Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Ja we moeten bijna alles nog doen daarom is het niet zo verstandig geweest om op vakantie te gaan. Als ik straka werk heb gaan we ook kijken voor een groter huisje ik snap je helemaal dit huisje staat ook op VL zijn naam en dan is het toch anders. Zal wel wat foto's plaatsen als het af is. Woon je nu al bij je vriend of als je volgende studie af heb? VL en ik zitten er ook over na te denken om misschien voor mij nog hbo te gaan doen aangezien VL niet echt veel verdient. Alleen de wens van ons beide voor een kleintje is heel groot dus zitten erg te ttwijfelen.

Wat een heerlik weer houden ze trouwens :) ben vandaag best verbrand dus morgen lekker bruin(hoop ik)

Jij deze week nog plannen met dit weer?

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja heel lastig lijkt me dat die twijfels. Wij hadden ze ook heel erg maar doordat ik zo ongesteld was elke keer werd de keuze iets makkelijker om een spiraaltje te nemen. En natuurlijk de andere problemen die erbij kwamen kijken met de cyste en het dunne baarmoederslijmvlies. (alhoewel de cyste bij het plaatsen van de mirena niet meer te zien was :D:D)

We zitten erg te twijfelen. Ik heb mijn studie namelijk hier in de buurt (bij mijn ouders) en om elke dag 2 uur heen en terug te reizen is toch wel erg heftig. Dus waarschijnlijk wordt het nog 3 jaar lang met stages en met weekenden bij hem "wonen" en de schooldagen bij mijn ouders.. Niet precies zoals we het wilden maar op de andere school hadden ze mijn papieren te laat ontvangen vanwege blijkbaar een fout van studielink o.i.d. of waar ze hun papieren ook van moeten krijgen.. Ze hebben het me wel vertelt maar geen idee meer waar precies van :x Dus daar kon ik niet studeren.. Herkenbaar van het niet zo veel geld hebben. Ik moet het laatste jaar straks zonder stufi gaan doen dus ben benieuwd hoe ik dat moet op gaan lossen.. Zal waarschijnlijk lenen worden (ondanks dat ik dat liever niet wil) maar kan ook niet van vriendlief verlangen dat hij alles betaalt (sterker nog dat wil ik niet eens;)). Met een baantje zou ik wel genoeg verdienen om mijn school te betalen maar kan ik VL niet zien dus dan liever maar in de vakanties e.d. een vakantiebaantje hebben.

Deze week ga ik niet zo heel veel meer doen. Morgen naar zuslief/zwager/neefje toe en lekker rustig aan doen met dit weer. Vrijdag lekker naar VL toe en gaan we heerlijk niks doen of nouja niks doen.. Het huishouden, eten koken e.d. en lekker verkoeling opzoeken aan de zee!:D:D

Nu ga ik maar eens slapen want merk dat ik elke ochtend later wakker word omdat ik later ga slapen hihi.

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wauw dat jullie nog door kunnen studeren! Ik wou het in eerste instantie ook totdat ik er achter kwam dat een papiertje in dit land niks waard is, het gaat hier puur om ervaring. Mijn vriend heeft niet gestudeerd en verdiend meer dan mij en al zn vrienden. Hij is gewoon omhoog geklommen. Ik wil heel misschien nog naar de uni maar het is zo vies duur hier.

4. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Melliemuis, ik vind studeren opzich best leuk :) Moet er niet aan denken dat ik nu al de rest van mijn leven moet gaan werken haha. Alhoewel ik het geld dan wel weer leuk zou vinden :)

He bah, gehoord van die vliegtuigramp? Gadver zeg.. en dan ook nog waarschijnlijk uit de lucht geschoten.. waar gaat het heen met deze wereld :(

5. Repeltje

@melliemuis ik vind studeren ook leuk. Is dat in Engeland zo duur dan?

@ezria ja had het gehoord echt erg.. :( hoe bedoel je met stufi die betaal een toch 10 jaar todat je klaar Ben of bedoel je met die nieuwe regeling? Wel rottig dat die inschrijving verkeerd is gegaa. Stage zo regdelen is wel slim dan zie je elkaar langer :) hoe hebben jullie deze veelste heete dag overleefd?

6. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Repeltje, ja met die nieuwe regeling word alles niet makkelijker. Maar ik bedoel dat ik het werken daar het geld wel zou van willen verdienen haha is wel wat meer als stufi :).

Wij zijn lekker naar de gamma geweest en de blokker. Een parasolletje voor op het strand gehaald en een elektrische koelbox die mee de auto in kan met een speciale autostekker. Daarna zijn we heerlijk naar de zee geweest. En jij, hoe heb jij/hebben jullie het overleeft?

7. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    @Repeltje: Ik vind studeren ook heel leuk hoor, maar het is hier niet te betalen. Uni is hier heeeel prijzig en ik krijg natuurlijk geen stufi. Zit te denken aan een thuisstudie maar dat lijkt me weer zo saai. Daarbij stelt een papiertje hier niks voor, je word hier merendeels aangekeken op werkervaring binnen een vak.

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Aan wat voor thuisstudie zit je te denken? :) Wel balen dat alles zo duur is daar.. Hier word ik gelukkig nog geholpen door de overheid qua studiefinanciering e.d. Anders zou het voor mij ook moeilijk worden om te studeren dat zal ik eerlijk toegeven. Heb het niet slecht maar het is ook niet zo dat mijn paps en mams zo rijk zijn :p

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik wou altijd iets dat aansluit op mijn huidige studie (Grafisch vormgeving). Ik weet dat als ik in NL gebleven was, had ik Kunst en Techniek of Typografie. Dus probeer iets te vinden wat een beetje te vergelijken is :)

Wat ga jij doen dan?

10. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik ga rechtswetenschappen studeren! :) Oh maar dat lijkt me ook heel gaaf.. Helaas ben ik niet zo goed in vormgeving dus dat valt voor mij al af haha.

Ik heb het in mijn bol dat ik nu steigerhoutenmeubels wil gaan maken voor mijn ouders! Dus ben benieuwd of dat wat word. Binnenkort maar eens oefenen met een tafeltje maken dan =). Heb ik nog eens wat te doen in de vakantie haha.

11. Repeltje

Haha ik stuurde applicatie ontwikkelaar echt leuke tijd gehad alleen was het jammer dat ik het laatste jaar alleen met jongens zat en die kunnen zo raar doen..

Haha leuk hoor stijgermeubels! Mijn vader doet dat ook dingen daarmee maken echt heel mooi heeft al een bank gemaakt en een barkruk dan kortbij er ook wel bij zeggen dat hij timmerman is.. Ik ben dankzij mijn moeder aan het loomen gegaan haha. Ik herken je verhaal van stufi helemaal ik ben er ook afhankelijk van gelukkig krijg ik genoeg.
    Van het weekend zullen juklie me niet veel meer horen aangezien vl twee kaartjes heeft kunnen krijgen voor de zwarte cross in ruil voor een kratje jupiler dus wij gaan lekker feesten hihi :D

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik heb me niet in kunnen houden. Heb een cb+ gepakt, getest en toen was er ineens een tuurstreepje! Ik probeer als ik straks op kantoor ben de foto te uploaden maar de kwaliteit hier word minder dus je ziet het waarschijnlijk niet. Of ik beeld me het in, of mijn ei was vroeger dan ik dacht (dus toch op de zondag ipv dinsdag)

SPANNEND!!

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh @Repeltje loomen hihi ja hier ook een hele doos vol met van die elastiekjes!:) en ach ik ga het gewoon proberen als het me niet lukt jammer dan wie niet waagt wie niet wint toch! Veel plezier bij de zwarte cross!! Zijn goodkope kaartjes dan hihi. Van de week ga ik een weekje weg dus van mij zullen jullie ook wat minder horen dames!

@Melliemuis wat spannend!!! Ik ben zo benieuwd en mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie!!!

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Helaas, geheel onverwachts weer ongesteld geworden jammer genoeg :( Dus op naar de volgende ronde! Bedankt voor de duimen iedereen.

*zucht*

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Hoi dames ik kwam even melden dat de echo helemaal goed was.
    geen verdikte nekplooi enz.
    ben 1 dag vooruit gezet:)
    Ze ging zelfs even in 3d kijken !
    volgens de vk krijgt jaylin een zusje, vanwege de nub maar dat is maar voor 70 procent betrouwbaar :)

16. Repeltje

@jmay wat een mooie echos! En wat spannend! Wel leuk twee meisjes! :) en wel fijn dat alles goed was!:)

17. Repeltje

Haha dat jij ook doet loomen is wel heel erg leuk het is echt verslavend en heb veel te veel stiekjes.
    Zwarte cross was erg vermoeiend Ben er nog moe van.

@melliemuis aaah balen :( hoop het volgende ronde echt voor jullie

18. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    He wat naar nou @Melliemuis. Hoop echt dat het snel raak is voor jullie!

@JMay wat gaaf zeg!! En wat een mooie echofoto's. Hoe voel je je nu?

@Repeltje hihi ja dat loomen is toch wat... Hier lekker een weekje weg met vriendlief. Al goed verbrand helaas maar wat hebben we het leuk!! Wel sinds 2 weken elke keer ongesteld (wel veel lichter als eerst maar toch is het niet leuk
    ..) over drie weken controle bij de gyn dus dan maar even vragen hoe en wat..

Ik ga weer lekker genieten bij het zwembad denk ik :) knuffel meiden!

19. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    @Ezria: Achja, we gaan gewoon weer vrolijk doorknuffelen hahaha. Ik heb er een goed gevoel over deze maand! Zit nu op CD7, en de ovutesten zijn ook weer binnen. Dus daar gaan we weer, wachten op ei, klussen en dan weer wachten. Hoe houden vrouwen dit vol zeg, pfff..

@Repeltje: Dat loomen word hier ook al zo populair, kom zelfs overal van die elastiekjes tegen op straat wat dan wel weer jammer is. Doet me een beetje denken aan die scoobydoo touwtjes die vroeger zo hip waren haha. Ik had een hele sleutelbos zo vol, dat de sleutels niet eens meer in mijn grote bruggertas pasten haha.

@Jmay: Ahhh nog een meid haha. Zul je net zien dat het gewoon een jongen is :p

20. Repeltje

@ezria balen dat je nu weer ongesteld ben hopen dat ze er nu eindelijk wat aan kunnen doen..

@melliemuis ja daar moest ik ook al meteen aan denken haha :p het is eigenlijk voor kinderen maar ik denk dat meer "volwassenen" het doen haha :p

Deel Deze Pagina