Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    @Ezria: Ik hoop het zooo haha.

Samsung is wel een goed merk voor koelkasten dus hopelijk gaat hij jaren mee. Die van ons word ook veel te oud. De vriezer sluit niet meer goed waardoor we bijna elk weekend de vriezer moeten ontdooien om al dat ijs eruit te krijgen dus wij zijn ook aan het kijken naar een Samsung haha. Zo'n een met een ijsmachine/waterfilter (water uit de kraan is hier niet te zuipen)

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hihi ik hoop het ook voor jullie!!

Ja dat is ook de reden waarom wij voor samsung hebben gekozen. We kunnen ook wel een of ander vaag goedkoop merk halen maar van samsung weten we dat het over het algemeen goed spul is. Dus nu hopelijk inderdaad een paar jaar vooruit. :) Hmm dat is balen dat het water bij jullie niet te drinken is.. Hier bij ons wel. Bij ons is het zelfs zo dat het water zo schoon is dat je geen verschil proeft tussen bijvoorbeeld spa en water uit de kraan.. Geen idee hoe dat bij de rest van NL is... Alleen hebben we vaak wel een fles spa in de koelkast liggen voor als we lekker spa willen drinken. Ik zal een foto plaatsen wanneer die er is! Overigens heeft samsung nu een actie dat je geld terug krijgt, wij 75 euro. Geen idee of dat ook Engeland zo is maar denk dat het omdat het van het merk samsung is ook voor Engeland geldt!

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Toen ik nog in Zwolle woonde was het water heel erg goed. Elke keer als ik weer in NL ben proef ik echt duidelijk het verschil. Hier zit er heel veel chloor in het kraanwater. Het is wel drinkbaar, maar wel vies. Koop altijd flessen water om te drinken.

Ja, wij zouden dan £50 terugkrijgen, das ong. 75 euro geloof ik. Weet niet meer precies welke we zagen, maar hij maakt in ieder geval een geluidje als je de koelkast open laat staan en dat is net wat ik nodig heb haha. Maar ik laat vriend kiezen, hij kookt, de keuken is zijn territorium :D

4. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Over een koelkast hoeven wij ons gelukkig niet meer druk te maken voor ons huisje. We hebben een hele keuken gekregen van vriendlief zijn ouders want die hadden ze nog staan... Even een keuken van 20.000 euro met alles er op en er aan.. Van mij hoeft het allemaal niet zo luxe als ik maar samen met vriendlief ben maarja hij is wel van de luxe.

Ik had van het weekend last van mijn onderbuik niet normaal.. En dag erna last van mijn borsten echt mijn tepels voelde zo branderig dat ik gewoon de neiging kreeg om me bh uit te gooien hahaha :p

Heb wel aan mijn vaders woorden gemerkt dat hij het nog te vroeg vind om nu al aan een kleintje te beginnen maar hij heeft makkelijk praten. Bij ons zit in de familie van mijn moeders kant dan dat ze allemaal rond 30 jaar in de overgang zitten. En mijn moeder zou het geweldig vinden die had het allemaal al over schoentjes haken enzo haha :p

Ik weet het echt niet meer of me vriend me wel ten huwelijk ga vragen want de ene keer denk ik van jaa! en andere keer oh nee het is gewoon zonder betekenis zeg maar..
    Denk dat hij gewoon een mooi ringetje heeft gehaald zonder betekenis.
    Gisteren zei hij ineens van ja voor verloven moet je minimaal nog ... wachten ik verstond dat laatste niet dus ik vroeg wat zei je nou en toen herhaalde hij het niet meer :p..

Ik denk niet dat het deze ronde is gelukt en dan hoop ik maar dat volgende ronde die operatie mee valt dat we nog wel kunnen klussen..

@melliemuis over zin in seks gesproken zouden mannen ook extra vruchtbaar kunnen zijn hahaha :p we sliep van het weekend bij mijn vader op de camping in een tent en toen moest en zal meneer seks kunnen hebben haha :p
    Zegt hij zo van ja ik wou gewoon graag uitproberen in de tent en ik dacht echt zo van jaja..
    Meestal ben ik degene die er juist zin in heeft maar afgelopen week echt totaal niet en ben ook nog is super sjagrijnig.. (leuk voor vriendlief )

Gaan jullie vandaag nog wat doen?

