Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Mijn duimen draaien in ieder geval voor jullie! :) Vanavond maar eens gaan beginnen aan de pil.. Afgelopen dagen flink gebloed hopelijk stopt het nu eens een keer.. :p

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Aah dankjewel :) dan duim ik voor je dat die ongesteldheid nu is stopt :)

3. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Tot nu toe is die weg (sinds eergisteren) maar meestal was die na 2/3 dagen weer terug dus ben benieuwd :D.

4. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    We hebben vandaag besloten, dat we uiterlijk 15 juli 2016 gaan stoppen met de pil. Klinkt nog heel ver weg maar dan ga ik over naar het laatste jaar van de opleiding en dan kan ik eerst waarschijnlijk mijn opleiding nog afmaken.

Pfoe, hoop dat de tijd snel gaat :D

5. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik bedoelde eigenlijk 15 juli 2015... Niet 2016 maar we hebben besloten dat we het toch in 2016 gaan doen aangezien ik dan zeker weet dat ik klaar ben met mijn opleiding.

6. Repeltje

Wat een leuk nieuws ezria. Klinkt nu nog ver weg maar tijd gaat snel :) en een verstandige keuze om eerst je opleiding af te maken :)
    Voor je het weet is het zo ver :)

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Grrr, ongesteld geworden (tijdens pil gebruik). Nu moet ik stoppen van de gyn en over op 'condooms'. We zitten te twijfelen of we dit gaan doen of dat we gewoon zonder gaan doen en er gewoon voor gaan. Ik heb in principe al een opleiding afgerond en deze betaal ik toch zelf volledig dus kan er ook elk moment mee stoppen...

Grrr ik baal hier van (aan de andere kant ook weer heel spannend dat we er misschien wel weer voor gaan). Hoe gaat het bij jou Repeltje?

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Repeltje: Eerste ronde alweer, hoop voor je dat het in 1 keer raak is!!

Ezria: Anticonceptie ook niet voor jou weggelegd? Bij mij bleef er ook niet veel over, ik mag de pil ook niet en de nexplanon werkte gewoon niet. Dan maar lekker zwanger worden, toch? :p

Hier vandaag al 13 weken en begin het vertrouwen nu weer terug te krijgen! Afgelopen donderdag heb ik mijn termijnecho gehad en dat was me toch een gedoe. Ze begon nog met 'waaauw mooi helder beeld', beeb lag lekker te slapen dus die heb ik als foto meegekregen. Zodra ze de metingen wou gaan doen werd beeb wakker en begon me toch hele saltos te maken. We zijn een uur bezig geweest, ik mijn blaas leeggemaakt, moest even een rondje door de gang rennen (de echo werd gedaan op een basisschool dus die kids waren ook in de war haha). Elke keer zei de echoscopiste weer 'yes, heb hem' en toen begon hij weer. Maar de nekplooi is netjes (ze heeft een gemiddelde moeten nemen maar die was ver onder de grens gelukkig). Het was zo apart, je ziet het op het scherm maar je voelt het niet haha.

Bekijk bijlage 425189

9. Repeltje

@ ezria ik zie in je handtekening dat je ook Ben begonnen! Wat leuk! Allebei tegelijk zwanger worden nu haha. En in de eerst ronde :D

@ melliemuis wat een prachtige echo!

@ hier gisteren positieve ovulatietest van clearblue. Eerst proberen te klissen zonder succes ( vriend zn ... Wou niet..) daarna nog een keer en toen lukte t toch. Nu hopen dat we genoeg hebben geklust want anders ga het pas woensdag weer ivm vriend Zijn nachtdienst.. Spannend..

10. Repeltje

@ melliemuis echo op een basischool en rennen? wat moet ik me daar bij voorstellen haha :p klinkt wel grappig :p

11. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Melliemuis, inderdaad. Geen anticonceptie? Dan maar zwanger worden. Vandaag de internist opgebeld hoe het zit met mijn suiker e.d. of ik daar nog iets speciaals voor moet laten of juist moet doen.. De receptioniste zou het voorleggen bij de internist. (Wel grappig, 2 maand geleden zei ik nog dat ik nog geen kinderwens had aangezien toen de spiraal geplaatst was en nu is dat volledig anders :p)
    Wat een prachtige echo heb je! Hopelijk blijft inderdaad nu alles goed gaan!! Ik heb er alle vertrouwen in:D

@Repeltje, ja het zou wel supertof zijn als wij ook tegelijkertijd zwanger zullen zijn he :D Ik ben benieuwd. Toen net al geklust maar natuurlijk nog niet in 'vruchtbare' periode. Ik wil waarschijnlijk ook met ovulatietesten gaan werken. Zijn die van clearblue een beetje fijn? Spannend zeg! Hoop dat jullie 'genoeg' geklust hebben. Ik gun het je zo!

12. Repeltje

@ezria
    Haha zal echt super zijn he! Echt we lijken wel beetje op elkaar (eerst nog wachten en dan toch maar niet haha)
    Ja die van clearblue zijn super handig! Ik gebruik ze naast de goedkope dipsticks en t os niet vergelijken ofzo maar gwn duidelijk smiley of niet.
    Hoop ooi dat we goed geklust hebben al ben ik bang van niet.
    Vewacht ook niet dat het nu al raak kan zyn.

Heb gisteren wel zeker weren mn ei gehad. Had echt een tijd rommelende buik en ongi krampen.. Nu alleen nog maar rommelende buik en spierpijn in me benen ( heb ik nooit) dus denj weer het ontpillen blegh.

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Spannend, hopelijk is het meteen raak bij jullie :D.

14. Repeltje

Dat zou mooi zijn he! Maar denk het niet aangezien het vorige keer na 9 maanden nog niet raak was.
    Hoop dat het meteen raak is bij jullie :D

15. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Haha ik hoop het ook. Moet zeggen vind het aan de ene kant ook wel weer heel erg spannend hoor..
    Wanneer is je NOD ook alweer?

16. Repeltje

Ik vind het ook echt spannend. Kan niet wachten maar vind een negatieve test ook niets.

Mijn nod is pas 10 november. En ga dan ook pas proberen te testen als ik niet ongesteld wordt.

En jou NOD?

17. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Mijn NOD is 21 november.. had hem bij een andere club op 28 november staan en toen zat ik na te tellen en toen dacht ik wacht eens dat klopt niet. Maar het is dus 21 november:p Soms ben ik zo'n geweldige teller haha.

18. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Vandaag ben ik weer eens ongesteld geworden. Vind het niet heel vreemd want ben natuurlijk nog aan het ontpillen. Heb mijn ticker weggehaald van mijn cyclus tot ik een 'regelmatige' cyclus heb. Hoe gaat het met jullie? ;)

19. Repeltje

Awwhh das balen :( ik zit op het wachtbankje maar denk niet dat het raak is. Voel helemaal niets..
    Hoop dat je snel regelmatige cyclus heb zodat je echt kan beginnen!

20. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hmmm, hopelijk heb je toch straks echt een positieve test in handen :D Wel vervelend dat wachtbankje haha. Ik hoop het ook, ik kijk er naar uit. Voorlopig blijf ik gewoon nog mijn opleiding doen (stel je voor dat ik over 2 jaar nog niet zwanger ben o.i.d. dan heb ik in ieder geval iets gedaan in die tijd :)). Wel wonen we samen, dat is ook heerlijk!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met jullie verbouwing?:D

Deel Deze Pagina