Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    waauw gaaf!
    bak je ook veel?

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Repeltje, jaaa pfff haha ik snap het ook niet ik leef nu voornamelijk van deadline naar deadline en omdat vriendlief goed voor me zorgt haha.. Zoveel gedoe dat afstuderen zeg haha :p Ja ben er heel blij mee! :D

@JMay & @Repeltje, vl en ik bakken veel, we vinden koken en bakken allebei super leuk en we zijn altijd als we de tijd hebben uren bezig met dingen uitproberen, koken e.d. VL vind pattisserie (brood bakken, koekjes e.d.) heel erg leuk [overigens ik ook] en daarom vonden we het toch tijd om deze "jongen" te halen haha. Door het koken/bakken verlies ik altijd een beetje de realiteit, het geeft meer een soort van "bevrediging" o.i.d. alhoewel ik nooit zelf kok wilde worden aangezien ik voordat ik mijn vriend leerde kennen nooit echt into koken was.. Maar nu kan ik er lekker van genieten, vanavond chocalate chip cookies gemaakt + deeg voor een brood zodat we die morgen lekker kunnen bakken :)

Nu zo maar eens lekker slapen, VL is een spelletje aan het spelen en ik serie aan het kijken maar mijn ogen vallen bijna dicht haha. Slaap lekker iedereen!!

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wat leuk ! ik ben zelf ook gek op bakken maar dan vooral cupcakes enzo hihi

sweet dreams, ik kom morgen me cb testje showen !
    hopelijk een goede uitslag!

4. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

@Ezria oh dat is wel heel leuk lekker bakken! Ik vind dat ook altijd heel erg leuk! Ja klopt echt veel te veel haha leuk dat leven van deadline naar deadline. En als ik nou heel goed in plannen was.. Nee bij mij moet alles op het laatste moment... Maar is een heel leuk speelgoedje voor als je van bakken houdt scheelt weer een hoop werk haha! Toevallig VL zit ook een spelletje te spelen en ik zit mijn werk te doen haha.
    Slaap lekker!

5. Repeltje

@Jmay Spannend! Ben benieuwd morgen! :)

6. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @JMay, ik ben zo benieuwd naar je CB test :D Maar aan die duidelijke strepen zo te zien verwacht ik wel dat er op komt te staan zwanger!! :)

Ik laat zoiezo even weten hoe het is gegaan bij de gyn!

Nou, hopelijk zijn we allemaal snel zwanger kunnen we allemaal meepraten haha :p

7. Repeltje

En Jmay heb je je cb test al gedaan? ben echt benieuwd!

Ja ezria ik hoop het ook dat wij lekker snel mee kunnen praten haha. Ik heb vandaag alleen maar wat last van lage buikpijn en rugpijn net of ik ongesteld moet worden maar dat kan nog niet.. :(

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hmmm, dat is niet leuk! Hopelijk is het niks en heb je deze maand een test in je handen die of een plusje weergeeft of zwanger weergeeft (of in ieder geval dat je zwanger bent) :D

Ik ga vanaf de volgende menstruatie mijn cyclus weer bijhouden e.d.

9. Repeltje

Ja hoop het wel haha :p
    Oke hopen dat je cyclus dan wel weer gewoon normaal is en dat het snel raak is :D dat we allemaal op roze staan haha.

Hebben we nog ergens een nod lijst?

10. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ha meiden,

Ik klets al in verschillende topics mee, maar het is ook zo gezellig op de site ;)

Mijn man en ik zijn sinds twee maanden bezig om zwanger te worden. Erg spannend! Vorige maand helaas niets. Maar dat had ik eigenlijk ook bijna niet anders verwacht. Ik voelde ook niets anders in mijn lijf dan anders.
    Deze keer is het wel anders. Heb al sinds een dag of 5 constant steken in mijn bm, al die dagen ook al hoofdpijn. Dus ik vind het nu erg spannend worden! Ik mag over een weekje gaan testen. Precies in mijn vakantie! Dus nog even geduld bewaren en maar hopen dat mijn lichaam me niet voor de gek houd!

Het is heerlijk om hier van me af te kletsen omdat ik het verder met niemand kan delen, dan alleen mijn man natuurlijk ;) Maar elke dag miepen over wat ik voel in mijn lijf lijkt hem ook een beetje te vervelen. Haha! Hoe spannend hij het ook vind ;)

11. Repeltje

Welkom anne1001 . :) wanneer is je nod? :)
    Hoop dataset voor jou snel raak is :)

12. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Mijn nod is op 9 juni... En ik hoop met je mee!!

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaa test gedaan !
    Vandaag is me nod

14. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik duim voor jullie allemaal!

Op naar.roze dames !

15. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Jaaa!! Gefeliciteerd!!!

16. Repeltje

Super!! Gefeliciteerd jmay!!! :D

Mijn nod is 11 juni dus duurt nog even.

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Dankjewel !!

18. Repeltje

En voel je ook al een beetje symptomen jmay?

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee niet veel eigenlijk, enige wat ik merk is vermoeidheid
    maar geen misselijkheid of pijn in mn boobs

20. Repeltje

Gelukkig haha :). Weet je al wanneer je je eerste echo heb?

Deel Deze Pagina