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Mijn vriend heeft altijd zin haha. En vruchtbaar is ie ook zeker, dat hebben we wel gemerkt :p

Wat flauw van je vader zeg. Mijn vader kijkt er echt al zo naar uit om opa te worden! Hij was al blij toen mijn zusje zwanger was. Ze was toen 19 en heeft uiteindelijk toch een abortus gehad.

En wat we vandaag doen? Werken, heel veel werken, en vanavond lekker uit eten en een pub quiz. Ons team zijn recordhouders, we hebben al 4 keer achter elkaar gewonnen dus we gaan vanavond voor de 5e! En jullie?

6. Repeltje

@melliemuis leuk leuk! ja bij jullie is het al bewezen. Ik vind het wel eng hoor als het zo lang duurt wordt ik steeds banger dat we niet vruchtbaar zijn.. Zou best kunnen ivm mijn vriend zijn drugs verleden...

Ik ga vandaag niet zo veel doen denk beetje schoonmaken enzo haha :)

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Melliemuis ja die wij hebben maakt geloof ik ook een geluidje haha voor mij is dat inderdaad ook erg handig.. VL kookt ook meestal gewoon simpelweg omdat hij heel lekker kookt en anders zoveel eisen aan mijn eten wat ik klaarmaak ga stellen dat ik denk bekijk het lekker :p Als ik bij hem zijn koken we samen (nou ja.. samen.. hij kookt zo'n beetje en ik geef de kruiden e.d. aan)!

@Repeltje, wij hebben ook een compleet nieuwe ingebouwde keuken van ongeveer 15 of 20 duizend maar aangezien we daar ook de wasmachine in hebben zitten konden we niet ook nog een koelkast inlaten bouwen aangezien we dan echt gewoon ruimte tekort komen.. Wij willen later ook zo'n hele mooie amerikaanse grote koelkast dus wij willen ook geen inbouw :)

Overigens over zin in seks: VL heeft altijd en overal zin zowat haha. (nouja niet bij zijn oma o.i.d.) Maar als ik ook maar 1 keer zijn rug aanraak of iets dan komt die altijd naar me toe.. Hihi, helaas nog steeds ongesteld dus qua seksleven niet veel boeiends aan :p

Ik ben vandaag lekker met de hond wezen wandelen en naar een plas geweest waar hij lekker kon ravotten in de modder en het water. Gevolg: hond helemaal zwart van de modder en een meneer die niet meer mee wilde naar huis haha.

Vanavond lekker rustig aan doen en morgen naar de braderie met mijn moeder en zus! :)

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    @Ezria: Ik kan echt niet koken. Ik heb twee keer geprobeerd gewoon aardappels te koken en beide keren is de keuken bijna in de fik gevlogen omdat ik het was vergeten en al het water was verdampt. Heb zijn favoriete pan verpest. Ik mag wel aardappels stampen voor puree, maar daar houd het ook mee op. Ik hou gewoon het huis schoon en doe de financien :D

Oh wat lief! Wat van hond hebben jullie? Wij willen ook zo graag een hond maar 4 degoes zijn genoeg voor nu blijkbaar :)

Nou we hebben gisteren dik vet verloren. Er waren vragen als 'wie heeft de jet engine uitgevonden?' en 'Wat is het record voor de langste worst ever?'. Haha. Oh. En de meest gebaarde kinderen per vrouw ligt op 69. 69 kinderen. Kan er met mijn hoofd niet bij :)

9. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ten allereerste wat 69 kinderen?! WAATTTT. Nee zo erg hoeft het nu ook weer niet voor mij.

Hihi ik kan ook absoluut niet koken hoor maar mijn vriend kan goed koken dus die doet het wel. Ik moet wel leren koken van mezelf aangezien VL vaak moet overwerken en ik dan dus thuis zit zonder eten en hij wel eten krijgt hihi.
    Haha zo herkenbaar dat, ik was een keer wat aan het koken toen pakte ik de pan op met zo'n handschoen vloog de handschoen in de fik :p Dus voor mij ook niet zo'n succes.

Wij hebben een kruising hondje, een kruising tussen een cavalier en een schapedoes/heidewachtel. Hij is dus een beetje van alles. :) Ik zal een foto toevoegen in dit bericht van mijn lieve hondje. (soms kan die ook echt heel irritant zijn maar het blijft altijd mijn lieverd hihi)
    Wat een leuke beestjes zijn die van jou zeg heb ze even op gezocht en zien er mega cute uit!!

