GEFELICITEERD @JMay!! Ik gun het je van harte! Op naar een mooie zwangerschap en een brusje voor je prachtige dochtertje Wat leuk Anne dat je ook mee komt praten! Ik hoop voor je dat het meteen raak is! @Repeltje, ja ik hoop ook dat het regelmatiger word.. had verwacht het nu wel weer te zijn ben al 1,5 week ongeveer niet ongesteld dus dat is nieuw voor mij haha Ben benieuwd. Ik zal binnenkort weer eens de NOD lijst opzoeken! Wat is jullie NOD allemaal?
@jmay oh oke! ben benieuwd naar je eerste echo! @ ezria ooh dat is wel fijn dat je nu al 1,5 week niet meer ongesteld ben! hopen dat het nu allemaal goed gaat ! Mijn nod is 11 juni
Oh wauw, wat een leuk nieuws na zo'n lange stilte. Gefeliciteerd Jmay! hier alles prima. Vrijdag termijnecho gehad, baby bewoog super veel, echt geniaal om te zien. Rare sprongen en maaiende ledematen.. 30 juni gaan we een pretecho doen om erachter te komen of het een jongen of meisje is
Wat leuk zeg!! En wat leuk om zo'n echo te zien! Ik ga vanavond weer eens even een mooie lijst maken voor ons clubje!
vanochtend op mobiel maar nu via laptop dan nog even de echofoto's showen. eentje van hoofdje/gezichtje en eentje helemaal.. Bekijk bijlage 398591 Bekijk bijlage 398593
Dankjulliewel !. De intake staat op 26 juni en dan ergens eind juli de 12 weken echo Wat een mooie echo zeg ! Heb je al een voor gevoel wat het word of eigenlijk al.is ?
Moeilijk, moeilijk.. eerst dachten we allebei dat het een meisje zou worden terwijl we stiekem liever een jongetje wilden. Nu maakt het me eigenlijk niet echt uit wat het wordt maar heb ik toch stiekem het gevoel dat het een jongetje is.. nog precies 4 weken en dan weten we het!
Wauw picasso wat een mooie echo echt leuk! Het is echt al een klein mensje hihi. Ben benieuwd wat het wordt
Oh Picasso wat super mooi en fijn!!! Hier helaas minder goed nieuws.. ik voelde me al een tijdje onzeker over de zwangerschap en vanochtend helaas begonnen met bloeden.. eind van de middag heeft het echt doorgezet. Dus vanavond waarschijnlijk een miskraam We zijn allebei heel verdrietig.. Is gewoon klote! Maar aan de andere kant weten we nu wel heel zeker dat een tweede kindje echt is wat we willen.. Dus we gaan nu even kijken wat mn cyclus gaat doen en daarna gaan we er echt weer voor! Ben er even uit geweest, ook omdat ik dus zo onzeker was over of het wel goed zou gaan enzo.. Dus wat is het nieuws? Ezria, zijn jullie alweer aan het proberen of wachtte jullie nu nog even? Hoop dat jullie allemaal (inclusief mezelf haha) snel op roze mogen.. Jmay in elk geval een goed begin he
NEE! Dat meen je niet, wat ontzettend naar! Sterkte en een dikke knuffel. Ik snap dat je afwezig bent geweest de laatste tijd he bah.. Net het nieuws wat we allemaal niet wilden horen denk ik! Sterkte meid.. Het is wel fijn dat jullie nu zeker weten dat jullie voor een 2e willen gaan, dat het helaas zo moet gun ik je natuurlijk absoluut niet! Nogmaals sterkte. We gaan gewoon langzaamaan weer proberen, we zien wel waar het schip strand nu nog niet heel serieus met temperaturen e.d. gewoon "just for fun" om het maar zo te noemen.. @Picasso, wat een mooie echo's!! Gaaf zeg.. Je ziet echt al een mensje!
oh nee, Indy, wat naar! Je klinkt heel sterk vind ik, echt respect. Hopelijk gaat het snel beter met je en heb je ook snel weer een positieve test in je handen!
Hmm vandaag ook (alweer) ongesteld geworden.. Dus nu gaan we weer tellen voor mijn cyclus! Hoop wel dat het voor woensdag wanneer ik naar de gun moet over is. En de dertiende gaat zuslief trouwen dus dan wil ik er liever ook vanaf zijn!=)
Oh nu kan het tellen gaan beginnen ezria. Hoop wel voor je dat je er snel vanaf Ben ja. Ongesteld zijn is nooit prettig vooral niet voor speciale gelegenheden haha alvast gefeliciteerd met je zus!
Dankje @Repeltje Ja ik ben benieuwd, voelde het al wel aankomen, buikpijn/krampen ongelofelijk veel zin in slecht eten haha Dus nu gaan we weer tellen
Haha ja dat ken ik wel ja haha ik krijg op de een of andere manier als ik ongesteld ben ook altijd last van me linker knie haha wat dat er mee te maken heb geen idee. Maar ik heb nu constant dus het gevoel dat ik ongesteld wordt terwijl dat pas gemiddeld over 8 dagen is.. Wel last van me rug soms en flink wat dikke afscheiding(hoop niet dat je net aant eten was haha) en me buik is lekker aan het rommelen net of ik constant honger heb ofzo haha Nou flink aan de pijnstillers dan! Of val het bij jou altijd mee qwa ongesteldheidspijn?