Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Oh wonen jullie al samen? Dat is prettig! Verbouwing is bijna klaar al ligt het voor mijn gevoel even stil en dan kunnen we ook samen gaan genieten(wonen nu veelal gescheiden) todat het helemaal af is. hoe bevalt het samenwonen en hoe doe je dat met je schoool want dat is toch een stuk verder weg?

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Klopt dat mijn school een stukje verder weg is. Is ongeveer 1,5 uur reizen. Ik hoef gelukkig de volgende periode (begint aankomende week en dan die periode) maar 2 dagen in de week naar school. Dit kan ik dus prima combineren met bij VL wonen :D

Samenwonen bevalt heerlijk. Heerlijk een eigen plekje om samen vervolgens 's avonds op de bank te hangen. Moet zeggen dat ik mijn ouders nog wel mis hoor. Ik probeer ze nu gewoon veel op te zoeken :D Het is natuurlijk ook wel een eindje reizen en normaal gesproken stonden mijn ouders dag/nacht voor me klaar en nu zijn ze in één keer 150/160km verderop. Dat is raar dus vandaar dat ik ze nog met regelmaat opzoek.

Voor de rest kookt VL tot nu toe altijd voor me en het is heerlijk. Voel me net een prinsesje! Tijd voor jezelf en je relatie is natuurlijk ook heel belangrijk. VL heeft hier 3 jaar over de verbouwing gedaan ongeveer (kreeg burn-out 3 maand nadat we verkering kregen). En sinds uh december vorig jaar is denk ik het huisje af. :D Dus ik kan inzien dat het wat langer kan duren.. Ik zal eens kijken of ik nog voor de verbouwing foto's heb en na de verbouwing foto's. Kan je ons paleisje ook zien!

3. Repeltje

Ja fotos zijn goed lijkt me leuk!
    Ben erg benieuwd naar hoe jullie wonen.

Heerlijk een vriend die voor jou kookt! Die van mij doet dat ook altijd. Vind het geweldig :)

Snap wel dat je je ouders mis als ze zoveel verder wonen. Goed van je dat je alsnog altijd voor ze klaar sta :)

4. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik had je een aantal foto's beloofd dus hier komen er wat in verschillende berichten. Van voor tot aan bijna nu. Van het weekend zal ik eens even goede foto's maken (nu druk voor toetsen) zodat ik het je precies kan laten zien zoals het er nu uit ziet. :D

Tadaaaa

5. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hier nog wat zooi haha:D

6. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    De douche + badkamermeubel. De wc hoort hier ook nog op maar die heb ik er nog niet opgezet. (let niet op de troep, en van de vorige foto ook niet al die dozen van de vorige foto zijn dozen van de keuken :D)

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Nu even wat van de keuken ;) [met onze speciale ingebouwde wasmachine in het keukenkastje!]

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Nog wat foto's van de keukennnn (overigens zitten er nu tegels op, ik zal van het weekend even foto's maken van dat het helemaal af is met alle meubels e.d.)

9. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ondertussen hangt de televisie nu aan de muur en zie je geen kabels meer en staat de tafel al weer anders.

10. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh *schaamschaam* stalk stalk. Ik heb nog een foto van hoe het er uit ziet na het tegelen gevonden. Oké nu heb ik weer even genoeg gespamt.:D

11. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik haal straks overigens wel de foto's weer weg ivm meegluurders. ;)

12. Repeltje

Wauw ezria ik zit gewoon met mijn mond open haha wat een mooi huisje heben jullie! Echt prachtig wat een verschil! En die wasmachine zo leuk verzonnen! Echt slim!
    Ja vind dat jullie mooi huisje hebben!

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    VL is iemand die heel precies is. Het huis was 75.000 maar ondertussen is het huis al 109.000 waard dus hij heeft er behoorlijk aan verbouwd. Ben er ook echt trots op. Zal van het weekend nog wat meer foto's maken. We zijn ook wel druk geweest met verbouwen. Nu is het echt ons huisje!

Ach en die gluurders weet je wat ze kijken maar.. niet mijn probleem doe hier niks raars en zeg ook niks raar ofzo! ;)

14. Repeltje

ja ik snap wel dat jullie daar super trots op zijn! en het is echt heel mooi snap wel dat de waarde zoveel gestegen is het is ook gewoon heel mooi!

Achja en die meegluurders/lezers laat ze lekker lezen en kijken haha :p je doet niets verkeerd dus :)

Maar dat keukenkastje wasmachine idee dat ga ik misschien ook wel doen, is wel een heel slim idee en aangezien we toch nog bezig zijn kan er nog van alles worden veranderd en we krijgen toch grote keuken dus :) ja vind dat echt leuk idee!

Blegh maandag waarschijnlijk ongesteld worden, denk niet dat het raak is, voel eigenlijk helemaal niets.. Zie het nu al niet zitten om ongesteld te worden haha doet altijd zoveel zeer zonder pil :(

15. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja precies, herkenbaar. Je bent als je aan de pil bent weet je nou ik moet dan en dan ongesteld worden (ongeveer) en dan kan je er rekening mee houden maar als je gestopt bent hoop je toch dat je meteen zwanger bent.

Ik hoop alsnog dat je meteen zwanger bent meid! Gun het je zo, ik weet ook dat je het zo graag wil! Dus hopelijk binnenkort een positieve test.:D Zou toch wat zijn... meteen de "eerste" ronde een positieve test.

Ja die wasmachine is heel handig. Er zit een soort van magnetisch blokje op de deur waardoor hij als hij 'draait' (de wasmachine dan:p) gewoon dicht kan zitten en ook niet open en dicht gaat. Heel handig!

16. Repeltje

Het zou wel heel mooi zijn geweest als we meteen zwanger waren maar denk het niet..

Vanochtend getest maar naar mijn gevoel helemaal wit ik zie niets in ieder geval :(. en dat op 12 DPO zou toch anders moeten zijn..

VL denkt wel iets te zien, weet niet of jij een beetje goed ben in turen? ik totaal niet namelijk dus weet ook niet waar hij dat streepje vandaan haalt.

Dat is handig zo met je wasmachine :)

17. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Meestal zie ik het wel maar soms ben ik zo blind als een blinde kip hahahaha... :D Hoop op een mooi streepje meid!!

18. Repeltje

Haha ik kent het :p
    Vandaag 2 weken geleden voor mijn gevoel eisprong gevoeld alleen temperatuur was pas woensdag eisprong vaardig haha.

Vandaag was mijn temperatuur zwaar gezakt tegenover eerst dus ik verwacht elk moment ongesteld te kunnen worden.

Opzich ook wel prettig ook nieuwe ronde nieuwe kansen en dan hopelijk positieve test..

19. Repeltje

Hee hoe gaat het met je?

20. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ohhh, oeps! Helemaal vergeten om hier te antwoorden... (slimme ikke)

Met mij gaat alles goed.. Beetje afwachten wanneer ik ongesteld moet worden want mijn cyclus is natuurlijk nog niet helemaal 100% te peilen volgens mij.

Hoe gaat het met jou? :)

Deel Deze Pagina