wow en deze had ik ook nog niet gezien. Wat gaaf, gefeliciteerd!!!! Wat romantisch zeg!! Die 2 jaar vliegen zo om joh!! Mijn vriend heeft mij gevraagd in april 2013. In mei 2015 gaan we pas trouwen en de tijd vliegt!!
Hihi ik snap dat je helemaal blij bent Repeltje Toch uitgekomen dus!! Hier kan ik daar nog lang op wachten maar dat vind ik niet erg. [alhoewel met VL weet ik het nooit want hij kan dat soort dingen ontzettend goed geheim houden ] Ben zo blij voor je!
Voor je het weet is jouw moment daaar ezria op een onverwachts moment waarschijnlijk omdat hij dingen goed geheim kan houden We hebben besloten om een pauze in te lassen tot december/januari want vriendlief wil niet een te lange pauze. En we denken dan wel klaar te zijn als alles goed gaat. En gaan dan voor nieuw jaar nieuwe kansen en dan gaan we er meteen zo goed mogelijk voor. Of de eerste paar maanden weer beetje aankijken omdat we er dan niet te veel snelheid achter willen zetten en de tijd kunnen nemen. Maar we willen het allebei zo graag maar wel pas ala het hhuisje af is en na wat berekenen komen we op december/januari dat we dan wel klaar zyn en met school wordt dan wel wat moeilijker maar moet te doen zijn. want als jet dan weer zo lang duurt dan heb ik het jaar er al op zitten. Ik ga wel gelijk betinnen met ovulatietesten voor mijn eigen en dan me vriendlief nog niet verplichen al wiallen we het in de pauze gaan oefenen haha heel veel oefenen zodat hij onder druk kan presteren ohja en denk dat ik dan ronde 2 begin met tarwekiemolie daar hoor je veel goede verhalen over of zal ik er dan meteeen mwe beginnen? Weet niet wat beter is maar heb nog 4 maanden om dat uit te zoeken. Merk wel dat hij blijer is nu we de pauze korter hebben gemaakt omdat hij het erg graag wilt. Zo dat was me ego berichtje weer haha. Hoe is het met jullie. Was het daar vandaag ook zulk rotweer?
Repeltje: Oh maar dat is wel fijn! Dat is ineens een stuk dichterbij dan he? Moeten jullie veel met het huis doen dan? Hier is het op het moment best zonnig, gisterochtend alleen bakken regen en de rest van de dag gigantische wind. De was was in ieder geval wel snel droog hahaha.
Ja best wel maar we zorgen dat er vaart achter komt. Vriendlief wilt het heel graag en wil het nu ook serieuzer proberen dan afgelopen keer zei hij want hij vond het meer lala. Hij zei ook van ik wil me eigen de komende maanden er in verdiepen zodat het sneller zou kunnen gaan. Ja hier is het nu ook zonnig en behoorlijk wat wind maar de zomer is voorbij denk ik. Ja de was is zo droog ja haha Maar hij zei ook zo van ja als we er weer voor gaan wil ik gewoon dat het nu echt serieus gebeurt en niet zomaar van we doen maar een dotje en we zien wel maar dat we er echt 100% voor gaan en dan hebben we rust in ons hoofd voor eerst ons huisje even af te maken . Maar dat komt wel goed we hebben een paar goede klussers(waaronder mijn vader) en me vriend heeft echt geen zin om oude papa te worden want hij zei van ja voor je het weet dan ben ik 30 en aangezien we het er niet bij eentje willen laten vond hij dat een beetje oud. en ik vind alles best haha pff tweede dag van erg pijnlijke menstruatie ben wel blij dat ik het de komende maanden beetje zelf kan regelen en minder pijn ga doen dat is dan in ieder geval wel weer een opluchting. Maar net zoals je zei het komt wel ineens heel dicht bij zo haha en vooral omdat hij het nu zo serieus wil aanpakken hij begon ook al over zwanger worden vitamines enzo nou ben benieuwd Weten jullie trouwens iets leuks om te doen voor mijn vriend zijn verjaardag ik wil hem al verassen met een ontbijtje op bed, en ik ga denk ook de woonkamer versieren(gewoon omdat het kan haha xD) Maar weten jullie echt iets speciaals wat niet veel hoef te kosten maar wat toch heel leuk is aangezien hij mij ook zo erg heeft verrast
Mijn vriend wil ook niet oud papa worden haha, voor hij het weet is hij dertig. Vind het leuk om hem ermee te plagen Ahw, ontbijtje op bed! Mijn vriend en ik zijn beide vrij dicht bij elkaar jarig. Ik had hem een dag paintballen gegeven, en hij mij een cursus wijnproeven haha. Dus die cadeaus kunnen we mooi combineren, hotelletje erbij, voila hahaha. Dus misschien een leuk romantisch nachtje weg? En dan overdag iets leuks doen? Dan kun je 's ochtends de room service lekker ontbijt op bed laten brengen Kom je uit het zuiden des lands trouwens ? Zie dat een beetje aan de manier dat je schrijft haha. Slikken jullie trouwens al zwangerschapsvitaminen? Ik heb alleen foliumzuurdruppels, da's toch zat?
Haha leuk is dat het om je vriend lekker te plagen ik doe het ook maar al te graag . Ja dat is een erg leuk idee. Ik zal is kijken op vakantieveilingen daar heb je best leuke ideeën. Wanneer ben jij jarig? Haha ja kan je dat zo goed merken aan mijn manier van schrijven. Ik kom uit Brabant alleen dan meer de kant van Zeeland op haha. en uit welk deel van Nederland kom/kwam jij voordat je in Engeland ging wonen? Ik slik geen zwangerschapsvitaminen maar wil daar tegen die tijd wel mee beginnen. Ze hebben het hier op het forum vaak over tarwekiemolie dus wil dat misschien wel gaan proberen alleen weet ik het niet zeker. Ik denk dat foliumzuurdruppels ook wel verstandig is ja voor een open ruggetje enzo. Daarom ben ik wel blij dat het nu nog paar maantjes duurt zodat we alles goed van te voren kunnen uitzoeken wat verstandig is en wat niet haha
Bij mij was 't ook heel onverwacht.. dus wie weet bij jou ook inderdaad! het kan zomaar ineens gebeuren op een onverwacht moment.
Uit welk deel van brabant kom jij? Ik uit het westelijke gedeelte. Vandaag die brand in Breda.. Kon het zien
In de buurt van beekse bergen daar ben ik tijdje geleden op vakantie geweest. Is best dicht bij waar ik woon. Wanneer is jullie nod dames?