommige vrouwen na het verwijderen al direct weer vruchtbaar zijn. Ga hem maar niet meetellen als ronde, maar wie weet...

:D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Repeltje: Ik heb er niet enorm veel verstand van, maar ik denk dat het inderdaad twee kanten op gaan.. Wellicht morgen of woensdag weer testen?

Melliemuis: Welkom! Dikke knuffel :( Wat onwijs spannend nu!

3. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

@Micchan: ik heb net weer een test gedaan maar helaas weer negatief.. Nu woensdag maar testen als het dan nog niet is doorgebroken.. Al ben ik bang dat het elk moment kan doorbreken. VL en ik hopen natuurlijk van niet maar lijkt me erg sterk dat het nu nog positief kan zijn na 2 negatieve testen.. Dus ga er maar van uit dat ik ongi wordt al hoop ik dan zo snel mogelijk zodat volgende ronde kan beginnen want zo is het niet echt makkelijk... En iedere keer die teleurstelling is ook niet leuk dus ga nu proberen te wachten tot woensdag. Ik testte net alleen wel met avondurine en had gewoon normaal gedronken(weet niet of dit veel uit maakt) en of het persee met ochtendurine moet. en weet natuurlijk niet precies wanneer mijn eisprong is geweest is ook erg vervelend.

@Melliemuis welkom! Awh veel sterkte:( het is te hopen dat het al eerste ronde raak is! :D Maar wie weet ben jij wel extra vruchtbaar aangezien je door de nexplanon zwanger ben geworden! :) VL en ik laten ook gewoon de natuur zijn gang gaan hihi!

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Micchan: Bedankt :D

Repeltje: Grappig dat je dat zegt eigenlijk. Mijn moeder is super vruchtbaar. Ze werd zwanger van mij door de pil heen en van mijn zusje terwijl ze een koperspiraal had. Daarna heeft ze haar eileiders afgesloten. Een jaar later had ik nog een zusje. We waren allemaal behoorlijk ongepland maar zeer gewenst haha. Mijn zusje werd ook zwanger door de pil heen een paar maanden terug maar heeft na 9 weken ook een miskraam gehad. Het zit in de familie, pffff. Je gelooft het bijna niet..

5. Repeltje

Hopen dat het bij jou dan ook weer snel raak is Melliemuis! Zal wel heel leuk zijn!
    Haha woow dan was je moeder echt super vruchtbaar als ik zo lees wouw dat ik dat ook had haha. Zelfs nadat haar eileiders waren afgesloten zwanger geraakt? Klinkt echt onwerkelijk haha dacht altijd dat je dan echt niet meer zwanger kon worden haha wauw de wonderen zijn de wereld nog niet uit haha.

6. Repeltje

Hmm denk toch dat ik zo ongesteld ga worden. Krijg last van mijn knieen heb ik vaak als ik al ongesteld ben. Maar nog geen bloed te bekennen en geen bloed geeft moed toch?
    En meestal krijg ik pas last van me knieen als ik het echt al ben. Dus hoop dat dit op wat anders duidt. Want krijg je ook menstruatiesymptomen als je zwanger ben?

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja kan heel goed, ik dacht dat het elk moment los kon breken en had opeens een positieve test in m'n handen :)

8. Repeltje

Dat klinkt wel heel positief micchan haha dat geeft me weer beetje hoop :D Ik laat het jullie weten :D

9. Repeltje

Helaas toch ongesteld geworden.. Volgende ronde hopelijk meer geluk. :)

10. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Balen Repeltje :(

Hier net een telefoontje van de HA, mijn nexplanon gaat er morgen al uit! :D

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    He wat rot Repeltje, dikke knuf :(

Zo gaat snel dan he, Melliemuis! Fijn! :)

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Jep, kan niet wachten tot dat ding uit mijn arm is! Hoop alleen niet teveel opmerkingen te krijgen van de verpleegkundige omdat ik hem nog maar een jaar heb. In dit land is vrijwel alle zorg gratis is, en dan voel je je direct zo schuldig haha. Maargoed, ik betaal zat belasting. Dat dan weer wel..

