Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Dankjewel Happy91! Ik moet zeggen heb het er heel moeilijk mee gehad maar nu ik weer richting het schooljaar ga en daar meer op ga focussen weet ik gewoon dat het de juiste beslissing is geweest :)

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wat ik nu vooral doe is webdesign en copy, ik wil zelf graag meer variatie en een mooi balans tussen print en webdesign. Moet eerst bezig met ene nieuw portfolio bouwen terwijl mijn laptop het van het weekend begeven heeft. Zit sowieso nog een half jaar vast hier want ik krijg over een week of 3 een Nederlandse stagiaire die ik ga begeleiden. Vind het dan ook zo flauw om dat halverwege ineens weg te gaan. Dus ben nog wel ff bezig.

3. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oke het klinkt wel erg interessant wat je wil gaan doen. Wat doet je laptop nu niet meer? (VL is ITer dus misschien kan ik een beetje helpen hihi)

Oh ja dat is inderdaad ook wel flauw. Maar wel balen dat je dan nog in principe zo lang er zit.. Ik moet nog 3 jaar studeren. Vind het heel erg leuk maar ik krijg geen stufi meer (heb al 4 jaar hbo gehad) en dus nu moet ik alles zelf betalen. De schuld die ik ga hebben is dus aanzienlijk. Dat vind ik echt ontzettend balen en kan ik me ook echt wel zorgen om maken. Maar aan de andere kant doe ik straks dan wel iets waar ik ook echt mijn hart in heb zitten!

4. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Melliemuis als je hulp nodig heb roep je maar ik ben applicatie en webontwikkelaar.( web is extra studie) dus weet ook veel van it.. Maak voor websites met html en asp.

5. Repeltje

aaah thanx happy :) moet wel zeggen dat het nu al rust geeft :)

6. Repeltje

Ik doe meer back end van de sitr en jij als het goed is dan de front end. Daar faal ik nogal in....

7. Repeltje

Whaaa nog 2 uur en dan ga ik de -tig in en dan kom je er nooit meer uit :p

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    #748 Ezria, 7 aug 2014
    Laatst bewerkt: 7 aug 2014
    Whaaaa nog 3 kwartier voor jou :D Overigens hoef je "alleen maar" even honderd te worden. Dan ben je van die -tig af! Alleen als je dan weer 120 wordt moet je eventjes twee honderd worden!:)

9. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Gefeliciteerd Repeltje!! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt met een mooie verassing en met al je geliefde mensen om je heen!

Knuffel!!

Nu ga ik maar eens slapen hihi.

10. Repeltje

@ezria dankjewel! Ik ga denk wel eeden goede verjaardag hebben. Maar deze felicitatie vind ik het leukste dankjewel meis!
    Slaap lekker xxx.

11. Repeltje

Btw. eventjes 100 worden haha :p Thanx! Alsnog xxxx

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Repeltje: HAPPY BIRTHDAYYY *zingt*

Wauw back end? Daar heb ik mannetjes voor haha! Ik ken html, css en een beetje javascript maar daar houd het mee op. Ik vind het tof om te zien dat vrouwen dit ook doen!

Ezria: Mijn laptop is gewoon oud. Gekocht aan het begin van mijn opleiding dus dat ding is ook al bijna 6 jaar haha. Tijd voor een nieuwe!

13. Repeltje

Dankje melliemuis! :)

Haha ja op school vonden ze het ook speciaal was/ben enigste meisje van gehele Opleiding maar ik vind het leuk om te doen. En volgends Meer leraren val ik op omdat ik en een meisje Ben en redelijk goed haha
    Alleen front end vind ik moeilijk het design zeg maar ben niet zo goed met kleuren. Haha

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Repeltje: We zouden zo een bedrijfje kunnen starten dan, ik ben een front ender haha.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd Repeltje! :D

16. Repeltje

Dankje micchan! Xxx :D

17. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Melliemuis, oh ja dan is die misschien wel toe aan vervanging. Jammer dat altijd dat soort uitgaven zo'n prijskaartje hebben.. :p

18. Repeltje

Jaaa! Vriendlief is net op zijn knieën gegaan! We zyn nu "verloofd" hihi. Gaan alleen pas over 2 jaar trouwen. Maarja tis het idee dat hij het heeft gevraagd.
    Is een super mooi goude ringetje met Een echt diamantje volgends vriendlief. :) :)

Ben zo blij :D

19. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Yaaayyyy Repeltje, gefeliciteerd met jullie verloving! 2 jaar gaat sneller dan je denkt hoor haha

20. Repeltje

Haha dat is wel te hopen ja :) dankjewel xx

Deel Deze Pagina