Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Wat leuk zeg JMay een zoontje! Heb je straks een koningskoppel!!

Melliemuis al wat meer gehoord over je eerste echo?

Hoe gaat het met de anderen?

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

@Ezria hier gaat het goed hoor en daar?
    pfff toch maar wel weer begonnen met school maar heb er nu al geen zin meer in haha. Naja gelukkig duurt het niet super lang en kan ik straks lekker werken! :D

3. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hier gaat het super, moe van stage (morgen nog een dagje en dan vrijdag weer). Vanaf dan alleen de maandag maar het is wel super leuk. Alleen school, tsja... Even vergeten hoe vermoeiend dat soms ook alweer is haha. (wel leuk hoor maar soms zo saai..)
    Dus ik snap je gevoel :) Ik moet nog 3 jaar dus ik moet nog even..

4. Repeltje

Zoals jullie weten ben ik weer begonnen met de pil maar ben nu al sinds 2 weken geleden(2 dagen boor narcose) constant beetje ongesteld of heb licht bloedverlies meestal oud bloed. heel somswat buikpijn maar niet zo erg als anders. Vind het heel vervelend..
    Weten jullie wat dit kan zyn?

5. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Repeltje ik had dat ook en ik moest vervolgens drie maanden met de pil stoppen en vervolgens weer beginnen. Mijn lichaam was te "gewend" geraakt aan de pil waardoor die niet goed meer werkte en ik dus licht ongesteld was elke keer. Misschien is dat het?
    Hoop dat je snel niet meer ongesteld bent. . Overigens hier ook nog steeds ongesteld... Wordt ik niet blij van!!

6. Repeltje

Aah oké.
    Dan zijn we allebei niet blij haha :p

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hihi dat scheelt alweer!:p Hee hoe gaat het voor de rest met je?

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Zo heb eventjes mijn profiel aangepast zodat ik er weer helemaal tegen aan kan en eindelijk een 'eigen' afbeelding heb en niet met 100 andere mensen hier op het forum! :p Ben van plan wat actiever te worden op ZP. :)

Hopelijk komt het plaatje ook zo tevoorschijn aangezien ik nu nog steeds mijn oude plaatje zie haha..

9. Repeltje

Ik zie je nieuwe plaatje hoor hij is leuk!

10. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Even een update van mijn kant. Ik heb morgen een intake, de vk komt dan bij ons thuis om mijn dossier door te nemen, en om eventuele screenings te boeken ed. Dus dan maken we ook een afspraak voor de eerste echo die ik hopelijk toch met 10 weken kan krijgen. Met 12 weken zit ik in Nederland om familie te bezoeken dus dan kan het al niet. Even mijn zwangerschapstraantjes gebruiken hihi. Verder voel ik me echt verschrikkelijk. Ik ben supermisselijk en ik heb nergens meer energie voor. Alles voor een gezond kindje denk ik dan maar :)

Hoe gaat het met iedereen hier?

11. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Repeltje, gelukkig maar. Eerst gaf die nog niks aan namelijk!

Spannend allemaal zeg Melliemuis! Hopelijk gaat alles goed en voel je je niet voor niks zo ontzettend beroerd. Wie weet voorspelt dit veel goeds! :D Met mij gaat alles goed, druk bezig met school en ook met allerlei leuke dingen op te zetten (met steigerhout knutselen e.d.)

12. Repeltje

Wat is het hier rustig haha.

Hoe gaat het met jullie?

Even een update heb het momenteel druk druk druk. Verbouwen en nog een verbouwen. Maar het is bijna klaar! :D

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Haha het is hier inderdaad heel erg rustig.. Hier gaat alles zijn gangetje. Woensdag weer naar de gyn. Aangezien ik nog steeds erg bloed en dat is nog niet gestopt sinds het plaatsen van de spiraal.. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien :D Is het verbouwen ondertussen klaar?

14. Repeltje

Oh dat is niet echt leuk nieuws laat je het weten?
    Het verbouwen is nog niet klaar maar het einde is in zicht :) zal als het klaar is wel wat fotos plaatsen of sturen :)

15. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh leuk!! Een voordeel is wel. Als ik mijn spiraal er uit laat halen kunnen we ook makkelijker weer "aan de slag" gaan als we toch bezig willen voor een kindje. Voorlopig zal het er niet inzitten omdat mijn studie te ver weg is waar VL woont. Maar na de studie wie weet :)

Lijkt me trouwens super om je foto's te zien! Jullie gaan ook alweer bijna beginnen! Denk dat het verbouwen wel je er vanaf houdt of niet? Van de gedachte aan een kleintje?

16. Repeltje

Ohja snap wat je bedoeld is niet zo handig als je ver weg woont. Ben wel benieuwd wat ze er aan gaan doen.

Ja wij gaan bijna beginnen haha :) kan niet wachten. Het verbouwen helpt wel ja als je druk mer iets anders bezig ben is het erg fijn dat je er niet zo met je ggedachte mer bezig ben. Want rest van de daf denk ik er wel aan haha

17. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Haha oh, nou de hele dag dus maar druk met klussen :p dan is het zo november/december. We hebben het al wel weer gehad over een kindje :). Dus misschien aan het eind van mijn opleiding dat we gaan proberen.

18. Repeltje

Oh dat is leuk ezria :)
    Naja we hebben toch besloten er weer voor te gaan. Hadden alles toch al in huis :) dus vrijdag eerste pilloze dag haha. Het verbouwen gaat toch sneller dan verwacht en lopen voor op schema.

Hoop dat jij ook weer snel kan beginnen maar opleiding is wel belangrijk ja :)

Hoe was het by de gyn?

19. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Alles is goed gegaan bij de gyn. Spiraal is er weer uit omdat ik een van die vijf procent was waarbij het niet werkte in de zin van ongesteld zijn.

Nu een zwaardere pil gekregen (microgynion 50). Dan maar afwachten of het gaat werken. Werkt dat niet moet ik weer terug komen..

Spannend ik ga heel erg voor je duimen!

20. Repeltje

Oh hoop echt dat het helpt meid is echt heel vervelend. Vijf procent waarbij het niet helpte dat is echt balen. :(

Nu hopen dat dit wel helpt en dat je gewoon niet meer constant ongesteld wordt.

Dankjewel meid :) Hoop ook echt dat het dit keer sneller gaat.

Deel Deze Pagina