Wel rot zeg dat jullie verloren hebben maar een troost: ik zou ook al die antwoorden niet hebben geweten van die vragen...:)

10. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wat een lieverd! Mijn vader heeft twee king charles cavaliers. Ben niet zo van die kleine hondjes maar het zijn zulke leuke beesten!

2 degoes waren kerstkadootjes van mijn vriend anderhalf jaar terug. Ik vond ze zo leuk dat ik er een half jaar later nog 2 heb geadopteerd! Was een hels karwei om ze bij elkaar te krijgen maar nu het zijn echt hele lieve eigenwijze divas haha.
    Bekijk bijlage 410441

11. Repeltje

Ik kan ook niet koken haha :) mijn vriend w die is kok. Aaah wat eeen lieve huisdieren hhebben jullie. Mijn hondje is begin dit naar overleden :( als we straks alles op orde hebben wilken we graag een mopshondje. Mijn hondje was een beagle. Ohja en ik heb ook een caviatje. En bij me moeder hebben ze ook zo'n schattige. Chinchillas zin ook heel leuke beestjes :) die hebben toch een hele grote kooi nodig?

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Chinchillas lijken inderdaad veel op degoes, maar degoes hebben echt een gigakooi nodig omdat ze veel moeten rennen en klauteren. In het weekend staat de kooi ook vaak open zodat ze door de woonkamer kunnen racen haha.

Ik heb de kooi zelf gemaakt, zonder hulp van vriend haha. Ben er best trots op (dit is de meest recente foto vlak na de verhuizing, dus let niet op de bende haha :p)

Bekijk bijlage 410443

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh gaaf zeg die kooi melliemuis! Dus als ik iemand nodig heb die even een kooi wil bouwen moet ik bij jou zijn hihi. Jammer dat je dan weer zo ver weg woont!:p

Hmm Repeltje dat is altijd naar wanneer een dierbaar beestje van je overlijd. Ondanks dat sommige mensen erbij blijven dat dieren geen ziel hebben e.d. vind ik mijn hondje toch echt een "lid van de familie" en zou het me ontzettend verdrietig maken als hij nu weg zou vallen. Wij hebben voor deze hond ook een beagle gehad maar deze hebben we helaas moeten inslapen omdat hij een hele agressieve tumor had die ondanks dat we er snel bij waren (bij de DA) al heel snel bij zijn hersenen zat :(.

14. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Overigens had ik je eerste post niet gelezen (was weer eens te voorbarig:p)

Onze hond is ongeveer in de hoogte 80 cm. Niet heel klein dus maar ook niet zo groot als bijvoorbeeld een herder :).

Nogmaals wat een schatje zijn die degoes zeg!!

15. Repeltje

@melliemuis haha had het verkeerd gelezen het zijn degoes van de voorkant leken ze beetje op chinchillas. Degoes zyn erg leuk ja op mijn oude achool hadden ze die ook en we speelden er altijd mee. Erg mooie kooi trouwens :)

@ezria Dieren hebben zzeker wel een ziel. Vind ze altijd lid van se familie en je kan ze heel lang missen.. Jou hondje lijkt eetje op die van mijn moeder zo schattig :)

16. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja ik vind ook hoor dat die lieve diertjes een ziel hebben :). Kan niet zonder mijn Bikkel!

Vandaag lekker naar de braderie geweest met mams en zus en lekker voor de rest niks gedaan behalve beetje opruimen e.d.
    Jullie?

17. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hihi heb het eerste boek maar alvast voor mijn aankomende opleiding gehaald. De rest haal ik wel aan het eind van deze maand.. Dat is wel het jammere dat ik "eventjes" 900 euro kwijt ben! :p

18. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Grrrr. Beetje frustratie hier, heb papieren naar de bank opgestuurd en die hebben ze nu nog niet ontvangen.. Dus duurt het langer of ze kunnen kijken of ze mijn reguliere rekening om kunnen zetten naar een studentenrekening.. Grrrrr.. banken tegenwoordig, ze willen niet eens kijken of ze de papieren binnen hebben :(

19. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    900 euro voor 1 boek? Pffff. Ik kocht ze altijd pas als ik zeker wist dat ik ze nodig had haha.

20. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Mag ik me nog aansluiten bij jullie? :)

Ik ben 22, in oktober 23, en vanaf oktober/november/december (zijn we nog niet helemaal uit) willen we gaan voor ons eerste kindje.

Verder hebben we een super lieve hond en gaan we in mei 2015 trouwen!! :D

Deel Deze Pagina