Oh dat is goed van je dat je wil gaan afvallen! En zoveel! Maar dan heb je wel een doel om te behalen ja Dankjewel dat je duimt voor ons Hoop dat dit ook de ronde is.
Dankjewel voor alle duimen die draaien hoop dat het gaat helpen en dat deze ronde onze ronde gaat worden!
Aah Dankje lief van je Ja sinds vorige ronde gebruik ik die hoop dat ik er deze ronde meer geluk mee heb
Zoooooo gisteren had ik even geen puf om te reageren omdat ik echt slecht geslapen had maar hier ben ik weer. Het spiraaltje is geplaatst en het plaatsen ervan deed niet echt zeer hooguit een vervelend gevoel. De gyn vond dat ik het erg goed deed aangezien veel vrouwen zelfs flauwvallen bij het plaatsen van een spiraaltje. Hij legde goed uit wat het nu allemaal deed en wat hij allemaal aan het uitvoeren was. Dus als iemand ooit in Zwolle en of omstreken een gyn moet deze dokter (Nij Bijvank) is erg fijn dus als je die toegewezen krijgt heb je een fijne begripvolle man: https://www.youtube.com/watch?v=pf8XdON1Hck (dit is de dokter) Gisteren een beetje last van mijn buik alsof het voelde alsof ik erge kramp had en ongesteld moest worden. Daarnaast had ik nog een beetje bloedverlies. Nu nergens meer last van De dokter was erg bezorgd en vroeg ook of ik ergens last van had en of ik anders even een kopje thee wilde na het plaatsen van het spiraaltje. Trouwens goed nieuws, de cyste kon hij nergens terug vinden!! Nu dus hopen dat die weg is (hij zei al dat die krampen ook konden komen dat de cyste is "losgeschoten"). Over 6 weken (20 augustus geloof ik) moet ik terug komen voor controle en gaat die een echo maken om te kijken hoe het staat met het spiraaltje en met de cyste. Ik ben benieuwd, moet zeggen had het veel pijnlijker verwacht. Had echt gedacht dat ik die heftige pijnen zou krijgen zoals bij mijn eerste cyste maar het voelde alleen "bijzonder". Gelukkig had ik dus ook een fijne arts misschien helpt dat ook wel
Oh wat fijn dat het allemaal mee is gevallen. Hopelijk heeft hij gelijk dat de cyste weg is dan is het helemaal mooi! Zo'n fijne arts is vaak wel heel prettig vooral bij zulke dingen. Lijkt me niets als je echt een arts heb die niets zegt ofzo. Echt fijn dat het allemaal is meegevallen Hoe gaat het nu? Nog steeds goed?
Hoi hoi! Repeltje ik heb nu helemaal nergens meer last van. Dus ben helemaal happy! Hoe gaat het met jou?
Ezria: Wat toevallig, ik heb een keer een afspraak bij hem gehad, fijne vent! Vind het ook een fijn ziekenhuis.
@Melliemuis, haha wat toevallig en is inderdaad een fijn ziekenhuis + een fijne man! Toch echt wel fijn als je voor zoiets naar een dokter gaat dat je een begripvolle man/vrouw hebt en niet zo'n dokter die het allemaal nog gênanter voor je gevoel maakt hihi. Hoe gaat het met jou meid?
Hier gaat het wel goed eigenlijk, ben best positief deze maand. Zondag een positieve ovulatietest gehad en ik heb het idee dat mijn ei gisteren is gesprongen. Dit weekend en vanmorgen nog geklust dus ik heb het idee dat het met de timing wel goed zit! En nu is het weer wachten, pffff.. Merk wel dat ik er ineens heel kriebelig in ben, dit is de eerste volle maand dat we volledig bewust bezig zijn (na 1 onverwachte zwschap, 1 rare zwangerschap alsnog door de nexplanon heen, en een 17-daagse cyclus) Hoe is het met de rest?
@Repeltje, ohhh wat heerlijk! Wij gaan dit jaar niet op vakantie want moet weer schoolboeken kopen van 1000 euro dus tja, dan maar liever een keertje niet op vakantie @Melliemuis, nou hopelijk gaat alles goed en heb je binnenkort een positieve test! En natuurlijk een plakbaby. Ik gun het jullie zo!! Hier gaat het heel goed, lekker aan het genieten van het weer. VL heeft nog geen vakantie dus gewoon lekker bij mijn ouders/zus e.d. zodat ik niet hele tijden alleen hoef te zitten hihi
Erg he dat wachten pfff. Ja snap wel dat je beetje kriebelig ben maar het zal bij jou vast wel weer snel raak zijn
Ohja dan snap ik het wel! wij hebben ook besloten dat het na deze vakantie een tijdje niet meer ga kunnen en vakantie in eigen land en eigenlijk totaal niet ver van huis maar ja dat is ook niet erg
Wij hebben helemaal geen vakantie geregeld. Misschien nog ff een paar dagen met een tentje ergens ff naar het zuiden maar het weer werkt behoorlijk tegen. Al hoor ik nu op dit moment op de radio dat er een 'hittegolf' onderweg is eigenlijk. Maar we willen ook nog een paar dagen naar NL met de auto, hopen dat ik dan met leuk nieuws naar mijn familie kan natuurlijk Verveel me hier dood op mijn werk trouwens. ZP werkt dan natuurlijk ook niet mee. Deze week heel veel administratie en kleine rotklusjes. Ik heb een timer nodig voor dit forum haha.
Haha achja vakantie thuis of ergens anders in NL kan ook heel leuk zijn het is maar net wat je er van maakt Haha Melliemuis moet wel een beetje om je reactie lachen want ik begrijp je helemaal. Ik moet ook een timer krijgen voor dit forum haha dan denk ik even eens lezen dit en dat.. en voor je het weet zijn we weer zo een uur verder.. Vriendlief heeft volgende week lekker een weekje vrij dus dan kunnen we lekker naar zee e.d. Even lekker ontspannen en ik geniet volop dat ik niet elke keer meer ongesteld ben. Alhoewel ik het nog wel jammer vind dat ik nu niet voor een kindje kan maar ach, ook daar komen hopelijk betere tijden in
@melliemuis met goed nieuws naar je familie zal wel heel erg leuk zijn! En ja het Word hier zeker lekker weer @ezria paar daagjes naar zee is ook leuk. VL is volgende week ook nog vrij maar gaan dan verder aan ons huisje dus geen zee helaas
Ohh, leuk aan jullie huisje werken (is natuurlijk ook hartstikke leuk om vooruitgang te zien in jullie huisje)! Moeten jullie nog veel doen? Ik kan niet wachten om straks als ik afgestudeerd ben (zucht, nog 3 jaar hahahah) een ander huis te kopen met VL. Vind het appartement heel mooi hoor daar niet van maar gewoon een echte gezinswoning of vrijstaande woning. Kan niet wachten om een tuin te hebben!! En gewoon wat meer slaapkamers e.d. Nu staat het koophuis nog op VL zijn naam dus in principe niet van mij maar dan echt samen een huisje. Alhoewel het nu ook al echt samen ons huisje is hoor daar niet van maar toch.