@Repeltje, hier gaat het goed Af en toe nog gerommel in mijn buik maar dat is gelukkig bijna over! Lekker rustig weekend gehad en nu weer lekker genieten van alles.
De rode duivel is weer op bezoek hier! Wel heel vroeg, maar ik sta er ook niet meer van te kijken. Op naar een normale cyclus! (of een zwangerschap natuurlijk)
Ohhhh wat leuk Picasso dat jullie een zoontje krijgen! @Melliemuis, op naar een zwangerschap. Hoop voor jullie dat het snel raak is en jullie een lieve plakbaby krijgen!! @Repeltje, het spiraaltje word 9 juli gezet. Helaas zie ik er wel als een blok tegenop omdat ik verhalen hoor dat het pijn doet en mijn pijngrens normaal behoorlijk hoog is maar op dat gebied niet zo Ben benieuwd.. En inderdaad soms zo heerlijk om gewoon even een weekend geen verplichtingen o.i.d. te hebben!
Oh het lijkt mij ook behoorlijk eng eerlijk gezegd te zijn. Hopen dat het allemaal mee valt en het gewoon geen zeer doe. En dat het snel gebeurt is. Zal aan je denken 9 juli! Gaan jullie van het weekend nog wat doen?
We gaan even lekker uit eten om te vieren dat deze opleiding afgerond is Voor de rest beetje huis opruimen, eens kijken of er wat oude spullen (lees: troep) weg kan haha. Voor de rest lekker rustig, ik heb voor mijn vervolg opleiding nog een stage nodig en heb maandag een sollicitatiegesprek dus ben benieuwd wat dat word En jij, gaan jullie nog wat in het weekend doen?
Oh.. en natuurlijk voetbal kijken! (moet toch iets hebben waarover ik mee kan praten, ik weet zelfs wat buitenspel is..) Mijn vriend is degene die niks van voetbal afweet. Meneer denkt zelfs dat als in de vorige wedstrijd Nederlands hands maakte in het penaltygebied van Mexico dat Mexico een penalty krijgt aan de andere kant van het veld .. De schat ook, hij weet er helemaal niks vanaf dat maakt het nog leuker en lachwekkender om naar te kijken!! Grinnik..
Aah wat goed dat je je opleiding heb afgerond gefeliciteerd! Een sollicitatiegesprek is altijd zo spannend he haha. Huis opruimen is ook wel is heel belangrijk haha. Ik ga van het weekend een weekend naar me moeder met VL. Is lang geleden dat ik haar heb gezien, dacht met kerst laatste keer. Is voor ons 2,5 a 3 uur rijden met de auto maar dat hebben we er wel voor over Ik ben ook echt een voetbalfan haha, ken ook alle regels en baal ervan als ze niet goed genoeg spelen haha. VL is ook gek van voetbal alleen die ga altijd lopen roepen van pak die bal enzo en dan denk ik echt zo van ze horen je toch niet haha Nou ik lijk wel testgek aan het worden xD heb net iets van 9 dpo een testje gewaagd en leek een heel licht tuurstreepje te zien maar dat zeg natuurlijk nog niets het is ook nog veel te vroeg en het is de uiterst gevoelige van z&k en daar hoor ik rare verhalen van. Dus ga nog nergens van uit
Welkom! Dan lopen we ongeveer even ver qua rondes. Ik word over minder dan een maand word ik 20 Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger