@Repeltje, Hier is het elke maand echt feest.. NOT! Elke keer zo'n krampen maar ook echt ongesteldheid waarbij ik denk waar laat ik al dat bloed haha.. Daarbij ook nog eens humeur van heb ik jou daar, ene moment heel vrolijk andere moment zo chagie als de pest (sorry ouders, sorry vriendlief haha).. Dus ze kunnen dan de lol op met mij hahaha, arme vriend van me als ik straks bij hem in woon
@Ezria jij woont dan ook nog niet samen met je vriend? Wanneer ben je van plan bij hem te gaan wonen? Mijn vriend en ik wonen ook nog niet samen. Maar zijn wel druk al bezig met ons huisje
Nee we wonen nog niet samen. Ik doe mijn studie in Zwolle en hij woont in Rotterdam dus dat is echt niet te doen elke keer naar Zwolle.. we gaan als het goed is van de zomer rond juli/augustus samenwonen! Ahh gelukkig ben ik niet de enige haha. Waar ergens in het land gaan jullie samenwonen?
Dus jij woont nu in Zwolle? Wij gaan in Brabant wonen haha daar woon ik nu ook al in de buurt van Breda weet niet of je dat ken. Ik volg zelf me studie ook in de buurt van Breda. haha dan heeft je vriend geluk. Ik denk niet dat het deze periode is gelukt ik heb nu al weer last van me knie dat heb ik altijd voor me ongi dus denk dat het zo al door breek.. 5 dagen voor mijn NOD..
Hmmm... Ontzettend balen zeg.. Ik hoop natuurlijk voor je dat je positief test. Ja ik woon in de buurt van Zwolle nu. Niet in Zwolle zelf maar in een dorpje er vlak bij. Dus we wonen nu ook wel met de trein en bus drie uur van elkaar af. En zien elkaar vaak alleen in de weekenden dus voor ons zou het ook wel een wonder zijn als we juist op de vruchtbare dagen bij elkaar zijn.. maar straks als we samenwonen wie weet hihi. Ik hoop voor je dat je lichaam gewoon met je zit te sollen en je lekker niet ongesteld word! Leuk is het he om lekker met je huisje bezig te zijn? Ik kan niet wachten totdat vriendlief en ik echt een huis samen gaan kopen. Dit huis ga ik ook wel aan mee betalen maar staat niet op mijn naam en samen een huis kopen is toch wel een soort van droom van mij. Maar dan kopen we ook meteen ons droomhuis waar we oud willen worden. Dus ik wil daarvoor ook een vast contract e.d. hebben zodat we in ieder geval meer kunnen lenen als nu. Kan er nu al van genieten terwijl het misschien nog wel een jaar of vijf a 10 gaat duren hahahaha. Vriendlief kijkt altijd in het hier en nu en ik altijd in de toekomst dus qua dat betreft vullen we elkaar perfect aan
hmm dat is echt wel lang reizen ja. Mijn vriend en ik wonen niet zo ver van elkaar vandaan maar slapen vaak alleen maar in het weekend samen. Voor ons is het ook pas een beginnershuisje pas als ik ook een baan heb en hij een vast contract gaan we ook echt ons droomhuisje kopen maar dat ga ook nog wel lang duren denk ik haha . Net zoals je zegt eerst een vast contract dat is het belangrijkste. Had net al wat licht roze verlies met slijm (sorry haha) dus denk dat het gaat doorzetten.. Hoop het natuurlijk niet.. Dan is mijn cyclus nog helemaal van het padje af haha. Gebruikte jij gewoonlijk ovuluatietesten of niet? ik zit te twijfelen om die te gebruiken want als hij dan knalt en we zijn niet bij elkaar is het ook zo van ja.. en nu haha Zal straks bij ons beide wel beter gaan als we samenwonen haha Wie weet wel tegelijk een positieve test zal wel leuk zijn haha
Pff nog steeds licht roze bloed bij afvegen.. Geen idee of dit me ongi is of niet.. Het is nog niet donkerrood. en heb voor de rest ook nog geen buikkrampen(even afkloppen haha ) alleen me humeur is flink erg.. Super chagrijnig haha Leuk voor de mensen om me heen haha.. Maar dat kan ook komen omdat ik niet weet wat me lichaam allemaal aan het doen is.. Als het echt doorzet is in iedergeval me cyclus een stuk korter dan de vorige keer. Laat het jullie wel weten als het is doorgezet!
Mijn ongi is toch doorgebroken 5 dagen voor me nod. Op naar de volgende ronde. Nu is een keer hopen op meer succes haha..
Dankje ezria knuf terug. We gaan samen hopen voor snel positieve test voor ons beide. nu is me nod pas 4 juli duurt nog zo lang haha. Hoe gaat het nu bij jou? X
Ja het gaat goed mijn ongesteldheid is weer over dus we gaan er weer voor Vandaag maak ik echt even die NOD lijst.. Ja lijkt nog zover weg he vier juli... Pfff .. maar we gaan ervoor hihi. Brr, nog een paar daagjes en dan naar de gyn..
Oooh beter dat je ongesteldheid weer over is. Pff wil ik ook wel haha hopen dat het allemaal goed mee zit bij de gyn..
Gebruiken jullie ovulatietesten? ik wil er graag aan beginnen maar weet niet waar ik ze moet halen. Heb die van 123ovulatietesten op het oog die zijn daar lekker goedkoop. Zo krijg ik misschien mijn cyclus een beetje door.
Ik heb zelf nog geen ovulatietesten gebruikt, zie dat ik over je vraag heen gelezen had. Sorry Ik ga met de ovulatietesten aan de slag zodra ik bij VL in huis woon, wil mijn ouders er niet mee lastig vallen haha X
Hmm ja misschien is dat wel een slimmer idee ja haha! Anders heb je straks knaller kan je nog niets. Weten je ouders dat je bezig bent voor een kindje? Ik denk dat ik ook maar wacht is wel wat slimmer
Ze weten wel dat we graag een kindje willen maar niet dat we er mee bezig zijn. Mijn ouders zijn heel lief maar ik wil graag als ik toch een keer zwanger ben het eerst samen met manlief bespreken en niet dat mijn ouders meteen het weten
Haha ja precies Pff, vandaag maar even weer bezig voor de studie (waarom kan ik de motivatie toch niet vinden!!)