Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    In totaal zijn het 15 boeken Melliemuis, gelukkig niet 1 want 900 euro voor een boek is wel echt megaveel hihi :p

Ja normaal ik ook maar deze zijn verplichte literatuur die we ook al echt gaan gebruiken. (We hebben zeg maar 2 verschillende lijsten, boeken die we echt gaan gebruiken en boeken die we misschien gaan gebruiken)

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Happy91, hartstikke leuk dat je mee komt kletsen :D Voel je welkom! Je hebt veel om naar uit te kijken zie ik. Helaas gaat trouwen het hier nog een hele tijd niet worden en een kindje helaas ook niet maar naar jullie verhalen luisteren maakt altijd veel goed :D

3. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Lief van je! :D
    Zeker veel om naar uit te kijken.

Misschien dat je het al eerder hebt geschreven..(nog niet alles terug gelezen) maar waarom gaat 't bij jullie nog even duren? Vanwege studie of iets anders?

4. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Oh en weet een van jullie of je ook ergens kunt instellen dat je een mailtje o.i.d. krijgt wanneer er een nieuwe reactie is gekomen?

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Onderwerp tools > Abonneren op dit onderwerp.

6. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Thnx!! :)

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    #727 Ezria, 6 aug 2014
    Laatst bewerkt: 6 aug 2014
    @Happy91, inderdaad hebben we besloten dat we even stoppen met het proberen aangezien ik aan een nieuwe opleiding ga beginnen. Ik heb dit besloten omdat ik constant maar ongesteld bleef en ik eerst hier naar gekeken wilde hebben. Heb ondertussen een spiraaltje genomen (dit zou volgens de gyn helpen maar nog steeds geen verbetering).

Ik wil me volledig op mijn studie kunnen richtten maar daarnaast wil ik als de tijd rijp is mij ook volledig kunnen richtten op ons kindje! Vandaar dat we samen besloten hebben dat we beter nog konden wachten ook al is de wens er nog steeds. Ons verstand zegt laten we het nog even niet doen (ook al zegt ons hart van wel). Ik wil gewoon alles aan mijn kindje kunnen geven en ik heb het gevoel dat ik dat nu nog niet kan. Ik ga een opleiding doen die mij echt heel leuk lijkt en dat wil ik mijn kindje ook meegeven. Dat hij/zij t.z.t zijn/haar dromen na moet gaan!

Daarnaast had ik nu zo'n klein laagje baarmoederslijmvlies dat het eigenlijk wel zeker was dat ik nu nog niet een kindje zou kunnen dragen. De gyn zei ook dat hierbij een spiraaltje zou kunnen helpen zodat het slijm wat dikker wordt en het kindje makkelijker kan worden gedragen!

8. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Happy91 welkom! Veel succes met zwanger worden en trouwen wat leuk! :D

9. Repeltje

Wij hebben besloten mocht ik gewoon ongesteld worden dat we dan stuk rurstiger aan gaan doen en misschien zelfs stoppen omdat we eerst ons huisje klaar willen hebben wat veel stress meebrengt en we merken dat het nu al te veel stress veroorzaakt in de relatie dus willen misschien nog even wachten tot de rust is terug gekeerd na de verbouwing en dan gewoon langzaamaan weer gaan proberen. Heel misschien ga ik ook nog een nieuwe studie opstarten van 2 jaartjes zodat we net wat meer verdienen voor het kleintje. Ook door de uitspraken van mijn vader willen we nog even wachten doe heeft ons aan het twijfelen gezet.. Maar mocht het wel zo zijn dan is het kleintje altijd welkom maar we zitten er aan te denken een stop in te lassen tot volgend jaar Juli en dan rustig aan weeer op te bouwen. Ik vind het opzich niet zo erg maar wel jammer als dit zo is maar wel prettig dat we ons dan 100% kunnen richten op ons huisje en op elkaar. En zodra we alles op orde hebben weer te beginnen zodat we het kleintje een betere basis kunnen bieden dan nu. En dan is mijn vader er wel mee eens want hij wil niet opa worden voor zijn 50 ste en dat kan dan niet haha.. En als het dan weer zo lang duurt hoef die helemaal niet bang te zyn dat hij dat is.

10. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Repeltje, wat dapper zeg. Zal wel moeilijk zijn geweest maar ik snap je volkomen (hier is het ongeveer ook zo gegaan ja in overleg met VL). Hoop dat als je nu gaat stoppen het over een jaar of 2 jaar helemaal goed komt :D

11. Repeltje

Ja we willen in juli weer gaan beginnen. Vond het ook heel dapper van jou. Laatste jaar duurt niet zo lang en als het weer zo lang duurt dan kan dat mooi met school. En dan accepteert me vader het beter denk ik.

12. Repeltje

Maar blijf wel met jullie kletsen hoor :)

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Gezellig! Ik blijf ook gezellig want vind het veels te leuk om met jullie te kletsen! :D

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Happy91: Welkom!!

Repeltje: Wauw, respect hoor! Vind het een knappe keuze!

Ik wil vanaf volgende ronde ook minder bezig zijn met zwanger worden, merk dat ik er wel heel obsessed mee bezig ben de laatste twee maanden en dat wil ik eigenlijk niet. Het is dat mijn cyclus een beetje overhoop ligt dus ik ga nog wel een maandje ovulatietesten. Ik ben nu ook bezig met een andere baan zoeken, ik ben zo druk! Teveel aan mijn hoofd nu.

Ben blij dat jullie gezellig blijven meekletsen meiden, het werd hier al zo leeg haha! :D

15. Repeltje

Thanx melliemuis. Ja dat merkte ik ook bij mezelf en dat werkt niet. Wordt dan kribbig tegen mijn vriend als het niet lukt en dat wil ik niet misschien denk ik er over een jaar anders over. Mijn menstruatie kan nu niet snel genoeg komen haha

16. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja haha, helaas wordt het hier wel wat leger maar ach dat gaan wij dan maar goed maken he.

Van jou ook een dapper besluit Melliemuis. Ik weet hoe moeilijk dat is. (Alhoewel ik nu geen keus meer heb sinds ik een spiraal heb haha:))

Oh spannend, wat voor een baan zoek je? Hoop dat je snel wat vind meid!

17. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh repeltje wat leuk we hebben eigenlijk vrij kort na elkaar een relatie gekregen! Ik op 22 april 2011 en jij op 19 mei 2011! :D

18. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Dat moet vast geen gemakkelijke beslissing zijn geweest, maar respect zeg! Echt knap dat je er zo naar kan kijken.

19. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Dankje!! :D We hebben er ook enorm veel zin in!!

20. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Ook dapper van jou inderdaad Repeltje! Hopelijk mag 't over een jaar allemaal vlot lopen.

Dankje Melliemuis!! Wisseling van baan enzo is inderdaad erg druk. Zelf ben ik in april gestart met mijn huidige baan, maar de overgang met de baan die ik daarvoor had was heel hectisch. Ook de nieuwe baan zelf.. met inwerken enzo. Je bent dan ook gewoon super moe vaak. Wat voor baan zoek je?

Deel Deze Pagina