13. Repeltje

Dank jullie wel.. Voel me best rot maarja beter dan en negatieve test en geen bloed. Hoop dat het volgende ronde misschien raak is.. Gaat nog best lang duren zo voor me gevoel(Ben stuk ongeduld maarja)

Woow melliemuis dat is al snel! Ben benieuwd hoelang het bij jou ga duren of hoe kort hihi

14. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hallo iedereen! Sorry beetje afwezig geweest door de ongesteldheid die ongeveer in 10000voudig keer zo erge hoeveelheid is doorgekomen. Normaal gesproken ben ik al best (zeg maar gerust heel erg) heftig ongesteld maar met zo'n hormonenkuur is de bom gebarsten.. Nu wordt het gelukkig wat minder en heb ik weer meer zin om dingen te ondernemen! Morgen naar de gyn om te kijken hoe het staat qua cystes e.d.

@Repeltje,

Wat naar dat je ongesteld bent geworden, hopelijk toch de volgende ronde raak!! Knuffel!

@Melliemuis,

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad, hopelijk ben je snel weer zwanger en welkom bij ons "clubje" gezellig!!

@Iedereen,

Vriendlief en ik hebben helaas besloten dat we even gaan stoppen met onze kinderwens om mij even de rust te geven die ik nodig heb. Ik maak mezelf helemaal gek en met die cystes erbij ook.. Dus eventjes een pauze, maar desalniettemin (is dat één woord?) hoop ik wel dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn en zal ik nog altijd hier te vinden zijn!! :D

15. Repeltje

Awh ezria dat is wel balen zeg vooral dat je zo erg ongesteld ben. Hopelijk slaat de hormonen kuur aan. Wek verstandig om even een rust periode in te lassen vooral met die cyste. Wel verstandige keuze van jullie Hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt bij de gyn en dat je snel weer verder kan! Zal voor je duimen! Laat je het wel weten hoe het is gegaan? Vind het echt rot voor je :(
    Dikke knuff :)

16. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oh balen Ezria! Hoop dat de hormonen hun werk doen, even resetten en dan snel hopen dat het raak is!

Mijn nexplanon is geschiedenis :D

De verpleegkundige was alleen niet te spreken over dat ik zwanger was geworden door de nexplanon heen, alsof het mijn schuld was. Ik had moeten bellen na mijn miskraam. Ben ook even heel boos geworden. Ik had ook echt zoiets van 'doe je werk en haal dat ding er maar gewoon uit..' Niet precies gezegd, maar mijn gezicht sprak waarschijnlijk boekdelen ;)

Volgens de ha (wel een normale vent) kan ik inderdaad direct weer vruchtbaar zijn (als ik dat al niet was, hah). Het valt natuurlijk niet te voorspellen wanneer mijn eisprong is maar we gaan er nu gewoon voor. Ik krijg er al helemaal kriebels van hihi.

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wat is het rustig hier! Hier ook niet veel, migraine en een beetje bloedverlies dus volgens mij komt mijn ongi eraan. Heb het bijna gemist!

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Lijkt me een moeilijke maar goede keuze Ezria.. Dikke knuffel! Ik hoop dat je de rust krijgt die je nodig hebt en jullie er over een tijdje weer met frisse moed tegenaan kunnen en het dan snel lukt! Gelukkig blijf je wel :D

Wat een achterlijke verpleegkundige, Melliemuis! Verder natuurlijk spanneeeend, nu gaat het echt beginnen :)

19. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Iedereen die het wil weten,

De cyste is gelukkig weg!!! :D Alles zag er schoon uit en de gyn gaf ons eigenlijk "groen licht" om weer verder te gaan. Zelf hebben we nog even besloten om gewoon 2 maanden niks te doen. (tenminste niet bewust natuurlijk) We zien wel wat er van komt :).

@Melliemuis,
    Ja het is inderdaad rustig hier haha. Wat een nare verpleegkundige is dat zeg.. alsof het ten eerste haar wat aangaat en ten tweede jij kan er ook niks aan doen dat je er door heen zwanger bent geraakt.. Alsof het jou schuld is.. Je bent gewoon erg vruchtbaar, hopelijk nu ook nu de nexplanon eruit is :D Wel spannend hoor!!

Hoe is het met iedereen? Ik ga binnenkort maar weer eens bezig met de NOD lijst haha, zie dat die een beetje achterblijft, oeps! :p

20. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Knuffel terug, tuurlijk blijf ik, ik vind het geweldig om met zo'n leuk clubbie/cluppie te praten!! En ik hoop dat het voor jullie allemaal heel snel raak is :D Wij gaan er over een aantal maanden weer voor of het moet in één keer raak zijn dan is het wat vervroegd natuurlijk :p.

Deel Deze Pagina